MuscleMeat

Powerhouse Dordrecht

techniek of prestaties daargelaten. Persoonlijk zou wat meer passie/drive tijdens de medleys het een stuk effectiever maken en leuker om naar te kijken.

hahah wat een leuke discussie weer, voor mij is het simpel. Ik had gewoon een complete gay training.

Merk overigens over het algemeen wel dat ik me voor een sterkste man training minder kan opnaaien dan voor een gymtraining (geen kwestie van motivatie)...Ik heb een beetje het idee dat ik sterker wordt tijdens gymtrainingen en dat dat er op een sterkste man training alleen maar uit hoeft te komen. Maar goed, we zien wel hoe het zich ontwikkelt. Ik heb ook nog niet zo lang de mogelijkheid om echt structureel sterkste man trainingen te doen.

Laatst bewerkt:
Kan ik me voorstellen kevin.. zeker met Medley's is dat lastig te zien.. elke medley is vaak toch weer anders en daardoor kun je progressie daarop moeilijker zien dan met gym trainingen. Ik doe medleys ook gewoon om mezelf kapot te maken om het kapot maken en neem het maar aan dat ik de progressie er nooit echt feitelijk op zal 'zien'.... maar daar ga ik binnenkort de prowler voor gebruiken :)

Maar wat je kan proberen om je motivatie daarop te verbeteren, is door wat eigen standaardisatie (zelfde afstand nemen met yoke/farmers, zelfde hoogte/gewicht/run gebruiken bij stones) in te voeren en probeer daarop te trainen zoals je in de gym doet. Ik plan bijv. als ik een 350+ yoke 20m wil gaan lopen om 2 weken ervoor volume te draaien met ong. 80% (bijv. 4x20m met 280 kg). De week ervoor geen yoke om m'n spine te laten rusten en dan de week erop te knallen.

Tweede motivatie is omgeving: als ik met Gijs en sommige hypergemotiveerde gastjes train en zie dat ze dan all out op de farmers/yoke gaan, begint het bij mij ook te koken en komt het oermannetje los. Maar zodra er wat gasten te lang blijven aanklooien en wat te grappen en snel opgeven wordt ik ook sloom/gaar en verlies m'n drive.

Zo kun je dus je strongman trainingen ook motiverend maken. Wellicht dat dit je kan helpen :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zelf doseer ik mijn strongman trainingen net als dat ik dat bij gym trainingen doe. Ik kies dus duidelijk de onderdelen waar ik max op ga en overige onderdelen zijn ondersteunend aan een training.

Ik vind het zelf erg overdreven om een beetje 'hardcore' op een filmpje te gaan doen wanneer dat voor mijn training niet noodzakelijk is. Ik train liever efficiënt dan hardcore.

Voor het hardcore gehalte waren deze filmpjes niet het meest geschikt, dan had ik persoonlijk beter mijn stone lift kunnen laten zien. Maar filmpjes zijn er ook om de onderdelen die we hebben in beeld te brengen. Yoke, farmers, stones en bomen waren al in beeld geweest.

techniek of prestaties daargelaten. Persoonlijk zou wat meer passie/drive tijdens de medleys het een stuk effectiever maken en leuker om naar te kijken.

Persoonlijk zou ik zeggen niemand was erbij!!
en een filmpje van 5min zegt niks over een training van 2,5
you should know that;)

Persoonlijk zou ik zeggen niemand was erbij!!
en een filmpje van 5min zegt niks over een training van 2,5
you should know that;)

Daarom sprak ik over het medley gedeelte dat ik heb gezien en niet over de gehele training.

@Mc: ik had het niet over hardcore maar inzet. En in mijn opmerking heb ik het ook vanuit mijn optiek over efficientie en effectiviteit. Maar dat is hoe ik er naar kijk.

Laatst bewerkt:
Wanneer gaan we de 130kg steen gieten? Deze wil ik met 2 man maken omdat we hier een blok lood gaan gebruiken wat het gieten lastig maakt. We moeten rekening houden met 1 maand uitharding dus dan kunnen we deze pas in mei gebruiken.
De 80kg en 90kg steen ga ik vrijdag sealen zodat we deze kunnen gebruiken voor de training.

Komende zaterdag doe ik geen events maar Kevin en Roy volgens mij wel. Ik ben er wel maar dan om wat te klussen.

Wie wil komen kan dat hier aangeven. Zelf ben ik er al om 10:00.

Mijn deload is voorbij dus komende zaterdag weer events, start 11:00.

veel plezier jongens!

Ik kom zaterdag ook langs als dat kan.

Tuurlijk kan dat, nais.

Aanwezig
-Roy
-mikeo26
-mc. chick

Kun je mij even de locatie PM'en?

Was een mooie trainingsdag vandaag met Mikeo26 en Hyped. Training verliep nog goed snel.
Komende zaterdag weer trainen. Start 11:00. Wie durft? :fire:

Ik kom wel langs, als dat mag: gewoon de fiets in de trein en dan ben ik zo op dat sportveld!

A.s. donderdag zal ik nog even iso's doen, vrijdag rustdag en dan een zaterdag knallen - ik zie het echt als fullbody training met een grote functionele kracht component. ;)

Doen jullie door de weeks ook weleens trainingen? Ik zie namelijk alleen steeds zaterdag staan. Lijkt me namelijk wel eens leuk om eens te proberen..

Ik kom wel langs, als dat mag: gewoon de fiets in de trein en dan ben ik zo op dat sportveld!

A.s. donderdag zal ik nog even iso's doen, vrijdag rustdag en dan een zaterdag knallen - ik zie het echt als fullbody training met een grote functionele kracht component. ;)
Vraag je aan mij of je je fiets in de trein mee mag nemen? Tuurlijk mag dat. Als een conducteur gaat zeiken zeg je gewoon dat het van mij mocht. :thumbup:

Ditmaal niet weer afzeggen hè maat! ;)
Doen jullie door de weeks ook weleens trainingen? Ik zie namelijk alleen steeds zaterdag staan. Lijkt me namelijk wel eens leuk om eens te proberen..
Ik ben binnenkort weg bij de gym en ga dan al mijn trainingen @PHD doen. Dan zou je in de avond langs kunnen komen. Echter zullen die trainingen een stuk korter zijn dan de weekend trainingen. Heb nog een privé leven. ;)
Ga uit 1 a 1,5 uur trainingstijd. Dan kun je toch een paar events doen.

;)
Vraag je aan mij of je je fiets in de trein mee mag nemen? Tuurlijk mag dat. Als een conducteur gaat zeiken zeg je gewoon dat het van mij mocht. :thumbup:

potverdorie
we zullen dit streng in de gaten houden :D:D

Ditmaal niet weer afzeggen hè maat! ;)
Ik ben binnenkort weg bij de gym en ga dan al mijn trainingen @PHD doen. Dan zou je in de avond langs kunnen komen. Echter zullen die trainingen een stuk korter zijn dan de weekend trainingen. Heb nog een privé leven. ;)
Ga uit 1 a 1,5 uur trainingstijd. Dan kun je toch een paar events doen.

Als Sigi met een blauw oog aankomt dan weet ik genoeg. :D

Als Sigi met een blauw oog aankomt dan weet ik genoeg. :D

Haha, knappe conducteur die mij een blauw oog bezorgt! ;)

Zonder gekheid, Dordrecht-Geldermalsen is zo'n beetje de enige spoorlijn in NL waar je je fiets gratis mag meenemen (buiten spitstijden). :D

Terug
Naar boven