- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nog een privé leven.
Ga uit 1 a 1,5 uur trainingstijd. Dan kun je toch een paar events doen.

Waarom kom je niet gewoon in het weekend zoals iedereen dat doet? Of moet meneer uitslapen?
Tot op heden zijn het de zaterdagen geweest maar kan goed zijn dat we ook zondag trainen.
Nadeel van de avonden is dat er weinig mensen zijn en je dus niet van elkaar kunt leren. Tevens doe ik dan alleen een gym training en kan ik niet steeds toezien of alles goed gaat.
Hahaha dat meen je niet. En dan nog krijg je 40% korting. Ik ken jongens die het hele land door reizen om te kunnen trainen en dat is ook niet gratis.
Wij bieden trainingen gratis aan en dat kost ons ook geld dus een kleine investering van atleten hoort er nou eenmaal bij.
In Zeeland hebben ze toch ook een sterkste man locatie? Daar weet Tymboo volgens mij meer van.
Haha, knappe conducteur die mij een blauw oog bezorgt!
Zonder gekheid, Dordrecht-Geldermalsen is zo'n beetje de enige spoorlijn in NL waar je je fiets gratis mag meenemen (buiten spitstijden).![]()

Ik begrijp het, ben zelf ook student geweest en dan kun je niks missen.Dan is het nog steeds 19euro voor een retourtje wat ik al best veel vind. En mij lijkt het wel leuk om een keer zo een training te doen, thats it. Maar het is niet belangrijk verder want mn primaire sport is in de gym zelf