XXL Nutrition

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155

Biobeast

Ripped Bodybuilder
Waardering
760
Lengte
1m94
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Waarschijnlijk al een keertje langsgekomen maar misschien is het leuk om te weten wat iedereen gestemd heeft of stemt.(in Nederland) voor de Vlamingen is het misschien beter hun politieke voorkeur te posten. Dit topic omdat EricR hier wordt neergezet als een linkse rakker en Hardcore NL als de rechtse waus en heus niet enkel zij een eigen mening hebben die altijd gebruikt worden om citaten te overtreffen. (uitslagen enquête zijn anoniem)

Laatst bewerkt:
:) SP 100% helemaal top. Enquête mag nu wel gesloten worden.

-

Laatst bewerkt:
Maakt me allemaal niets uit :)

• Topic Starter Topic Starter
tis ook geen topic om te polariseren op DBB hee haha, ikzelf stem PVV bijvoorbeeld, ik heb wel ieder verkiezingsprogramma van iedere partij gelezen. de PVV gaat te ver in op de islam maar sociaal-economisch is het mijn partij

Partij voor de Beesten staat er niet tussen?

• Topic Starter Topic Starter
oke sorry zal ik er even bijzetten. Ik dacht met 2 zetels samen is de kans niet groot dat er hier iemand bijzit haha. Toch even voor de correctheid dan

nou ik dacht dat het lukt maar 't lukt me niet oei oei, misschien kan een mod helpen?

Laatst bewerkt:
VVD gestemd.

pvv.jpg

Deze poll zal wel weer een hele "verrassende" uitslag hebben...

-

Laatst bewerkt:
Jij zal in ieder geval geen uitzondering zijn, HardcoreNL.

-

Laatst bewerkt:
Ga toch ergens anders de ongewenste messias van publieke betrokkenheid uithangen. Wees blij dat mensen uit onwetendheid op je partij stemmen. Als ze zouden begrijpen hoe de partij in elkaar zit zouden ze dat waarschijnlijk niet doen.

-

Laatst bewerkt:
Was jij niet diegene die naar mij steeds roept dat ik steeds niet inhoudelijk op je in ga en zich daar bijna geschokt over voelt? En wat doe je dan hier zelf dude? :roflol:

wil jan terug bij de sp, mijn droom opstelling

sp met jan
cohen
fortuyn

alle populisten moeten weg, minder democratie (niet in de zin van dictatuur) en een de eu eens flink reorganiseren

Waarschijnlijk al een keertje langsgekomen maar misschien is het leuk om te weten wat iedereen gestemd heeft of stemt.(in Nederland) voor de Vlamingen is het misschien beter hun politieke voorkeur te posten. Dit topic omdat EricR hier wordt neergezet als een linkse rakker en Hardcore NL als de rechtse waus en heus niet enkel zij een eigen mening hebben die altijd gebruikt worden om citaten te overtreffen. (uitslagen enquête zijn anoniem)

Wel knap om met 14 postings te weten hoe sommigen op DBB worden neergezet.

Terug
Naar boven