MuscleMeat

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
  • Topic Starter Topic Starter
Wel knap om met 14 postings te weten hoe sommigen op DBB worden neergezet.

Bijdehand hoor, jij zou zelf ook moeten weten dat er meer bekijkers op dbb zitten dan mensen die posten. Ikzelf kijk al sinds 2007 op dbb maar heb nooit een account gemaakt. Als je honderden topics heb gelezen kun je wel een redelijke constatering maken, maar blijkbaar zit deze mogelijkheid niet in jouw begrippakket. Zonde voor jou

Ach joh, laat die linkse rakker maar lullen.

tis ook geen topic om te polariseren op DBB hee haha, ikzelf stem PVV bijvoorbeeld, ik heb wel ieder verkiezingsprogramma van iedere partij gelezen. de PVV gaat te ver in op de islam maar sociaal-economisch is het mijn partij

Ofwel je bent eigenlijk een SP stemmer maar je hebt verder geen flauw idee?

• Topic Starter Topic Starter
Ofwel je bent eigenlijk een SP stemmer maar je hebt verder geen flauw idee?

Sociaal-economisch Ben ik van alles wat maar vooral centraal-links, op immigratiegebied ben ik echter voor harde maatregelen. De vvd is voor mij te liberaal en de andere partijen sluiten minder aan op t totaalpakket wat ik vind. ik Ben dus wel een zwevende kiezer, want als de pvv verder radicaliseert krijgen ze mijn stem niet meer en hoop ik dat de sp ofzo wat harder zal zijn op immigrantgebied. Er is geen partij die zo'n partijprogramma heeft dusja..

Laatst bewerkt:
Bijdehand hoor, jij zou zelf ook moeten weten dat er meer bekijkers op dbb zitten dan mensen die posten. Ikzelf kijk al sinds 2007 op dbb maar heb nooit een account gemaakt. Als je honderden topics heb gelezen kun je wel een redelijke constatering maken, maar blijkbaar zit deze mogelijkheid niet in jouw begrippakket. Zonde voor jou

Ha ha, ok Roger. Je dacht dat Rogerio account ziet die bijdehandte EricR natuurlijk wel over het hoofd natuurlijk.

Dat je in 2007 vragen stelde over AAS terwijl je afgaande op je huidige account toen 16 jaar (mogelijk zelfs 15 jaar) oud was ziet EricR ook niet natuurlijk.

Dat je beide mailaccounts je voornaam bevatten maar een andere geboortedatum hebben is ook niet vreemd natuurlijk.

Dat er alleen maar gepost is door Rogerio en Biobeast op dit IP-adres evenmin.

Dan vergeten we nog maar dat op 1 cm na Rogerio en Biobeast even lang zijn, ja als 16 jarige (in 2007) kan je nog wel groeien naar de 1,91m van Biobeast.

Dus voordat je bijdeband denkt terug te kunnen reageren had je misschien maar beter even kunnen nadenken. Is het kuren nog gelukt op je 16de?

Wie is Roger?

Sociaal-economisch Ben ik van alles wat maar vooral centraal-links, op immigratiegebied ben ik echter voor harde maatregelen. De vvd is voor mij te liberaal en de andere partijen sluiten minder aan op t totaalpakket wat ik vind. ik Ben dus wel een zwevende kiezer, want als de pvv verder radicaliseert krijgen ze mijn stem niet meer en hoop ik dat de sp ofzo wat harder zal zijn op immigrantgebied. Er is geen partij die zo'n partijprogramma heeft dusja..

Dus ja, verward.

Dat er nog mensen zijn die op een gore midden partij als de PVDA stemmen. Ook het CDA beschouw ik onder deze stempel.

Dat is het grote probleem geweest de afgelopen zoveel jaren, de middenpartijen.
Zowel het CDA als de PVDA voegen echt niks toe aan politiek NL. Ik (als PVV stemmer) heb liever 4 jaar lang SP/GL/D'66 in de regering omdat er dan tenminste kleur wordt gekozen.

Ha ha, ok Roger. Je dacht dat Rogerio account ziet die bijdehandte EricR natuurlijk wel over het hoofd natuurlijk.

Dat je in 2007 vragen stelde over AAS terwijl je afgaande op je huidige account toen 16 jaar (mogelijk zelfs 15 jaar) oud was ziet EricR ook niet natuurlijk.

Dat je beide mailaccounts je voornaam bevatten maar een andere geboortedatum hebben is ook niet vreemd natuurlijk.

Dat er alleen maar gepost is door Rogerio en Biobeast op dit IP-adres evenmin.

Dan vergeten we nog maar dat op 1 cm na Rogerio en Biobeast even lang zijn, ja als 16 jarige (in 2007) kan je nog wel groeien naar de 1,91m van Biobeast.

Dus voordat je bijdeband denkt terug te kunnen reageren had je misschien maar beter even kunnen nadenken. Is het kuren nog gelukt op je 16de?

Aii Nice one Ericr..

ja, lijkt me een goede combinatie die drie die je daar opnoemt. Aangezien het alle drie 'linkse' partijen zijn zullen er een hoop knopen doorgehakt worden, kleur gekozen, of niet theunknownknown?

Ja, want GL en D66 zijn geen centrumpartijen (in geval van GL geworden onder leiding van Halsema), ik geloof dat we er weer een politiek deskundige bij hebben jongens!

centrumlinks :dunno:

Jij moet wel heel links zijn wil je alleen de SP onder 'links' plakken. :D

Politieke filosofie, ideologie en parlementaire politiek liggen iets gecompliceerder dan jij je lijkt voor te stellen "TheUnknownKnown". Het is allemaal wat minder zwart/wit en links/rechts dan je leert tijdens het tweede uur maatschappijleer op de maandagochtend op school "TheUnknownKnown".

Laatst bewerkt:
SP'ers vinden dat alleen zij behoren tot het echte hardcore gilde van azijndrinkers. Aan de buitenkant van het politiek spectrum is het lastig om aansluiting te vinden dus zolang de SP daar blijft kunnen ze huilie huilie blijven doen maar blijven ze waar ze zitten.

Laatst bewerkt:
Het is overigens grappig hoe de PVDA geen stelling durft te nemen tegen de Islam terwijl bijvoorbeeld Halsema van GL dit wel deed.

Zo komt dat linkse blok er noooooooit natuurlijk.

Waarom wil je het als 1 blok zien?

Terug
Naar boven