Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja oké. Ik dacht 3 dagen hoog.
200 gram om te beginnen lijkt mij prima.
Je kan elke dag kijken hoe vol je staat en hoeveel meer je nodig bent.
En wateriiname ook omhoog maar 7/8 liter en dan langzaam afbouwen?
Zout?
Ik zal dus inderdaad gaan bijhouden hoeveel ik drink. Maar dat ga ik niet langzaam afbouwen, integendeel: dat gaat vrij abrupt omlaag in de laatste 2 dagen. De laatste dag gaat ook het zout eruit. Dit moet juist niet geleidelijk, zodat het lichaam geen tijd heeft zich aan te passen aan de veranderende osmolariteit en het vocht blijft afdrijven, tot en met de dag van de fotoshoot zelf. Dankjewel Ray Simon, lief dat je hier post!Goed bezig hoor Poison. En succes met je contest/shoot![]()

Hoi grosje, superbedankt voor de complimentjesen leuk dat je mij hier volgt!
Ik vond het ook erg leuk jou te ontmoeten en helemaal niet erg om af en toe van mijn training afgehouden te worden. Lekker autistisch doortrainen kan ik in mijn eigen gym wel, de meet was juist voor de gezelligheid en om elkaar te leren kennen.
![]()

Daar ging het inderdaad om, wou graag ook de mensen die alleen trainde (zoals jij) er iets meer bij betrekken.
Even een korte babbel tussen de oefeningen door moet ook kunnen (je moet toch even rusten)
Heb je de foto's nog bekeken? staan leuke bij hoor![]()
Ben de koolhydraten aan het afbouwen ivm het keto dieet. Vandaag ~35 g, vanaf morgen en totdat ik weer ga laden niet meer dan 20 g per dag. 
Je gaat echt als een speer meid!
zo ga je echt de contest nog eens winnen!
Helemaal koolhydraatloos lijkt me lastig... sterkte en succes...
Ik meen me te herinneren van 2 jaar geleden dat mijn lichaam na een paar dagen 'gewend' raakte aan het koolhydratengebrek en dat ik toen weer wat meer energie kreeg. Ik hoop dat het dit keer ook zo gaat!Goed bezig Poison, je ziet er ook echt goed uit!
Ben benieuwd hoe je benen erbij gaan staan, helaas zie ik de pics pas als ik terug ben van vakantie
Succes ..kick some ass![]()
Kicking my own ass right now... in de Nederlandse zin van de uitdrukking
Ik vind de laatste loodjes best zwaar, ik geef het toe 

Je begint nu al met depleten, why?
Wel mooie progressie, aan de cijfers te zien![]()

Oooooh.
---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:32 ----------
Dat staat er ook, zie ik nu.
Maar dan dus wel op onderhoud, maar veel meer vet?

Bedankt!
En jammer dan, gewoon op een afstandje blijven.
Dat spul zit vol met polyoliën!
Vandaag maar een halve training gedaan, bah
voor ik het wist was het kwart voor elf en had ik nog maar 4 oefeningen gedaan! 
(die jongen kwam pas even later)
Moet van de week maar wat zien in te halen.

Ik hoop dat je lichaam snel went aan het koolhydraatarme... kan me voorstellen dat dat lastig omschakelen is.
Hahaha.. ja training en iemand tegen komen. Had ik laatst ook toen ik een keer overdag vroeg was. Een heel groepje die me al 1,5 jaar niet hadden gezien. En allemaal om me heen en vragen hoe het gaat en dat ik er zo goed uitzie.. en ja.. dan is opeens je tijd voorbij...
maar ook wel leuk toch even bijpraten he! enne.. zaterdag had je ook al een en ander extra getraind toch? Of was dat al een dag dat ej normaal ook zou trainen?
anyway.. je gaat super! en ik blijf jaloers op je fysiek.![]()
Mijn lichaam begint te wennen aan de keto. Ik ben ook al in ketose - geen twijfel over mogelijk: ik meur een uur in de wind naar azijn
Met trainen heb ik iets minder energie dan normaal, maar overall voel ik me een stuk fitter en beter dan gisteren. 
Mag ik een beetje zielig doen? Stomme keto... ik mag niet eens een tomaatje bij mijn salade straks!

Het komt deels door een tekort aan energie door het steeds strenger wordende dieet, deels door een teveel aan aandacht (srs hoe droger ik word, des te meer ik van mijn training word afgehouden.
).
Ik moest dus 'blind' squatten. Is wel goed gegaan, maar ik durfde het dus niet te pushen.