Fitness Seller

Contest Log (v) Poison's Contest Log 2013

Jij moet niet eens aan cardio denken, jij! Lekker ijzer pompen en vreten, en zorgen dat je ook een beetje slaapt! :kiss:

Ik denk er ook nog niet aan.. ben te moe ook.. Dat slapen.. pfff... zal blij zijn als dat ooit een keer goedkomt... :(

Balen dat het niet wilde met training. Ik hoop dat het nu vandaag wel goed gaat.
Zet hem op he!

Hee,
Vandaag even je twee kuit oefeningen geprobeerd. Ze bevielen me goed maar met die zittend in de smith werd me aangeraden om wat schijven onder het bankje te doen zodat je dieper kon zakken. Hoe denk jij hierover?

• Topic Starter Topic Starter
Nou, het is een druk en leuk weekend geweest (ja, ja, verkapte ik heb een leven post idd :p) en heb geen tijd gehad om te loggen, maar ik heb wel getraind! :D

Vrijdag uiteindelijk UB gepakt:

Training 21/06/2013: schema UB2

1. Incline Db. Press ss Seated Row Machine

Incline Db. Press
15 x 12 kg
12 x 18 kg
8 x 18 kg
10 x 18 kg

Seated Row Machine
15 x 55 kg
15 x 59 kg
15 x 64 kg :)
13 x 64 kg

2. Db. Flyes ss Reverse Flyes Machine

Flat Bench Db. Flyes
15 x 9 kg
15 x 9 kg :)
(11 + 4) x 9 kg :o

Reverse Flyes Machine
15 x 23 kg
15 x 25 kg
15 x 27.5 kg :)

3. Db. Pullover ss Assisted Pull-ups

Db. Pullover

15 x 12 kg
15 x 20 kg
15 x 20 kg :)
15 x 20 kg :)

Assisted Pull-ups
10 x 41 kg
9 x 41 kg
9 x 41 kg

4. Lateral Raise ss V-Bar Pulldowns

Lateral Raise
15 x 7 kg :)
12 x 7 kg
12 x 7 kg

V-Bar Pull-downs
12 x 36 kg
11 x 36 kg
11 x 36 kg

Gisteren was in principe LB2 aan de beurt, maar linkerhamstrings voelden nog steeds erg stram, dus dan maar cardio gedaan:

Crosstrainer 45 min @ 135-145 Watt + 5 min wu + 5 min cd

Vandaag wilde ik dus per sé benen trainen, want het was er nog niet van gekomen deze week. Maar naast de stijve hamstrings/pees in mijn knieholte, had ik ook van die vage pijntjes in mijn rug en in mijn knieën gekregen. ??? :( Ik heb de gewichten daarom erg licht gehouden:

Training 23/06/2013: LB soort van deload

1. Squats
16 x 20 kg
15 x 30 kg
15 x 40 kg
15 x 40 kg

(wel netjes en ver voorbij parallel; de knieën kraakten dat het eng was :( )

2. Lying leg curl
4 x 15 x 25 kg

3. Barbell Lunges
3 x 12 x 20 kg per been

4. Romanian DL
3 x 15 x 30 kg

Geen idee wat er ineens aan de hand is met mijn benen. ??? Ik vermoed wel dat ik hard toe ben aan nieuwe schoenen + inlegzooltjes, dus gauw een afspraak bij de orthopedische schoenmaker maken! In de tussentijd... Ik denk dat ik deze week een dag volledige rust inlas (dus ook geen cardio) en pas eind van de week weer de benen ga pesten.

Tenzij ik ineens nergens meer last van heb uiteraard. :D

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 23:06 ----------

Ik denk er ook nog niet aan.. ben te moe ook.. Dat slapen.. pfff... zal blij zijn als dat ooit een keer goedkomt... :(

Balen dat het niet wilde met training. Ik hoop dat het nu vandaag wel goed gaat.
Zet hem op he!
Thanks girl! :)

Hee,
Vandaag even je twee kuit oefeningen geprobeerd. Ze bevielen me goed maar met die zittend in de smith werd me aangeraden om wat schijven onder het bankje te doen zodat je dieper kon zakken. Hoe denk jij hierover?
Ik zie het even niet voor me. :o Hoezo kon je niet diep genoeg zakken? Kwam je tegen de beveiligingen van de Smith of zo? Kan ik me amper voorstellen...

Hee,

Schijven onder je voeten bedoel je? Kan je grotere ROM maken lijkt me.

Nou, het is een druk en leuk weekend geweest (ja, ja, verkapte ik heb een leven post idd :p) en heb geen tijd gehad om te loggen, maar ik heb wel getraind! :D

Jaja, dat zijn wel erg veel setjes voor een dame met een leven ;) Mooie incline en raises, zit wel snort met die delts van jou. Goede zaak dat je even rustig aan doet, deload/volledige rust zal je goed doen.

