- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, en die Erwin maar uitsloven voor die schoolmeisjes op de atletiekbaan ernaast ...![]()

Brutal motor skills
Epic muscle development
No wonder you fail 80 kg military press
Tot de 7de![]()
Komende zaterdag gaan we weer los, 11:00 beginnen.
Ik ga yoke, farmers, deads en wheelflip doen.
Tip: Neem wat flessen water mee.

Ben totaal geen fan van het koningshuis!
Hmm misschien anders kijken voor de zondag bij weinig animo.

Kosten koningshuis Nederland
Een Belgische politicoloog heeft berekend dat door de hoge kosten het koningshuis van Nederland het op één na duurste is van Europa.
De kosten van het Nederlandse koningshuis zouden ongeveer 39,6 miljoen euro per jaar bedragen, mits hierbij de kosten voor beveiliging, staatsbezoeken en onderhoud van paleizen buiten beschouwing wordt gelaten. Zouden deze laatstgenoemde kosten ook mee worden gerekend dan stijgen de kosten van het Nederlandse koningshuis tot boven de 100 miljoen euro per jaar.
Heb ook ooit gehoord dat door het internationaal te netwerken wat het koningshuis doet, dat ook miljarden oplevert voor nederland als export land. Wellicht zijn er nog meer directe en indirecte voorbeelden, maar dat zou je zelf misschien even kunnen opzoeken.
ik snap het idee achter bezuinigingen wel.
Maar feit blijft dat sommige tradities van mij best mogen bestaan.
Het is een behoorlijke kostenpost, maar er zijn naar mijn mening een hoop andere dingen waarop bezuinigd kan worden......