Fitness Seller

Contest Log (v) Poison's Contest Log 2013

Gvd ik ga steeds eerder naar de gym en krijg steeds minder voor elkaar! :mad: Het komt deels door een tekort aan energie door het steeds strenger wordende dieet, deels door een teveel aan aandacht (srs hoe droger ik word, des te meer ik van mijn training word afgehouden. :rolleyes:).

Handtekeningen jagers? :D
Wordt je van je training gehouden door dames omdat ze net als jij willen trainen?............. of zijn het toch de mannen die wat aandacht van je willen :cool:
Nou ja wat het ook is... betekend wel dat je opvalt met je fysiek en dat is eigenlijk wel goed toch;)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 08:47 ----------

Dank je, Marina :) Mijn lichaam begint te wennen aan de keto. Ik ben ook al in ketose - geen twijfel over mogelijk: ik meur een uur in de wind naar azijn (

betekend dat niet dat je ook spier verbrand?

Gheghe, lekker die abrollers. Als je nu weet vol te houden kom je awesome uit de contest rollen!

Nou meiden, stop maar met jullie dieet. Net Poison gezien en jullie maken geen kans. :trollface:

Dat wisten we toch allang ;)

• Topic Starter Topic Starter
Toch nog lekker getraind...ik ben me steeds meer aan 't focussen op sneller/efficienter trainen. Ik kon eerst ook ik weet niet hoe lang doen over een training. Maar moet nu echt binnen een uur/uur en 15min klaar zijn van mezelf. Lukt steeds beter!

Als ik dat zo hoor moet je er wel goed uitzien!! Ben zo benieuwd!

Ik ben het daar helemaal mee eens, Naomi. Voor een normale KT sessie is 60 à 75 min ook wat ik hanteer. Ik heb nu alleen door het diëten steeds meer rust tussen de sets nodig, dus ik geef mezelf anderhalf uur in de hoop dat daar ook tijd in zit voor een kwartiertje extra cardio aan het einde... maar dat komt er nog niet zo van ;)

Ik krijg wel veel complimentjes, en vergeleken met 3 maanden geleden zie ik er inderdaad een stuk beter uit, maar ik had gehoopt nog iets droger te staan nu. Vandaar ook de "wanhopige" zet van de keto. :o Jij, daarentegen, gaat als een speer! 1.2 kg zwaarder en toch verder gedaald in vetpercentage! Ik word erg zenuwachtig van je!!! :knipoog:

Ik squat altijd blind, veel beter dan jezelf via een spiegel proberen te corrigeren.
Als je vanmiddag een beetje sago bent dan komt dat dus door de keto? Ik zal een beetje op mijn woorden letten dan. :P

Voor die lijnen op je benen heb ik misschien nog een truuk, moeten we even kijken of je wat bindweefsel verklevingen hebt in je benen (meeste vrouwen hebben dat wel). Misschien kan je dan met wat bindweefsel technieken de lijnen wat meer naar voren laten komen. :thumbup:

Ik hoop dat ik niet chagrijnig was, J! ;) Thanks dat je mijn heupen weer los hebt gekregen, ik beloof ook de oefeningen te zullen doen! :) Ben benieuwd naar die youtube filmpjes over de bindweefseltechnieken waar je het over had!

Nou je bent wel heel streng bezig voor de laatste stukjes he! Die contest ligt voor jou binnen handbereik! :)
echt top dat je zo goed gaat! en ik blijf erbij... supermooi fysiek!

en trainen.. je zet wel weer een training neer he! Jullie zijn zo professioneel bezig. :thumb:
zover ben ik nog lang niet... :o

succes vandaag. :)

Marina, ik zweer het je, als ik dacht dat het binnen handbereik zou liggen, zou ik iets minder streng doen, want leuk is dit nu even niet! :o 20 g koolhydraten is erg weinig, daar zit je zo overheen. Ik moet zelfs erg opletten welke groente ik neem, en vooral ook niet te veel groente. Er is helemaal niets meer waar je ongestraft op kunt blijven knagen... zelfs suikervrije kauwgom is out of bounds. Als iemand mij nu ook nog komt vertellen dat ik niet zo veel cola light mag drinken, sta ik niet voor mezelf in! :boksen:

Handtekeningen jagers? :D
Wordt je van je training gehouden door dames omdat ze net als jij willen trainen?............. of zijn het toch de mannen die wat aandacht van je willen :cool:
Nou ja wat het ook is... betekend wel dat je opvalt met je fysiek en dat is eigenlijk wel goed toch;)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 08:47 ----------

betekend dat niet dat je ook spier verbrand?

