HarryV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 89kg
Ik vind het eigenlijk bullshit dat je na 6 tot 8 weken moet wisselen van schema. Je kan perfect 2 jaar lang volgens een 3-4-5 daags split schema trainen, de enige "variatie" die je erin moet brengen is af en toe je volume verhogen en je intensiteit verlagen (of omgekeerd), andere oefeningen doen, etc...
Maar ik begrijp echt niet waarom er sommige mensen zijn die zeggen dat je om de 6-8 weken een volledig nieuw schema moet proberen. Mijn ervaring leert me net dat een schema dan pas zijn vruchten begint af te werpen.
Schema ziet er trouwens goed uit zoIMO wel beter dan het vorige. Ben er benieuwd naar wat het voor je gaat doen man. Succes!
Ik bedoelde ermee te zeggen dat je niet wekelijks van schema moet wisselen maar een schema juist wel een tijdje moet aanhouden. TS heeft de afgelopen tijd al behoorlijk wat afwijkende schema's gepost vandaar.
Die 6/8 week was juist om de TS aan te sporen om minimaal deze periode een schema aan te houden.

IMO wel beter dan het vorige. Ben er benieuwd naar wat het voor je gaat doen man. Succes!
. Ik ga dit schema een hele tijd aanhouden. En als mijn maat weer met me kan komen trainen in april gaan we Wendler blijven doen, dat waren we sowieso al van plan, dan kan ik hem al vertellen hoe dit schema in de praktijk voelt. Trouwens, voordat ik een maand niet trainde, deden we ook al Wendler. Alleen met elke keer een fullbody assistance.