AndroidHealthClinic

Powerhouse Dordrecht

ik denk dat het vooral een aggressieve conducteur is.

Heb nog een privé leven. ;)
Ga uit 1 a 1,5 uur trainingstijd. Dan kun je toch een paar events doen.

**** je prive leven;)

Maar is goed, ik hou dit topic in de gaten. Ik en mn trainingsmaat hebben wel interesse om door de weeks eens een keer langs te komen:)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom kom je niet gewoon in het weekend zoals iedereen dat doet? Of moet meneer uitslapen? :D
Tot op heden zijn het de zaterdagen geweest maar kan goed zijn dat we ook zondag trainen.

Nadeel van de avonden is dat er weinig mensen zijn en je dus niet van elkaar kunt leren. Tevens doe ik dan alleen een gym training en kan ik niet steeds toezien of alles goed gaat.

Waarom kom je niet gewoon in het weekend zoals iedereen dat doet? Of moet meneer uitslapen? :D
Tot op heden zijn het de zaterdagen geweest maar kan goed zijn dat we ook zondag trainen.

Nadeel van de avonden is dat er weinig mensen zijn en je dus niet van elkaar kunt leren. Tevens doe ik dan alleen een gym training en kan ik niet steeds toezien of alles goed gaat.

Naja je vind het mss een onzin reden, maar doordeweeks kan ik gratis met de trein omdat ik een ov heb en in het weekend moet ik hiervoor betalen.

Maargoed, zie maar. Als het niet uitkomt, het hoeft niet. Leek me gewoon wel leuk om eens een keer zulke dingen te proberen.

Hahaha dat meen je niet. En dan nog krijg je 40% korting. Ik ken jongens die het hele land door reizen om te kunnen trainen en dat is ook niet gratis.

Wij bieden trainingen gratis aan en dat kost ons ook geld dus een kleine investering van atleten hoort er nou eenmaal bij.

In Zeeland hebben ze toch ook een sterkste man locatie? Daar weet Tymboo volgens mij meer van.

Hahaha dat meen je niet. En dan nog krijg je 40% korting. Ik ken jongens die het hele land door reizen om te kunnen trainen en dat is ook niet gratis.

Wij bieden trainingen gratis aan en dat kost ons ook geld dus een kleine investering van atleten hoort er nou eenmaal bij.

In Zeeland hebben ze toch ook een sterkste man locatie? Daar weet Tymboo volgens mij meer van.

Dan is het nog steeds 19euro voor een retourtje wat ik al best veel vind. En mij lijkt het wel leuk om een keer zo een training te doen, thats it. Maar het is niet belangrijk verder want mn primaire sport is in de gym zelf

Dan is het nog steeds 19euro voor een retourtje wat ik al best veel vind. En mij lijkt het wel leuk om een keer zo een training te doen, thats it. Maar het is niet belangrijk verder want mn primaire sport is in de gym zelf
Ik begrijp het, ben zelf ook student geweest en dan kun je niks missen.

Ik hou je op de hoogte wanneer het uit zou komen.

Mc Chick, krijg ik morgen privéles van je of komen er nog meer jongens? :D

We zijn morgen met 4 a 5 man. Er zijn er genoeg die jou kunnen begeleiden. ;)
Zou zeker stones doen, we hebben nu ook een 80kg steen. Ideaal om mee te beginnen.

yo mark, heb je al een barbell voor strict boven het hoofd drukken?

Echte mannen gebruiken een log. Hey, kijk eens aan het is een sterkste man trainingscentrum en ze hebben een log. Mooi man!

log, smog, kheb al een log op dbb!!!!!!!!!z1ZZ1!z!z1!ZZ!!!

Ben je bang dat de log niet dezelfde impuls zal hebben voor je OH power als een stang?
Ook een log kun je trouwens strict pressen.

goed punt, je hebt me over gehaald.

hoe laat beginnen jullie morgen jongens?

We hebben een oly bar en 3 verschillende logs, staat allemaal in de openingspost klein startertje van me. We beginnen om 11:00.

allright, 90% kans dat ik een appeareance maak :D

lol @ die ene slag naast de tire... was lachen guys!

Epic meso body en skills.

Terug
Naar boven