Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

techniek of prestaties daargelaten. Persoonlijk zou wat meer passie/drive tijdens de medleys het een stuk effectiever maken en leuker om naar te kijken.

Persoonlijk zou ik zeggen niemand was erbij!!
en een filmpje van 5min zegt niks over een training van 2,5
you should know that![]()
Vraag je aan mij of je je fiets in de trein mee mag nemen? Tuurlijk mag dat. Als een conducteur gaat zeiken zeg je gewoon dat het van mij mocht.Ik kom wel langs, als dat mag: gewoon de fiets in de trein en dan ben ik zo op dat sportveld!
A.s. donderdag zal ik nog even iso's doen, vrijdag rustdag en dan een zaterdag knallen - ik zie het echt als fullbody training met een grote functionele kracht component.![]()

Ik ben binnenkort weg bij de gym en ga dan al mijn trainingen @PHD doen. Dan zou je in de avond langs kunnen komen. Echter zullen die trainingen een stuk korter zijn dan de weekend trainingen. Heb nog een privé leven.Doen jullie door de weeks ook weleens trainingen? Ik zie namelijk alleen steeds zaterdag staan. Lijkt me namelijk wel eens leuk om eens te proberen..

Vraag je aan mij of je je fiets in de trein mee mag nemen? Tuurlijk mag dat. Als een conducteur gaat zeiken zeg je gewoon dat het van mij mocht.
potverdorie
we zullen dit streng in de gaten houden
Ditmaal niet weer afzeggen hè maat!
Ik ben binnenkort weg bij de gym en ga dan al mijn trainingen @PHD doen. Dan zou je in de avond langs kunnen komen. Echter zullen die trainingen een stuk korter zijn dan de weekend trainingen. Heb nog een privé leven.
Ga uit 1 a 1,5 uur trainingstijd. Dan kun je toch een paar events doen.
Als Sigi met een blauw oog aankomt dan weet ik genoeg.![]()