Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Heb je de MD van deze maand gelezen mack? Daar stond een leuke studie in ivm reps voor vrouwen...
Zou je het niet even kunnen inscannen, prettyplease

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je de MD van deze maand gelezen mack? Daar stond een leuke studie in ivm reps voor vrouwen...

Déjà vu 
Dank u
Jaaaaa....
Training 04-06-2013: schema UB1
1. Bench Press ss BOR
Bench Press
1 x 20 x 20 kg
3 x 12 x 40 kg dit ging erg makkelijk, volgende keer een spotter regelen en zwaarder gaan(*)
BOR
20 x 20 kg
15 x 40 kg
15 x 50 kg
12 x 50 kg
2.Incl. Db. Flyes ss Reverse Flyes
Incline Dumbbell Flyes
15 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg auw elleboog
Reverse Flyes
3 x 15 x 7 kg
3. Military Press ss Lat Pulldown
Military Press
12 x 25 kg
10 x 25 kg
7 x 25 kg
Lat Pulldown
15 x 32 kg
2 x 15 x 36 kg
...
...
...
volgende keer 20 min eerder naar de gym
* alhoewel...ik had een hele week ad libitum gegeten voor deze training
Voeding: Vandaag nog bagger, vanaf morgen weer strak

Zou je het niet even kunnen inscannen, prettyplease![]()
![]()
Even in de phone zetten voor vanavond 
Gisteren vergetenEven in de phone zetten voor vanavond
![]()

Had op een gegeven moment het gevoel dat ik moest overgeven, maar dat is gelukkig overgegaan na de eerste twee supersets, toen ik aan de minder zware oefeningen begon.
Geen link jongens, een echt artikel zoals vroegerIn een boek dus
Zal vanavond eens kijken welke
references ze hebben gebruikt. Maar zoals ik al vaker zei... alles +10 reps is niet nodig![]()
Thanks!
Dan kan je het denk ik beter gewoon in de vrouwen sectie posten, want er zijn vast meer mensen die het wel willen lezen en dan vervuilen we Poisons logje niet nog meer. Sorry Poison![]()
![]()

Doe ik de volgende keer zeker wel, Mc. Ik durfde dit keer nog niet, wilde nog even afwachten hoe de derde set zou gaan (heb het de keer hiervoor met hetzelfde gewicht net aan geredFlinke BOR. Heb je niet iets van "ik verhoog mn bench gewoon en dan maak ik minder reps, komt goed"? Een fail komt bij mij nooit uit de lucht vallen iig (op die keer dat een schijf precies op mn fles landde na).
).Déjà vu
Lekker BOR ook zeg! Flink gewicht en hoge reps. Pfffftt die voelde je vast wel ff.
Nice training zo na je tripje.
Zeker een goede BOR , lekker bezig kanjer !
Groet, Ray.........
Goeie training! Lekkere BP en BOR, vooral als het nog niet maxen was. Top!
Ik blijf deze gewichten vergelijken met wat ik vroegah deed, en dan voelt dit toch een beetje amateuristisch...
Maar als mijn ellebogen mee blijven werken komt het wel goed met de gewichten. Geduld...
... heb ik niet 
Het ging vandaag ook zo moeizaam! Op zich wel dezelfde gewichten als vorige week, maar het voelde erg zwaar en het schoot maar niet op. Heb weer alleen de eerste 3 supersets gedaan.
Ik denk dat het morgen inhalen wordt!Toch best sterke training ondanks je korte nachten!
Gewoon keertje vroeg je bed in jij!

Mijn doel met elke training is het maximaliseren van de hoeveelheid verricht WERK, en dus verbrande energie. .... Het is ook conditioneel zwaar op deze manier.
Prima toch dan? Zeker op 5 uur slaap, no biggie, volgende keer dubbel knallen.
Volgende keer... ik ga er gewoon voor!
Thanks Mc!
Heb wel alles gegeven, maar met dat heerlijke gevoel dat ik het ook aan kon 
Lekkere deadlift! En squats ook, bij wat gewicht in mn nek kan ik in sumo positie nooit mn evenwicht bewaren hahahah
Mooie training! En zeker flink die deadlift op zoveel reps. Als ik er naar kijk voel ik m al in mn rug. haha
Als ik naar jouw trainingen kijk, voel ik ze altijd in m'n quads

Zo zie je maar weer... het is net hoe je anatomisch in elkaar zit! Ik heb de sumo squats altijd makkelijker gevonden, wat de techniek betreft, dan de gewone squats. Ik pak er wel een stuk minder gewicht mee (40 vs. 60 kg nu).
ThanksAls ik naar jouw trainingen kijk, voel ik ze altijd in m'n quads
![]()
![]()

Haha dank je!
Vermeld de laatste tijd mijn trainingen wat minder in lijstjes vorm. Misschien dat het straks wel weer komt maar het was me teveel werk en zag t nu er niet meer van![]()
en volgens mij veel andere ook, en je krijgt er bijna altijd commentaar op, waardoor van die leuke, altijd oh zo constructieve discussies ontstaan