MuscleMeat

Contest Log (v) Poison's Contest Log 2013

Goed bezig hoor Poison. En succes met je contest/shoot :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja oké. Ik dacht 3 dagen hoog.
200 gram om te beginnen lijkt mij prima.
Je kan elke dag kijken hoe vol je staat en hoeveel meer je nodig bent.
En wateriiname ook omhoog maar 7/8 liter en dan langzaam afbouwen?
Zout?

Zout heb ik al behoorlijk verhoogd. Ik ben het niet gewend (voeg meestal geen zout toe aan het eten) en vergeet het nog regelmatig, maar ik probeer er wel op te letten. Parallel heb ik ook mijn vochtinname verhoogd, maar blijkbaar niet genoeg, want ik poep de laatste dagen best moeilijk. :o Ik zal dus inderdaad gaan bijhouden hoeveel ik drink. Maar dat ga ik niet langzaam afbouwen, integendeel: dat gaat vrij abrupt omlaag in de laatste 2 dagen. De laatste dag gaat ook het zout eruit. Dit moet juist niet geleidelijk, zodat het lichaam geen tijd heeft zich aan te passen aan de veranderende osmolariteit en het vocht blijft afdrijven, tot en met de dag van de fotoshoot zelf.

Goed bezig hoor Poison. En succes met je contest/shoot :)
Dankjewel Ray Simon, lief dat je hier post! :) :hello:

Hoi grosje, superbedankt voor de complimentjes :o en leuk dat je mij hier volgt! :) Ik vond het ook erg leuk jou te ontmoeten en helemaal niet erg om af en toe van mijn training afgehouden te worden. Lekker autistisch doortrainen kan ik in mijn eigen gym wel, de meet was juist voor de gezelligheid en om elkaar te leren kennen. ;)

Daar ging het inderdaad om, wou graag ook de mensen die alleen trainde (zoals jij) er iets meer bij betrekken.
Even een korte babbel tussen de oefeningen door moet ook kunnen (je moet toch even rusten)
Heb je de foto's nog bekeken? staan leuke bij hoor ;)

Daar ging het inderdaad om, wou graag ook de mensen die alleen trainde (zoals jij) er iets meer bij betrekken.
Even een korte babbel tussen de oefeningen door moet ook kunnen (je moet toch even rusten)
Heb je de foto's nog bekeken? staan leuke bij hoor ;)

Ja, de foto's zijn erg leuk, dank je grosje! :)

Vanochtend weer gewogen en gemeten:

Gewicht: 60.5 kg (t.o.v. start -2.0 kg)
Vet % BI: 22.9% (t.o.v. start -3.8%)
Vet % caliper: 17% (t.o.v. start -6%)
Tailleomtrek: 68.0 cm (t.o.v. start -4.0 cm)
Buikomtrek: 74 cm (t.o.v. start -5.0 cm)
Dijomtrek: 54 cm (t.o.v. start -5.0 cm)

En ook mijn laatste ontbijt met havermout gehad. :( Ben de koolhydraten aan het afbouwen ivm het keto dieet. Vandaag ~35 g, vanaf morgen en totdat ik weer ga laden niet meer dan 20 g per dag. :eek!:

Kaliumtabletten zijn besteld en worden morgen bezorgd. Nu nog tijd maken voor wat extra cardio.

Laatst bewerkt:
Je gaat echt als een speer meid!
zo ga je echt de contest nog eens winnen! :D

Helemaal koolhydraatloos lijkt me lastig... sterkte en succes...

Goed bezig Poison, je ziet er ook echt goed uit!
Ben benieuwd hoe je benen erbij gaan staan, helaas zie ik de pics pas als ik terug ben van vakantie:(
Succes ..kick some ass:P

Je begint nu al met depleten, why?
Wel mooie progressie, aan de cijfers te zien :thumb:

Ze deplete nog niet.
Ze switched naar keto.

Oooooh.

:o

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:32 ----------

Dat staat er ook, zie ik nu.

Maar dan dus wel op onderhoud, maar veel meer vet?

Succes ermee!
Ik hoop dat je kauwgom hebt gekocht? :D

Je gaat echt als een speer meid!
zo ga je echt de contest nog eens winnen! :D

Helemaal koolhydraatloos lijkt me lastig... sterkte en succes...

