MuscleMeat

Contest Log (v) Poison's Contest Log 2013

:eek: Déjà vu

Maar is ook voor haar ellebogen he;)

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 16:21 ----------

Dank u :)

Jaaaaa.... :banana:

Training 04-06-2013: schema UB1

1. Bench Press ss BOR

Bench Press
1 x 20 x 20 kg
3 x 12 x 40 kg dit ging erg makkelijk, volgende keer een spotter regelen en zwaarder gaan(*)

BOR
20 x 20 kg
15 x 40 kg
15 x 50 kg
12 x 50 kg

2.Incl. Db. Flyes ss Reverse Flyes

Incline Dumbbell Flyes
15 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg auw elleboog :(

Reverse Flyes
3 x 15 x 7 kg

3. Military Press ss Lat Pulldown

Military Press
12 x 25 kg
10 x 25 kg
7 x 25 kg

Lat Pulldown
15 x 32 kg
2 x 15 x 36 kg

...
...
...
volgende keer 20 min eerder naar de gym :mad:

* alhoewel... :scratch: ik had een hele week ad libitum gegeten voor deze training :D

Voeding: Vandaag nog bagger, vanaf morgen weer strak

Lekker BOR ook zeg! Flink gewicht en hoge reps. Pfffftt die voelde je vast wel ff. :)

Nice training zo na je tripje.

Zeker een goede BOR , lekker bezig kanjer ! :cool:

Groet, Ray.........

Goeie training! Lekkere BP en BOR, vooral als het nog niet maxen was. Top!

Gisteren vergeten :o Even in de phone zetten voor vanavond :p

Thanks!
Dan kan je het denk ik beter gewoon in de vrouwen sectie posten, want er zijn vast meer mensen die het wel willen lezen en dan vervuilen we Poisons logje niet nog meer. Sorry Poison :o :)

• Topic Starter Topic Starter
Training 06-06-2013: schema LB1

1. Squats ss Lying Leg Curls

Squats
20x20 kg (wu)
12x50 kg
12x60 kg
12x60 kg

Lying Leg Curls
20x25 kg
12x30 kg
12x32 kg
12x32 kg

2. Barbell Lunges ss Romanian DL

Bb Front Lunges
3x12x25 kg (12 per been)

Romanian DL
3x15x60 kg

3. Adductor Machine ss Abductor Machine

Adductor
15x34.5 kg
15x37 kg
15 x 39 kg

Abductor (1-2-4)
15x34.5 kg
15x37 kg
15x39 kg

Pffff... het ging helemaal niet lekker vandaag! Ik voelde me hartstikke goed toen ik naar de gym ging, dus ik had een fijne training verwacht, maar het viel me vies tegen. Ik vond alles erg zwaar. :( Had op een gegeven moment het gevoel dat ik moest overgeven, maar dat is gelukkig overgegaan na de eerste twee supersets, toen ik aan de minder zware oefeningen begon.

Ik heb de afgelopen 2 nachten eigenlijk veel te weinig geslapen, dus ik zal het daar maar op gooien.

Voeding: gisteren en vandaag netjes.

@$#*^!: ben mijn sporthorloge kwijt met de handige timer functie die ik gebruikte voor het hardloopschema. Ik kon dus instellen dat 'ie eerst na 2 minuten piepte, daarna weer na 1 minuut enz. Ideaal! En ineens kan ik hem nergens vinden. :mad:

Heb je de MD van deze maand gelezen mack? Daar stond een leuke studie in ivm reps voor vrouwen...

nee.

Heb je link?
Stond vast niet in 3-6 reps;)

Link (of foto'tje van het stuk)?

Geen link jongens, een echt artikel zoals vroeger :p In een boek dus :p Zal vanavond eens kijken welke
references ze hebben gebruikt. Maar zoals ik al vaker zei... alles +10 reps is niet nodig :p

Maar is ook voor haar ellebogen he;)

Ja precies, dat is één van de redenen. Ik dacht dat ik in de intro al duidelijk had uitgelegd waarom ik voor deze rep range gekozen heb. Het heeft niet te maken met vrouw zijn of dat ik een of ander bijgeloof zou hebben dat ik op deze manier slankere spieren zou kweken ofzo, absoluut niet. En degene die mij kennen weten dat ik het liefst toch op kracht train, met lekker zware gewichten en sets tot 5, max 6 herhalingen.

Ik heb nu voor de rep range 12 à 15 herhalingen gekozen omdat:

1. Ik 2 jaar niet getraind heb en nog steeds met een hardnekkige blessure kamp (ellebogen). Wil dus vooral niet te hard van stapel lopen ivm pezen en gewrichten die niets meer gewend zijn.
  2. Ik in de cut zit. Ik wil spierafbraak zo efficiënt mogelijk tegengaan en daarvoor kies ik voor de hypertrofie range (6 à 15 reps). Mijn doel met elke training is het maximaliseren van de hoeveelheid verricht WERK, en dus verbrande energie. Dit lukt beter met de hoge kant van deze rep range. Het is ook conditioneel zwaar op deze manier.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 00:04 ----------

Thanks!
Dan kan je het denk ik beter gewoon in de vrouwen sectie posten, want er zijn vast meer mensen die het wel willen lezen en dan vervuilen we Poisons logje niet nog meer. Sorry Poison :o :)

Geeft helemaal niet, ik vind het ook interessant hoor! Wil dat artikel ook graag lezen. :)

Flinke BOR. Heb je niet iets van "ik verhoog mn bench gewoon en dan maak ik minder reps, komt goed"? Een fail komt bij mij nooit uit de lucht vallen iig (op die keer dat een schijf precies op mn fles landde na :p ).
Doe ik de volgende keer zeker wel, Mc. Ik durfde dit keer nog niet, wilde nog even afwachten hoe de derde set zou gaan (heb het de keer hiervoor met hetzelfde gewicht net aan gered ;)).

