Toch nog lekker getraind...ik ben me steeds meer aan 't focussen op sneller/efficienter trainen. Ik kon eerst ook ik weet niet hoe lang doen over een training. Maar moet nu echt binnen een uur/uur en 15min klaar zijn van mezelf. Lukt steeds beter!
Als ik dat zo hoor moet je er wel goed uitzien!! Ben zo benieuwd!
Ik ben het daar helemaal mee eens, Naomi. Voor een normale KT sessie is 60 à 75 min ook wat ik hanteer. Ik heb nu alleen door het diëten steeds meer rust tussen de sets nodig, dus ik geef mezelf anderhalf uur in de hoop dat daar ook tijd in zit voor een kwartiertje extra cardio aan het einde... maar dat komt er nog niet zo van
Ik krijg wel veel complimentjes, en vergeleken met 3 maanden geleden zie ik er inderdaad een stuk beter uit, maar ik had gehoopt nog iets droger te staan nu. Vandaar ook de "wanhopige" zet van de keto.

Jij, daarentegen, gaat als een speer! 1.2 kg zwaarder en toch verder gedaald in vetpercentage! Ik word erg zenuwachtig van je!!!
Ik squat altijd blind, veel beter dan jezelf via een spiegel proberen te corrigeren.
Als je vanmiddag een beetje sago bent dan komt dat dus door de keto? Ik zal een beetje op mijn woorden letten dan.
Voor die lijnen op je benen heb ik misschien nog een truuk, moeten we even kijken of je wat bindweefsel verklevingen hebt in je benen (meeste vrouwen hebben dat wel). Misschien kan je dan met wat bindweefsel technieken de lijnen wat meer naar voren laten komen.
Ik hoop dat ik niet chagrijnig was, J!

Thanks dat je mijn heupen weer los hebt gekregen, ik beloof ook de oefeningen te zullen doen!

Ben benieuwd naar die youtube filmpjes over de bindweefseltechnieken waar je het over had!
Nou je bent wel heel streng bezig voor de laatste stukjes he! Die contest ligt voor jou binnen handbereik!

echt top dat je zo goed gaat! en ik blijf erbij... supermooi fysiek!
en trainen.. je zet wel weer een training neer he! Jullie zijn zo professioneel bezig.

zover ben ik nog lang niet...
succes vandaag.
Marina, ik zweer het je, als ik dacht dat het binnen handbereik zou liggen, zou ik iets minder streng doen, want leuk is dit nu even niet!

20 g koolhydraten is erg weinig, daar zit je zo overheen. Ik moet zelfs erg opletten welke groente ik neem, en vooral ook niet te veel groente. Er is helemaal niets meer waar je ongestraft op kunt blijven knagen... zelfs suikervrije kauwgom is out of bounds. Als iemand mij nu ook nog komt vertellen dat ik niet zo veel cola light mag drinken, sta ik niet voor mezelf in!
Handtekeningen jagers?

Wordt je van je training gehouden door dames omdat ze net als jij willen trainen?............. of zijn het toch de mannen die wat aandacht van je willen

Nou ja wat het ook is... betekend wel dat je opvalt met je fysiek en dat is eigenlijk wel goed toch

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 08:47 ----------
betekend dat niet dat je ook spier verbrand?
Het zijn 'de jongens', die ineens een stuk gezelliger zijn geworden.

De andere dames die in het krachthonk met de losse gewichten trainen (please tell me they exist!) kom ik helaas nooit tegen.
Als je spier verbrandt, ruikt het naar ammoniak, dat is nog nastier!
Gheghe, lekker die abrollers. Als je nu weet vol te houden kom je awesome uit de contest rollen!
'Abrollers'

Ik hou vol Mc, nog 11 dagen tot de fotoshoot!
Nou meiden, stop maar met jullie dieet. Net Poison gezien en jullie maken geen kans.
Was het maar waar!
Dat wisten we toch allang
Niet waar, AbFab. Ik ben een stuk minder droog dan ik zou willen!
Samen met Naomi denk ik strijden voor goud.
Naomi, jij was toch binnenkort jarig... Stukje taart?