Het viel me vandaag inderdaad niet mee... :sad: Ik meen me te herinneren van 2 jaar geleden dat mijn lichaam na een paar dagen 'gewend' raakte aan het koolhydratengebrek en dat ik toen weer wat meer energie kreeg. Ik hoop dat het dit keer ook zo gaat!

Goed bezig Poison, je ziet er ook echt goed uit!
Ben benieuwd hoe je benen erbij gaan staan, helaas zie ik de pics pas als ik terug ben van vakantie:(
Succes ..kick some ass:P

Thanks!!! :o :D Kicking my own ass right now... in de Nederlandse zin van de uitdrukking ;) Ik vind de laatste loodjes best zwaar, ik geef het toe :o

De benen... die blijven mijn zorgkindje! Ik zie er wel lijnen in die ik 2 jaar geleden niet had, en die wil ik nu iets meer naar voren proberen te halen met de keto en extra cardio. Must stay focused... :headbang:

Je begint nu al met depleten, why?
Wel mooie progressie, aan de cijfers te zien :thumb:

Ze deplete nog niet.
Ze switched naar keto.

:D

Oooooh.

:o

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:32 ----------

Dat staat er ook, zie ik nu.

Maar dan dus wel op onderhoud, maar veel meer vet?

Nee, zo'n 450 kcal onder onderhoud, maar met meer vet. Is nu even niet leuk, totdat mijn lichaam zich hier weer op instelt. :rolleyes:

Succes ermee!
Ik hoop dat je kauwgom hebt gekocht? :D
Bedankt! :) En jammer dan, gewoon op een afstandje blijven. :p Dat spul zit vol met polyoliën!

Wat trainen betreft, ben ik de week slecht begonnen. :( Vandaag maar een halve training gedaan, bah :sad:

Ik had sowieso al weinig energie toen ik me naar de gym sleepte, vermoedelijk door het gebrek aan kh. Daar ben ik een jongen tegengekomen die ik al weken niet gezien had, dus veel te lang staan ouwehoeren... :o voor ik het wist was het kwart voor elf en had ik nog maar 4 oefeningen gedaan! :fuu:

1. Bench Press ss BOR

Bench Press
20 x 20 kg
12 x 45 kg
11 x 47.5 kg (12e was fail)
10 x 45 kg (11e was fail)
Heb twee keer de stang over mijn abs mogen rollen vandaag dus, want ik had geen spotter :mad: (die jongen kwam pas even later)

BOR
20 x 20 kg
15 x 50 kg
15 x 50 kg
12 x 50 kg

2. Incline Db Flyes ss Reverse Flyes

Incline Db Flyes
3 x 15 x 12 kg

Reverse Flyes
15 x 6 kg
2 x 15 x 7 kg

... en toen ben ik maar dat laatste kwartiertje staand gaan fietsen. :o Moet van de week maar wat zien in te halen.

Ik hoop dat je lichaam snel went aan het koolhydraatarme... kan me voorstellen dat dat lastig omschakelen is.

Hahaha.. ja training en iemand tegen komen. Had ik laatst ook toen ik een keer overdag vroeg was. Een heel groepje die me al 1,5 jaar niet hadden gezien. En allemaal om me heen en vragen hoe het gaat en dat ik er zo goed uitzie.. en ja.. dan is opeens je tijd voorbij... :rolleyes:
maar ook wel leuk toch even bijpraten he! enne.. zaterdag had je ook al een en ander extra getraind toch? Of was dat al een dag dat ej normaal ook zou trainen?

anyway.. je gaat super! en ik blijf jaloers op je fysiek. :o

toch netjes getraind hoor!
Succes met je ketodieet :)

Polywat? :o

Ik hoop dat je lichaam snel went aan het koolhydraatarme... kan me voorstellen dat dat lastig omschakelen is.

