AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Poison's Contest Log 2013

Naamgenoten van mijn vrouw zijn altijd welkom... ;)

Irritant ja steeds die pijntjes. Nice training!

Poison is ook al zwaar 30+ natuurlijk. :P
Al zie je er natuurlijk veeeel jonger uit he. (Pfoe, nog net uitgeluld). :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou jongens, daar was ik weer. Wil niet zeiken maar ik heb vorige week k*t nieuws gehad, echt van die dingen die niet op de planning stonden en ineens - BAM! - je leven veranderen, en je doet er niets aan. Ik moest er even van bijkomen. Heb mezelf afgelopen donderdag volgepropt met alles wat God verboden heeft en na dinsdag ook niet meer getraind. Verder heb ik mijn voeding best netjes gehouden.

Maar alles gaat gewoon door, dus vandaag weer naar de gym. Met tegenzin. Het ging ook niet zo lekker. Ik voelde me slapper dan vorige week met alle oefeningen... met één bizarre uitzondering: ineens kon ik wel de Military Press met 25 kg, 12 reps strict, zonder leg drive. :) In de tweede set lukte het weer! :D Derde set was 9 x strict + 3 x met leg drive. Stukken sterker dan vorige week dus! Ik snap het niet ???

Training 08-07-2013: schema UB1

1. Bench Press ss BOR

Bench Press
20 x 20 kg
10 x 47.5 kg
10 x 47.5 kg
(6 + 3) x 47.5 kg
Had geen spotter vandaag, heb een beetje voorzichtig gedaan.

BOR
20 x 20 kg
2 x 12 x 50 kg
15 x 50 kg

2. Incline Db Flyes ss Reverse Flyes

Incline Db Flyes
3 x 15 x 12 kg

Reverse Flyes
3 x 15 x 7 kg

3. Military Press ss Lat Pulldown

Military Press
12 x 25 kg strict :)
12 x 25 kg strict :D
9 x 25 kg strict + 3 x 25 kg met leg drive

Lat Pulldown
15 x 41 kg
2 x 15 x 36 kg :(

Morgen weer lower body. Trouwens... wie weet waarom ik elke keer pijnlijke knieën krijg als ik een stukje heb gefietst? Niet eens heel lang of hard of zo, gewoon ca. 40 min normaal fietstempo.

Ouderdom is niet acceptabel als antwoord; ik had dit al op m'n 25e :p

Nou jongens, daar was ik weer. Wil niet zeiken maar ik heb vorige week k*t nieuws gehad, echt van die dingen die niet op de planning stonden en ineens - BAM! - je leven veranderen, en je doet er niets aan. Ik moest er even van bijkomen. Heb mezelf afgelopen donderdag volgepropt met alles wat God verboden heeft en na dinsdag ook niet meer getraind. Verder heb ik mijn voeding best netjes gehouden.

Maar alles gaat gewoon door, dus vandaag weer naar de gym. Met tegenzin. Het ging ook niet zo lekker. Ik voelde me slapper dan vorige week met alle oefeningen... met één bizarre uitzondering: ineens kon ik wel de Military Press met 25 kg, 12 reps strict, zonder leg drive. :) In de tweede set lukte het weer! :D Derde set was 9 x strict + 3 x met leg drive. Stukken sterker dan vorige week dus! Ik snap het niet ???

Dat soort dingen gebeuren helaas, maar inderdaad alles gaat door. Dan maar een dag jezelf volproppen met alles wat God verboden heeft, en daarna weer gewoon door! Knap hoor!

En nog een lekkere training ook, raar he dat je soms ineens veel sterken bent/lijkt dan een week ervoor.
Nog ff knallen!

Reuma aan je knie?

Take care. Enne, 200 pounds will always be 200 pounds.

Naar meid dat het allemaal zo tegenzit. Soms kan het leven in ene een totaal andere wending nemen en wil je er wel invloed op hebben maar kan dat niet. Gevoel van onmacht en frustratie... gewoon omdat alles niet wil.. en dan maar even wegeten....Het is niet meer dan logisch zo een reactie. :kiss:

Maar je pakt het ook direct weer op dus en dat kracht hebben! Je bent sterk in alles! Ook hierin en dat laat je zien!