Het zijn 'de jongens', die ineens een stuk gezelliger zijn geworden. :rolleyes: De andere dames die in het krachthonk met de losse gewichten trainen (please tell me they exist!) kom ik helaas nooit tegen. :eyes:

Als je spier verbrandt, ruikt het naar ammoniak, dat is nog nastier!

Gheghe, lekker die abrollers. Als je nu weet vol te houden kom je awesome uit de contest rollen!

'Abrollers' :roflol: :hahaha: Ik hou vol Mc, nog 11 dagen tot de fotoshoot!

Nou meiden, stop maar met jullie dieet. Net Poison gezien en jullie maken geen kans. :trollface:

Was het maar waar! :D :o

Niet waar, AbFab. Ik ben een stuk minder droog dan ik zou willen!

Samen met Naomi denk ik strijden voor goud.

Naomi, jij was toch binnenkort jarig... Stukje taart? :devil:

dat ik geen kans maak wist ik al voor ik begon. ;)

maar zo een contest motiveert gewoon om nog harder ervoor te gaan en te zien hoever ik nu kan komen in zo een korte tijd! dat is waar ik het voor doe... vooruitgang zien! :)

Naomi niet zo pesten poison :p

Laatst bewerkt:
:roflol:

Ik ben gewoon harstikke jelly dat zij mag cutten op 2600 kcal! :o Volgens mij kan ze dat allemaal opeten van de foto en ook nog mijn stukje taart erbij, en dan houdt ze nog ruimte over voor mijn hele voedingsschema! :D

dat ik geen kans maak wist ik al voor ik begon. ;)

maar zo een contest motiveert gewoon om nog harder ervoor te gaan en te zien hoever ik nu kan komen in zo een korte tijd! dat is waar ik het voor doe... vooruitgang zien! :)

same here :cool:

Poison je bent echt lekker bezig meid! Denk ook dat je grote kans maakt op de eerste plaats en dat heb je ook zeker verdiend met al je harde werk :)

same here :cool:

Poison je bent echt lekker bezig meid! Denk ook dat je grote kans maakt op de eerste plaats en dat heb je ook zeker verdiend met al je harde werk :)

Oooh da's lief! :o :) Maar ik ben niet de enige hier die hard werkt! Ik heb onwijs veel respect voor hoe iedereen bezig is! :bow: Ook jij meiske! ;)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 23:53 ----------

Training van vanavond: geplande cardio

45 min staand fietsen + 5 min wu + 5 min cd

Met de nadruk op geplande cardio. Van de extra cardio die ik deze week wil doen is er nog niets gekomen. :o

Heb je mijn borat pakje al besteld?

Zorgenkindje hé..ach wij vrouwen moeten wel iets hebben om voor te zorgen:P
Ik weet zeker dat je er straks heel goed bij staat!
Je pakt het lekker serieus aan dus ben heel erg benieuwd, helaas zie ik alle pics pas naaaa mijn vakantie :( :(
En tis al eerder gezegd, erg mooi fysiek!

I

Het zijn 'de jongens', die ineens een stuk gezelliger zijn geworden. :rolleyes: De andere dames die in het krachthonk met de losse gewichten trainen (please tell me they exist!) kom ik helaas nooit tegen. :eyes:

Als je spier verbrandt, ruikt het naar ammoniak, dat is nog nastier!

Die dames in het krachthonk die zien wij mannen ook bijna niet, vandaar de aandacht want je bent dan toch een bijzonderheid in de Gym.... leuk toch? wou dat ik zoveel aandacht kreeg van dames (als ze maar niet lastig worden dan :) )

Hmmm ja Ammoniak dat is inderdaad de lucht die je ruikt als je spier verbrand, al een tijdje niet geroken dus dat is goed... ik ruik alleen naar eiwitten (misschien dat ik daarom weinig aandacht heb :eek: :) )

Maar goed je bent lekker bezig dus het resultaat zal er ook wel naar zijn... niet zo droog als je zou willen zie ik maarrrrrrr heb jij ooit wel eens iemand gehoord die tevreden is over zijn fysiek??? Er moet altijd wat te wensen zijn toch.