Hahaha.. ja training en iemand tegen komen. Had ik laatst ook toen ik een keer overdag vroeg was. Een heel groepje die me al 1,5 jaar niet hadden gezien. En allemaal om me heen en vragen hoe het gaat en dat ik er zo goed uitzie.. en ja.. dan is opeens je tijd voorbij... :rolleyes:
maar ook wel leuk toch even bijpraten he! enne.. zaterdag had je ook al een en ander extra getraind toch? Of was dat al een dag dat ej normaal ook zou trainen?

anyway.. je gaat super! en ik blijf jaloers op je fysiek. :o

Dank je, Marina :) Mijn lichaam begint te wennen aan de keto. Ik ben ook al in ketose - geen twijfel over mogelijk: ik meur een uur in de wind naar azijn :o Met trainen heb ik iets minder energie dan normaal, maar overall voel ik me een stuk fitter en beter dan gisteren. :)

toch netjes getraind hoor!
Succes met je ketodieet :)

Dankjewel! :kiss: Mag ik een beetje zielig doen? Stomme keto... ik mag niet eens een tomaatje bij mijn salade straks! :sad:

Wel 150 g tonijn en 3 gekookte eieren! :D

:roflol:

Een soort koolhydraten is dat. Normaal niet zo'n punt, maar no go bij keto helaas :(

Training 16-07-2013: schema LB1

Gvd ik ga steeds eerder naar de gym en krijg steeds minder voor elkaar! :mad: Het komt deels door een tekort aan energie door het steeds strenger wordende dieet, deels door een teveel aan aandacht (srs hoe droger ik word, des te meer ik van mijn training word afgehouden. :rolleyes:).

Vandaag LB getraind. Heb met de squats gekozen voor hele conservatieve gewichten, want in het kader van de gymverbouwing from hell hadden ze het squatrek in the middle of nowhere geplaatst, geen één spiegel in de buurt. :fire: Ik moest dus 'blind' squatten. Is wel goed gegaan, maar ik durfde het dus niet te pushen.

1. Squats ss Lying Leg Curls

Squats
20 x 20 kg
3 x 12 x 60 kg

Lying Leg Curls
15 x 25 kg
15 x 27.5 kg
15 x 30 kg
15 x 32 kg :D

2. Smith Mach. Lunges ss Romanian DL

Smith Machine Lunges
15 x 30 kg
15 x 30 kg
15 x 30 kg
(de herhalingen zijn uiteraard per been)

Romanian DL
15 x 60 kg
2 x 15 x 70 kg :D

3. Adductor Machine ss Abductor Machine

Adductor
3 x 15 x 39 kg :D

Abductor (1-2-4)
3 x 15 x 39 kg :D

T.o.v. de vorige keer dus wel meer gewicht/meer reps bij sommige oefeningen, maar dat zal komen doordat ik te weinig heb gedaan met squatten.

Had nog een hyperextension en standing calf raise achteraan moeten doen, maar geen tijd meer dus. Gym ging dicht. Wat ik van de week in moet halen wordt steeds meer: onderrug, schouders, kuiten en cardio, heel veel cardio!

Toch nog lekker getraind...ik ben me steeds meer aan 't focussen op sneller/efficienter trainen. Ik kon eerst ook ik weet niet hoe lang doen over een training. Maar moet nu echt binnen een uur/uur en 15min klaar zijn van mezelf. Lukt steeds beter!

Als ik dat zo hoor moet je er wel goed uitzien!! Ben zo benieuwd!

Ik squat altijd blind, veel beter dan jezelf via een spiegel proberen te corrigeren.
Als je vanmiddag een beetje sago bent dan komt dat dus door de keto? Ik zal een beetje op mijn woorden letten dan. :P

Voor die lijnen op je benen heb ik misschien nog een truuk, moeten we even kijken of je wat bindweefsel verklevingen hebt in je benen (meeste vrouwen hebben dat wel). Misschien kan je dan met wat bindweefsel technieken de lijnen wat meer naar voren laten komen. :thumbup:

Nou je bent wel heel streng bezig voor de laatste stukjes he! Die contest ligt voor jou binnen handbereik! :)
echt top dat je zo goed gaat! en ik blijf erbij... supermooi fysiek!

en trainen.. je zet wel weer een training neer he! Jullie zijn zo professioneel bezig. :thumb:
zover ben ik nog lang niet... :o

succes vandaag. :)

Terug
Naar boven