Ik doe sws een step onder de voeten maar omdat je onder dat p*ssy ding zit komen opgegeven moment me voeten vast te zitten tegen dat bankje. Toen zei iemand als je nou gewicht onder dat bankje legt word dat bankje hoger. ik snapte het al niet helemaal maar goed ik dacht ik vraag hier even.

Schijven onder je voeten bedoel je? Kan je grotere ROM maken lijkt me.

Jaja, dat zijn wel erg veel setjes voor een dame met een leven ;) Mooie incline en raises, zit wel snort met die delts van jou. Goede zaak dat je even rustig aan doet, deload/volledige rust zal je goed doen.

Thanks! :) Ik hoop het! Vandaag in ieder geval rust, morgen UB en woensdag zie ik wel weer hoe het gaat. :p

Ik doe sws een step onder de voeten maar omdat je onder dat p*ssy ding zit komen opgegeven moment me voeten vast te zitten tegen dat bankje. Toen zei iemand als je nou gewicht onder dat bankje legt word dat bankje hoger. ik snapte het al niet helemaal maar goed ik dacht ik vraag hier even.

Ok, ik zie het nog steeds niet voor me, maar probeer het gewoon zou ik zeggen. Of post er even pics/een filmpje van! ;)

Thanks! :) Ik hoop het! Vandaag in ieder geval rust, morgen UB en woensdag zie ik wel weer hoe het gaat. :p

Ok, ik zie het nog steeds niet voor me, maar probeer het gewoon zou ik zeggen. Of post er even pics/een filmpje van! ;)

Ik zal t van de week even proberen en als ik je zie zal ik t wel uitleggen dan word het duidelijker.

Als je je morgen niet verslaapt ;) zal ik je onderrug/bekken wel even nakijken ivm die beenklachten (ik heb een beetje een hekel aan inlegzooltjes).

Als je je morgen niet verslaapt ;) zal ik je onderrug/bekken wel even nakijken ivm die beenklachten (ik heb een beetje een hekel aan inlegzooltjes).

Oh super, dat wilde ik je ook vragen, want er gaat duidelijk iets niet goed nu! :o :( Ik zal vanavond heel vroeg naar bed gaan! ;) :D

Balen dat het even niet lekker voelt met je benen. Hoop dat DieNase je morgen wat kan helpen.
Mooie training was het gisteren! :)
Slaap lekker dan maar vannacht he!

gvd thuis zitten proberen te ontspannen genieten van rustdag is goed voor me enz enz... lukt niet :mad:

Brb

Effe trainen :o
Moet de Pendlay rows uitproberen :rolleyes:

gvd thuis zitten proberen te ontspannen genieten van rustdag is goed voor me enz enz... lukt niet :mad:
Tja.. je bent verslaafd aan trainen geloof ik he... :rolleyes:
Kom op meid.. effe kort wat proberen en dan rusten hoor! Je lichaam heeft ook zijn rust nodig he! :)

Tja.. je bent verslaafd aan trainen geloof ik he... :rolleyes:
Kom op meid.. effe kort wat proberen en dan rusten hoor! Je lichaam heeft ook zijn rust nodig he! :)

Verslaafd...? Misschien een beetje :o Ik ga ook rusten van de week, just not today :D ;)

:roflol:

Training 24-06-3013: schema UB1 met Pendlay Rows ipv BOR

1. Bench Press ss Pendlay Rows

Bench Press
20 x 20 kg
3 x 12 x 45 kg

Pendlay Rows
3 x 12 x 40 kg

Vond ik zwaar. Het "explosieve" van de beweging lukte hierdoor niet zo goed. Had hem waarschijnlijk beter wat lichter kunnen pakken, maar dan had ik hem weer erg laag bij de grond moeten pakken. Verder lukte het aardig om benen, bekken en onderrug stil te houden en alleen de bovenrug te archen en dan weer te ontspannen. Voelde hem wel aardig in m'n lats. :D

2. Incline Db. Flyes ss Reverse Flyes

Incline Db. Flyes
15 x 12 kg :D
14 x 12 kg :D
10 x 12 kg (11e was fail :o)

Reverse Flyes
3 x 15 x 7 kg

3. Military Press ss Lat Pulldown

Deze moest snel snel omdat de sportschool al bijna dicht ging. Heel weinig rust tussen de sets.

Military Press
12 x 25 kg
11 x 25 kg
9 x 25 kg

Lat Pulldown
3 x 15 x 41 kg

Hey vergif. Was dit je 1e x pendlay rows dan?
Indd laag beginnen. Is hele andere oef dan bb row

Nice nice nice

*gaat pendlay rows opzoeken* :P

Terug
Naar boven