Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmmm okeei okeei ! Ik heb hier veel van geleerd !
Ik zal ten eerste minder oefeningen doen voortaan :
3x10 Dippen ( warming-up)
3x8-10 Bench press
3x8-10 Dumbbell fly's
3x8-10 Incline Dumbbell press
En daarnaast zal ik proberen 45 graden te houden tussen mijn romp en bovenarmen !
Ten slotte probeer ik constant me schouderbladen tegen elkaar aan te duwen, en zo correct mogelijk de oefening beheerst uitvoer.
Mocht ik dan nog een pomp in me schouders voelen, dan wendt ik me weer zo snel mogelijk hier op dit forum !
Ik bedoel natuurlijk, omdat jij geen sarcasme verstaat:
Waarom zoiets quoten met precies dezelfde inhoud?... Dat is hetzelfde als een kom leeglikken die al leeggelikt is
---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 21:23 ----------
4 oefeningen vind ik nog steeds veel, ookal is dippen je warming up. Dippen blijft zwaar

Woow echt waar =o
Maar bij drie oefeningen ben je toch zo klaar... Binnen een half uur kan je alweer naar huis gaan
Dippen vindt ik overigens wel meevallen, omdat ik het inmiddels zo vaak al heb gedaan, dat ik nu makkelijk 10 reps kan maken.
Woow echt waar =o
Maar bij drie oefeningen ben je toch zo klaar... Binnen een half uur kan je alweer naar huis gaan
Dippen vindt ik overigens wel meevallen, omdat ik het inmiddels zo vaak al heb gedaan, dat ik nu makkelijk 10 reps kan maken.
Ik bedoel natuurlijk, omdat jij geen sarcasme verstaat:
Waarom zoiets quoten met precies dezelfde inhoud?... Dat is hetzelfde als een kom leeglikken die al leeggelikt is
Als ik mijn armen 90 graden tegenover mijn lichaam hou krijg ik geheid schouderproblemen.