Fitness Seller

Contest Log (v) Poison's Contest Log 2013

• Topic Starter Topic Starter
Hey vergif. Was dit je 1e x pendlay rows dan?
Indd laag beginnen. Is hele andere oef dan bb row

Hee mack10, ja dit was inderdaad mijn 1e keer Pendlay rows. Ik had goed gekeken naar een paar filmpjes en het was me dus duidelijk dat de barbell na elke herhaling weer op de grond moest liggen, dit heb ik ook gedaan. Maar het scheelt nogal of je de 5 kg platen aan de barbell hebt hangen, of die van 10 kg: deze laatste zijn een stuk hoger en je hoeft dus minder diep door je knieën om de barbell op te pakken. Vandaar dat ik hem eigenlijk iets te zwaar heb gepakt voor de eerste keer.

Thanks man :D De flyes gingen ineens erg lekker! :)

*gaat pendlay rows opzoeken* :P

Ha ha... zoals ik gisteren :o ;)

Bij je Pendlay's gewoon een paar plates onder je barbell steken om hem op goede hoogte te leggen ;)

Training 25-06-2013: Cardio

Zo, ben vandaag goed onder handen genomen door DieNase, die heeft mijn bekken helemaal los gemanipuleerd en een paar naalden in mijn spieren geprikt... tja, 't is maar wat je lekker vindt hè ;) Mijn ellebogen zijn iig good to go en de verwachting is dat ook het beetje pijn wat ik nu af en toe nog heb, langzaam maar zeker verdwijnt. :) :) :) Met al die irritante pijntjes in mijn benen is het nog even afwachten...

Ik heb vanavond dus alleen cardio gedaan: 60 min op de crosstrainer @ 125-130 Watt + 5 min wu + 5 min cd. En wel op mijn hardloopschoenen, die vertrouw ik op dit moment nog het meest. Heb al wel een afspraak staan voor volgende week bij de orthopedische schoenmaker om nieuwe zooltjes aan te laten meten en ook te kijken voor nieuwe fitnessschoenen, misschien wel powerliftingschoenen.

Morgen dan maar kijken hoe mijn benen voelen en of een deload training er al wel in zit!

Ik hoop dat het onder handen nemen van DieNase je goed zal helpen! :)
Maar dat zal je morgen wel merken dan he!

Ik hoop dat het onder handen nemen van DieNase je goed zal helpen! :)
Maar dat zal je morgen wel merken dan he!
Dank je! :) Met een paar dagen moet ik het in ieder geval gaan merken. Moet ook een mobilisatieoefening doen voor m'n bekken (vandaag al 2 keer gedaan). En ik moet eigenlijk ook - vooral - meer slapen. :o

Ik hoop dat je het snel gaat merken.
En ja meer slapen.... als het je lukt kan je dat zeker doen! maar dan moet je het wel doen he! ;)
Hoop dat dat vannacht gelukt is.
Fijne dag.

:windup: prik prik :D

kijk, beetje visvoer erin en knallen:D

Ik hoop dat je het snel gaat merken.
En ja meer slapen.... als het je lukt kan je dat zeker doen! maar dan moet je het wel doen he! ;)
Hoop dat dat vannacht gelukt is.
Fijne dag.
Zal je altijd zien hè... had ik mijn wekker lekker laat gezet, gewoon omdat het kon, word ik al om 9:45 wakker gebeld :mad:

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 13:13 ----------

Ja, wrijf het er maar in! :p ;)

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 13:15 ----------

Nou, geef mij maar het oude! :angstig:
Not srs ;) :roflol:

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 13:16 ----------

kijk, beetje visvoer erin en knallen:D
Deze snap ik niet :o

visvoer = aas:P

Training 26-06-2013: weer cardio

Vandaag 40 min op de crosstrainer @ 125-140 Watt + 5 min wu + 5 min cd. Aan mijn hartslag te beoordelen zat er vandaag ook niet veel meer in! :o

De behandeling van gisteren heeft de pijn in mijn onderrug en heup weggenomen, maar mijn hamstrings en knieën voelen nog niet goed. Voorlopig dus geen benentraining. :( Morgen weer UB en vrijdag zie ik dan wel verder.

Voeding is trouwens nog netjes (morgen mag ik weer carbs, en wat snak ik er dit keer naar! :eating )

Fijn dat je pijn weg is.. maar balen dat de hams en knieën niet zo willen.... maar vrijdag is nog even weg he..
dus het kan nog bijtrekken voordien! :)

Goed van je voeding. :thumb:

Thanks, ik hoop het!!! Ik verveel me een ongeluk met zo veel cardio! :rolleyes:
Zoooo herkenbaar!! Ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet op dat apparaat. Zelfs TV kijken lukt niet, maar meestal als ik de ipad meeheb gaat het een stuk beter. Dan kijk ik van die motiatiefilmpjse of filmpjes van Dana Linn Bailey en dan denk ik NIET ZEUREN zij moeten ook hard werken om er zo uit te zien!

Terug
Naar boven