- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wat zou dat??

Uiteraard!Al zie je er natuurlijk veeeel jonger uit he. (Pfoe, nog net uitgeluld).![]()
dat komt door al dat trainen he! 
In de tweede set lukte het weer!
Derde set was 9 x strict + 3 x met leg drive. Stukken sterker dan vorige week dus! Ik snap het niet 

Nou jongens, daar was ik weer. Wil niet zeiken maar ik heb vorige week k*t nieuws gehad, echt van die dingen die niet op de planning stonden en ineens - BAM! - je leven veranderen, en je doet er niets aan. Ik moest er even van bijkomen. Heb mezelf afgelopen donderdag volgepropt met alles wat God verboden heeft en na dinsdag ook niet meer getraind. Verder heb ik mijn voeding best netjes gehouden.
Maar alles gaat gewoon door, dus vandaag weer naar de gym. Met tegenzin. Het ging ook niet zo lekker. Ik voelde me slapper dan vorige week met alle oefeningen... met één bizarre uitzondering: ineens kon ik wel de Military Press met 25 kg, 12 reps strict, zonder leg drive.In de tweede set lukte het weer!
Derde set was 9 x strict + 3 x met leg drive. Stukken sterker dan vorige week dus! Ik snap het niet
![]()

Poison heeft gewoon een paar naaldjes in de bil nodig en dan kan ze er weer helemaal tegen.![]()
Poison blijft lekker natty 
Andere naaldjes Rob
weeral 
Dat soort dingen gebeuren helaas, maar inderdaad alles gaat door. Dan maar een dag jezelf volproppen met alles wat God verboden heeft, en daarna weer gewoon door! Knap hoor!
En nog een lekkere training ook, raar he dat je soms ineens veel sterken bent/lijkt dan een week ervoor.
Nog ff knallen!
Het is echt zoals John Lennon zei: "Life is what happens to you while you're busy making other plans." Denk je alles op een rijtje te hebben, denk je het leven te hebben dat je graag wilt... en ineens ben je alles kwijt, is alles anders, stort je toekomstbeeld in, kunnen dingen niet meer... moet je weer op zoek naar nieuwe redenen om te blijven knokken.
Krijg je van fietsen reuma?

Thanks Mc!Take care. Enne, 200 pounds will always be 200 pounds.
It never lies. 
Naar meid dat het allemaal zo tegenzit. Soms kan het leven in ene een totaal andere wending nemen en wil je er wel invloed op hebben maar kan dat niet. Gevoel van onmacht en frustratie... gewoon omdat alles niet wil.. en dan maar even wegeten....Het is niet meer dan logisch zo een reactie.
Maar je pakt het ook direct weer op dus en dat kracht hebben! Je bent sterk in alles! Ook hierin en dat laat je zien!
Soms kan gewoon een week rust en meer eten je een energie boost geven en veel meer kracht. Heb dat ook wel ervaren. Mooie training!![]()
Ik weet dat jij het ook niet makkelijk hebt, lief dat je hier even stopt om mij een hart onder de riem te steken! 
k*t dat t allemaal niet meezitMaar je slaat je er zo te horen goed doorheen, echt top!
![]()
Mirin je rug op je avatar
Jij bent heel mooi droog aan het worden! Poison heeft gewoon een paar naaldjes in de bil nodig en dan kan ze er weer helemaal tegen.![]()

)