HarryV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's eigenlijk dus 3/week schouders, want "isoleren" bestaat niet.Ik verdeel schouders altijd over 3 workouts. Voorkant doe ik bij borst, achterkant bij rug en zijkant bij biceps en triceps. Ik vind het erg aangenaam om het zo te doen, om dezelfde reden die je zelf al noemt.

Da's eigenlijk dus 3/week schouders, want "isoleren" bestaat niet.
Ik zou het nooit iemand voorstellen, maar als het voor jou werkt...
Go for it!![]()
bevalt me prima zo.Probeer anders eerst een bepaald schema een tijd aan te houden en niet steeds te wisselen, dat schiet niet op denk ik. Na 6 tot 8 week weer wisselen van schema. Variatie is de key.
IMO wel beter dan het vorige. Ben er benieuwd naar wat het voor je gaat doen man. Succes!Ik ben het er volledig mee eens dat je niet alsmaar moet wisselen. Maar ik heb nu nog maar 1 training gedaan van wat ik van plan was, dus veel meer dan een beetje aan het oorspronkelijke plan bijschaven is het niet natuurlijk.
Ik denk dat als je van plan bent om een schema een tijdje te volgen (wat wel de bedoeling is met Wendler 5/3/1 lijkt me, aangezien het net de bedoeling ervan is dat je rustig aan vooruitgaat, maar er wel degelijk sprake is van vooruitgang) het zeker en vast verstandig is om eerst op voorhand even te kijken wat je leuk vindt en wat niet, beter een paar weken proberen en dan een aantal maanden knallen dan een schema volgen waar je niet helemaal achterstaat en het na een maand beuzijn. Als je zelf helemaal achter je schema staat zal je motivatie natuurlijk ook veel hoger zijn.
Ik begin zelf steeds meer interesse te krijgen in Wendler 5/3/1. Misschien binnenkort ook eens proberen.