Fitness Seller

Powerhouse Dordrecht

Haha, en die Erwin maar uitsloven voor die schoolmeisjes op de atletiekbaan ernaast ... ;)

een echte bouwvakker

Brutal motor skills :roflol:
Epic muscle development :roflol:
No wonder you fail 80 kg military press :roflol:

Tot de 7de ;)

• Topic Starter Topic Starter
Komende zaterdag gaan we weer los, 11:00 beginnen.
Ik ga yoke, farmers, deads en wheelflip doen.

Tip: Neem wat flessen water mee.

Ik kan helaas niet, moet spullen sjouwen voor het goede doel op Koninginnedag ... :D

De week erop ben ik weer present.

Had nochtans graag de yoke en wheelflip willen doen. ;)

Veel plezier, mannen! :p

Komende zaterdag gaan we weer los, 11:00 beginnen.
Ik ga yoke, farmers, deads en wheelflip doen.

Tip: Neem wat flessen water mee.

ik kom wellicht wel naar dordt, maar dan om wat anders te trainen

:klink::klink::klink::klink::klink::klink:

je hebt wel in de gaten toch dat het queensday is?

Ben totaal geen fan van het koningshuis!
Hmm misschien anders kijken voor de zondag bij weinig animo.

Ben totaal geen fan van het koningshuis!
Hmm misschien anders kijken voor de zondag bij weinig animo.

zondag is voorronde sterkste man van nederland ;)

ik ben trouwens ook fel tegenstander van het koningshuis, maar draai men hand niet om voor een feestje :D

Fel tegenstander??? verklaar je nader AUB

Fel tegenstander??? verklaar je nader AUB

gasten kosten alleen maar geld, verder hebben ze geen/weinig meerwaarde. ze hebben weinig inbreng of daadwerkelijke beslissingsmacht, over het algemeen komt het gewoon erop neer dat mevrouw ergens een krabbeltje onder moet zetten. ondertussen mogen wij met zen allen betalen voor hun buitenlandse tripjes en al het uiterlijk vertoon naar andere landen (bijvoorbeeld verbouwingen in de paleistuin van miljoenen euro's).

als je voor de grap eens opzoekt hoeveel deze mensen op jaarbasis kosten en dan bedenkt wat je er daadwerkelijk voor terug krijgt, is het gewoon pure onzin dat we (zeker in deze tijden) nog vasthouden aan iets ouderwets als een koningshuis

pomp dat geld lekker in nuttige dingen als, ik noem maar wat, de zorg. ik snap die opkomsten bij die stoeten van die mensen ook totaal niet... met zen allen naar de koningin kijken... yeahhh... van dichtbij zien hoe iemand die vanaf geboorte geleefd wordt er uitziet.. :rolleyes:

maar goed, dat is mijn kijk erop... hopelijk ook snel die van de meerderheid van NL

edit:

nog even gauw gegoogled, geen zin om uitgebreid te zoeken, maare 1e hit:

Kosten koningshuis Nederland

Een Belgische politicoloog heeft berekend dat door de hoge kosten het koningshuis van Nederland het op één na duurste is van Europa.

De kosten van het Nederlandse koningshuis zouden ongeveer 39,6 miljoen euro per jaar bedragen, mits hierbij de kosten voor beveiliging, staatsbezoeken en onderhoud van paleizen buiten beschouwing wordt gelaten. Zouden deze laatstgenoemde kosten ook mee worden gerekend dan stijgen de kosten van het Nederlandse koningshuis tot boven de 100 miljoen euro per jaar.

bron: [Link niet meer beschikbaar]

Heb ook ooit gehoord dat door het internationaal te netwerken wat het koningshuis doet, dat ook miljarden oplevert voor nederland als export land. Wellicht zijn er nog meer directe en indirecte voorbeelden, maar dat zou je zelf misschien even kunnen opzoeken.

Heb ook ooit gehoord dat door het internationaal te netwerken wat het koningshuis doet, dat ook miljarden oplevert voor nederland als export land. Wellicht zijn er nog meer directe en indirecte voorbeelden, maar dat zou je zelf misschien even kunnen opzoeken.

dat is vervangbaar door diplomaten en regeringsleiders , ik ben geen tegenstander van het koningshuis maar schaf je dit af dan zullen we waarschijnlijk ergens anders diep voor in de buidel moeten tasten

Ook daar de kaasschaaf overheen halen. Minimaal 20% buizinigen op het koningshuis.
Hoe dit topic weer kan verzanden in een politieke discussie. :no:

Om OT te blijven: Mark, ik heb er wel oren naar om zondag te trainen ... :D

Ik snap het idee achter bezuinigingen wel.
Maar feit blijft dat sommige tradities van mij best mogen bestaan.
Het is een behoorlijke kostenpost, maar er zijn naar mijn mening een hoop andere dingen waarop bezuinigd kan worden......

Terug
Naar boven