MuscleMeat

Contest Log (v) Poison's Contest Log 2013

Domme belg :P

Hier zal even een weekje niet getraind worden :( Ik zit een paar dagen bij mijn familie in mijn geliefde Catalonië, wat erg leuk is natuurlijk :) Maar voor de contest is het een beetje een ramp. Niemand met een sportschool abonnement met wie ik een traininkje zou kunnen pakken, en met het eten durf ik ook niet moeilijk te doen, want ik ben hier tenslotte te gast. :o Ik heb hier wel een pot whey laten bezorgen om de schade enigszins te beperken, want ik heb ook nog een paar vegetariërs in de familie :rolleyes:, maar voor de rest moet ik een weekje rustig aan doen en gewoon een beetje letten op wat ik eet.

Ik zal hier daarom waarschijnlijk ook een stuk minder loggen deze week, maar da's logisch :p

• Topic Starter Topic Starter
Hoi :), ja, ik vlieg morgen terug. Ben hopelijk op tijd thuis en fit genoeg om morgenavond weer een training te pakken. Ben er zwaar aan toe! :rolleyes:

Succes!!

Arnold-conquer1.jpg

tic toc..nog even geduld ;)

Training 04-06-2013

Dank u :)

Jaaaaa.... :banana:

Training 04-06-2013: schema UB1

1. Bench Press ss BOR

Bench Press
1 x 20 x 20 kg
3 x 12 x 40 kg dit ging erg makkelijk, volgende keer een spotter regelen en zwaarder gaan(*)

BOR
20 x 20 kg
15 x 40 kg
15 x 50 kg
12 x 50 kg

2.Incl. Db. Flyes ss Reverse Flyes

Incline Dumbbell Flyes
15 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg auw elleboog :(

Reverse Flyes
3 x 15 x 7 kg

3. Military Press ss Lat Pulldown

Military Press
12 x 25 kg
10 x 25 kg
7 x 25 kg

Lat Pulldown
15 x 32 kg
2 x 15 x 36 kg

...
...
...
volgende keer 20 min eerder naar de gym :mad:

* alhoewel... :scratch: ik had een hele week ad libitum gegeten voor deze training :D

Voeding: Vandaag nog bagger, vanaf morgen weer strak

Ziet er niet slecht uit je mp is zelfs best goed al vind ik t zelf!

Ziet er niet slecht uit je mp is zelfs best goed al vind ik t zelf!
Thanks :) Het gaat me nu vooral om veel calorieën te verbranden en een flinke EPOC te triggeren, vandaar de relatief hoge reps. Na de zomer, als mijn ellebogen nog steeds meewerken, ga ik weer proberen sterker te worden.

Nice volume op bp en bor, goed bezig :heart:

lekker getraind! Ik hoop echt dat je ellebogen mee blijven werken. Het is zo vervelend als je hoofd iets zoooo graag wil maar je lichaam niet meewerkt. Ik heb het vaak met mijn rug, en kan daar echt helemaal gek van worden!

lekkere training :)

Nice volume op bp en bor, goed bezig :heart:

Ja, dat dan weer wel. Jammer dat ik geen tijd meer had voor de laatste 2 oefeningen. :(

lekker getraind! Ik hoop echt dat je ellebogen mee blijven werken. Het is zo vervelend als je hoofd iets zoooo graag wil maar je lichaam niet meewerkt. Ik heb het vaak met mijn rug, en kan daar echt helemaal gek van worden!

Dankjewel, dat is lief! :) Ik hoop ook voor jou dat je rug zich taai houdt. Het is inderdaad heel frustrerend als je lichaam niet mee wil werken.

Vooral lekker om weer bezig te zijn en om te merken dat ik weer sterker ben geworden :D

veel reps weer zeg...

Flinke BOR. Heb je niet iets van "ik verhoog mn bench gewoon en dan maak ik minder reps, komt goed"? Een fail komt bij mij nooit uit de lucht vallen iig (op die keer dat een schijf precies op mn fles landde na :p ).

dat zeg ik ook niet;)

Terug
Naar boven