Soms kan gewoon een week rust en meer eten je een energie boost geven en veel meer kracht. Heb dat ook wel ervaren. Mooie training! :)

k*t dat t allemaal niet meezit :( Maar je slaat je er zo te horen goed doorheen, echt top! :)

Poison heeft gewoon een paar naaldjes in de bil nodig en dan kan ze er weer helemaal tegen. :D

Dat soort dingen gebeuren helaas, maar inderdaad alles gaat door. Dan maar een dag jezelf volproppen met alles wat God verboden heeft, en daarna weer gewoon door! Knap hoor!

En nog een lekkere training ook, raar he dat je soms ineens veel sterken bent/lijkt dan een week ervoor.
Nog ff knallen!

Dank je Naomi :) Het is echt zoals John Lennon zei: "Life is what happens to you while you're busy making other plans." Denk je alles op een rijtje te hebben, denk je het leven te hebben dat je graag wilt... en ineens ben je alles kwijt, is alles anders, stort je toekomstbeeld in, kunnen dingen niet meer... moet je weer op zoek naar nieuwe redenen om te blijven knokken.

En ja, gek hè, van de training. Het vreemdste is dat ik juist alleen bij de MP sterker was/leek. :dunno:

Krijg je van fietsen reuma? :p

Take care. Enne, 200 pounds will always be 200 pounds.
Thanks Mc! :o It never lies. ;)

Naar meid dat het allemaal zo tegenzit. Soms kan het leven in ene een totaal andere wending nemen en wil je er wel invloed op hebben maar kan dat niet. Gevoel van onmacht en frustratie... gewoon omdat alles niet wil.. en dan maar even wegeten....Het is niet meer dan logisch zo een reactie. :kiss:

Maar je pakt het ook direct weer op dus en dat kracht hebben! Je bent sterk in alles! Ook hierin en dat laat je zien!

Soms kan gewoon een week rust en meer eten je een energie boost geven en veel meer kracht. Heb dat ook wel ervaren. Mooie training! :)

Dankjewel Marina! :) Ik weet dat jij het ook niet makkelijk hebt, lief dat je hier even stopt om mij een hart onder de riem te steken! :kiss:

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 00:33 ----------

k*t dat t allemaal niet meezit :( Maar je slaat je er zo te horen goed doorheen, echt top! :)

Thanks girl! :) Mirin je rug op je avatar :bow: Jij bent heel mooi droog aan het worden! :thumb:

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 00:39 ----------

Poison heeft gewoon een paar naaldjes in de bil nodig en dan kan ze er weer helemaal tegen. :D

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik laat een tattoo zetten op m'n bil met de kop en biceps van Arnold, voor de inspiratie :D

Ik PM je wel J ;)

Training 09-07-2013: schema LB1

1. Squats ss Lying Leg Curls

Squats
20 x 20 kg
15 x 60 kg
12 x 65 kg
12 x 70 kg :D

Lying Leg Curls
15 x 25 kg
12 x 32 kg
12 x 34.5 kg :D
12 x 34.5 kg :D

2. Smith Mach. Lunges ss Romanian DL

Smith Machine Lunges
10 x 40 kg
15 x 30 kg
15 x 30 kg
(alles per been ofc ;))

Romanian DL
3 x 15 x 60 kg

3. Adductor Machine ss Abductor Machine

Adductor
15 x 34.5 kg
15 x 37 kg
15 x 39 kg

Abductor (1-2-4)
15 x 34.5 kg
15 x 37 kg
15 x 39 kg

4. Hyperextension ss Single leg dumbbell calf raise

Hyperextension
3 x 20 x Bw

Single leg dumbbell calf raise
3 x 20 x 12 kg

Ik zal blij zijn als de contest voorbij is. Ben nu al klaar met het hele cutten! Ik kom energie tekort met trainen... rook halverwege de 2e superset al ammoniak. :zweet: :(

Niet mis die squat. Nog supersetted ook.

Lekkere training!!! Spierpijn vandaag???

Terug
Naar boven