Lekker BOR ook zeg! Flink gewicht en hoge reps. Pfffftt die voelde je vast wel ff. :)

Nice training zo na je tripje.

Zeker een goede BOR , lekker bezig kanjer ! :cool:

Groet, Ray.........

Goeie training! Lekkere BP en BOR, vooral als het nog niet maxen was. Top!

Dank jullie wel! :) Ik blijf deze gewichten vergelijken met wat ik vroegah deed, en dan voelt dit toch een beetje amateuristisch... :o Maar als mijn ellebogen mee blijven werken komt het wel goed met de gewichten. Geduld... :rolleyes: ... heb ik niet :splat:

Training 07-06-2013: schema UB2

Nou, het is officieel hoor: ik ben deze week slap. :sad: Het ging vandaag ook zo moeizaam! Op zich wel dezelfde gewichten als vorige week, maar het voelde erg zwaar en het schoot maar niet op. Heb weer alleen de eerste 3 supersets gedaan.

Ik denk dat het door slaapgebrek komt. Heb de afgelopen 3 nachten iets van 5 uur geslapen, dat is net te weinig.

1. Incline Db. Press ss Seated Row Machine

Incline Db. Press
20 x 12 kg
14 x 16 kg
10 x 16 kg
10 x 16 kg

Seated Row Machine
20 x 45 kg
15 x 50 kg
15 x 55 kg
15 x 59 kg

2.Db. Flyes ss Reverse Flyes Machine

Flat Bench Db. Flyes
15 x 8 kg
12 x 9 kg
12 x 9 kg

Reverse Flyes Machine
15 x 20.5 kg
15 x 23 kg
15 x 25 kg

3. Db. Pull Over ss Assisted Pullups

Db. Pull Over
15 x 18 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg

Assisted Pull Ups

3 x 10 x 45.5 kg

Shit, schouders niet gedaan. Gisteren ook al geen kuiten. :scratch: Ik denk dat het morgen inhalen wordt!

Toch best sterke training ondanks je korte nachten!
Gewoon keertje vroeg je bed in jij!

Mijn doel met elke training is het maximaliseren van de hoeveelheid verricht WERK, en dus verbrande energie. .... Het is ook conditioneel zwaar op deze manier.

Prima toch dan? Zeker op 5 uur slaap, no biggie, volgende keer dubbel knallen.

Training 10-06-2013: schema LB2

1. Deadlift ss. Seated Calf Raises

Deadlift
15 x 60 kg
3 x 12 x 65 kg

Seated Calf Raises (Smith machine)
4 x 30 x 60 kg

2. Sumo Squats ss. Lying Leg Curls

Sumo Squats
15 x 20 kg
3 x 15 x 40 kg

Lying Leg Curls
15 x 23.5 kg
15 x 25 kg
15 x 27.5 kg
12 x 30 kg

3. Single-leg Cable Kick-Back
15 x 18 kg
3 x 15 x 20.5 kg

4. Floor abduction ss. Floor adduction

Floor abduction
3 x 20 reps

Floor adduction
3 x 20 reps

En het ging lekker! Niet slap meer... de deadlift voelde goed :D Heb wel alles gegeven, maar met dat heerlijke gevoel dat ik het ook aan kon :)

Lekkere deadlift! En squats ook, bij wat gewicht in mn nek kan ik in sumo positie nooit mn evenwicht bewaren hahahah

Mooie training! En zeker flink die deadlift op zoveel reps. Als ik er naar kijk voel ik m al in mn rug. haha

Lekkere deadlift! En squats ook, bij wat gewicht in mn nek kan ik in sumo positie nooit mn evenwicht bewaren hahahah

Zo zie je maar weer... het is net hoe je anatomisch in elkaar zit! Ik heb de sumo squats altijd makkelijker gevonden, wat de techniek betreft, dan de gewone squats. Ik pak er wel een stuk minder gewicht mee (40 vs. 60 kg nu).

Mooie training! En zeker flink die deadlift op zoveel reps. Als ik er naar kijk voel ik m al in mn rug. haha

Thanks :) Als ik naar jouw trainingen kijk, voel ik ze altijd in m'n quads :D ;)

Zo zie je maar weer... het is net hoe je anatomisch in elkaar zit! Ik heb de sumo squats altijd makkelijker gevonden, wat de techniek betreft, dan de gewone squats. Ik pak er wel een stuk minder gewicht mee (40 vs. 60 kg nu).

Thanks :) Als ik naar jouw trainingen kijk, voel ik ze altijd in m'n quads :D ;)

Haha dank je!

Vermeld de laatste tijd mijn trainingen wat minder in lijstjes vorm. Misschien dat het straks wel weer komt maar het was me teveel werk en zag t nu er niet meer van:o

Haha dank je!

Vermeld de laatste tijd mijn trainingen wat minder in lijstjes vorm. Misschien dat het straks wel weer komt maar het was me teveel werk en zag t nu er niet meer van:o

Ik vind het wel leuk om te lezen :) en volgens mij veel andere ook, en je krijgt er bijna altijd commentaar op, waardoor van die leuke, altijd oh zo constructieve discussies ontstaan :rolleyes:

Terug
Naar boven