Poison kwam al ff in het krachthonk, lijkt me sterk dat het nu opeens opvalt dat ze een vrouw is :D

Maar wel gaaf dat ook anderen je progressie opvalt.

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 15:42 ----------

Is je cardio nog gelukt?

Zorgenkindje hé..ach wij vrouwen moeten wel iets hebben om voor te zorgen:P
Ik weet zeker dat je er straks heel goed bij staat!
Je pakt het lekker serieus aan dus ben heel erg benieuwd, helaas zie ik alle pics pas naaaa mijn vakantie :( :(
En tis al eerder gezegd, erg mooi fysiek!

Ik zou je bijna zielig vinden, Miss H! ;) :roflol: Superbedankt voor het complimentje! :o Ben in ieder geval blij dat het gelukt is om droger dan de vorige keer te komen, wat mijn belangrijkste doel was. :)

Die dames in het krachthonk die zien wij mannen ook bijna niet, vandaar de aandacht want je bent dan toch een bijzonderheid in de Gym.... leuk toch? wou dat ik zoveel aandacht kreeg van dames (als ze maar niet lastig worden dan :) )

Hmmm ja Ammoniak dat is inderdaad de lucht die je ruikt als je spier verbrand, al een tijdje niet geroken dus dat is goed... ik ruik alleen naar eiwitten (misschien dat ik daarom weinig aandacht heb :eek: :) )

Maar goed je bent lekker bezig dus het resultaat zal er ook wel naar zijn... niet zo droog als je zou willen zie ik maarrrrrrr heb jij ooit wel eens iemand gehoord die tevreden is over zijn fysiek??? Er moet altijd wat te wensen zijn toch.

Ha ha ja pas op hoor, dames kunnen inderdaad best lastig worden! :p Maar ik durf te wedden dat het bij jou zo gaat in de gym:

giphy.gif
;)

Poison kwam al ff in het krachthonk, lijkt me sterk dat het nu opeens opvalt dat ze een vrouw is :D

Maar wel gaaf dat ook anderen je progressie opvalt.

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 15:42 ----------

Is je cardio nog gelukt?

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Cardio... cardio... oh w8... :o ik zal zo eens een updatetje plaatsen hiero, zou wel tijd worden... :D

Update trainingen laatste loodjes

Ik merk nu wel heel sterk dat mijn energie te lijden heeft van het lange en strenge diëten. Zolang ik nog refeeds hield, ging het goed, maar nu sinds ik met de keto ben begonnen gaat trainen echt K*T :( Dit is wat ik de afgelopen dagen heb gedaan:

Woensdag 17: cardio 45 min staand fietsen + 5 min wu + 5 min cd
Donderdag 18: cardio 40 min staand fietsen + 5 min wu + 5 min cd
Vrijdag 19: UB
  1. Incline Db Press ss Seated Row Mach
  2. Db Flyes ss Reverse Flyes Mach
  3. Lateral Raise ss V-bar Pulldown
Het ging allemaal uiterst moeizaam. Ik had energie voor 7 of 8 reps, daarna was het op en moest ik even pauzeren en uitpuffen voordat ik verder kon. :sad: Heb wel van de eerste superset 4 sets, van de andere twee 3 sets van 12 tot 15 herhalingen gedaan. Bij sommige oefeningen moest ook het gewicht omlaag. :( :o

Zaterdag 20: cardio 40 min staand fietsen + 5 min wu + 5 min cd
Zondag 21: rust (eigenlijk best wat huis-tuin-en-keuken cardio ;))
Maandag 22: LB
  1. Deadlift ss Seated Calf Raise
  2. Leg Extension ss Seated Leg Curl
Vandaag was het al helemaal rampzalig. Met deadliften werd het zwart voor mijn ogen. De leg curl en leg extension waren bedoeld om het laatste restje energie uit mijn benen te trekken... wat aardig gelukt is. :D :rolleyes:

Dit was ook de laatste KT voor de fotoshoot. Morgen en woensdag ga ik nog wel cardio doen, en vanaf donderdag ga ik rusten en laden.

Ben je zelf al wel tevreden met het resultaat, ook als je rekening houdt met het tijdsbestek waarin alles heeft plaatsgevonden?

Ik ben echt zo benieuwd naar je eindresultaat!!

Terug
Naar boven