AndroidHealthClinic

Powerhouse Dordrecht

Heb je nog m'n filmpje?

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja, zal morgen ff op kanaal zetten.

Zou kunnen dat dit hetzelfde is maar ik vermoed dat er nog wat verschil in neopreen kan zitten. De sleeves die ik van rehband heb zijn ook gemaakt van neopreen, is toch totaal ander spul dan de 484R sleeves.

ja precies mijn kneesleeves zijn ook totaal anders. ik heb nu de site van mcdavid gemaild en nog 2 andere sites. kijken of iemand ze nog kan leveren.

ik heb mails terug, de 484R blijkt niet meer leverbaar.

En geen vervangend product met echt rubber aan de buitenkant?
Moet nu extra voorzichtig zijn met mijn sleeves.

Nope, geen vervangende leverbaar. Dat is allemaal dat neopreen geworden vertelde de beste man mij.

Goeie vondst, benieuwd naar de kwaliteit. Welke wil je bestellen? Zou fijn zijn als ze een diameter geven voor de verschillende maten. Weet je wat de verzendkosten zijn?

Ik ga komende zondag naar de Goirle boys. Zal dus volgend weekend worden.

allright. dan worden het vrijdag deads in the gym :fire:

ik wilde de deluxe versie, die is alleen niet leverbaar momenteel. hij mailde me tot op heden alleen dit:

"I can certainly ship to you but it's expensive"

Ik zou ebay gewoon in de gaten houden. Hier een paar maat M, dus nog te doen lijkt me. Voor maar $7,20. Helaas versturen ze niet naar Nederland. http://cgi.ebay.com.my/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21224&item=160896221449#ht_500wt_922

Je kunt ook via amazon proberen. http://www.amazon.com/dp/B0000ASXHA...e=asn&creative=395105&creativeASIN=B0000ASXHA
Let wel op of je een enkele of een paar koopt.

Hier een ander merk gevonden, bike sleeve 9263. http://www.ebay.com/itm/2-Each-Bike...t=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3f18ba8094

Laatst bewerkt:
da fuc, amazon heeft er gewoon 15 in stock in maat S. ik ga gelijk bestellen (like a boss)

oh wacht, staat nergens bij dat dat de 484r is

Oke, ik heb antwoord van die baas. Hij kan ze versturen. 1 paar komt neer op 69 dollar inclusief shipping, dat is 52,31. Maar 2 paar vraagt hij 103 dollar voor, wat neer komt op 78 euro en dus maar 39 euro per paar.

Mijn vraag is dus, heb jij interesse? Wanneer jij door je mcdavids heen bent kan je ze hoogstwaarschijnlijk niet meer bestellen, als jij dan ook deze zou bestellen kom je dus ook 13 euro duurder uit dan wanneer we gezamenlijk bestellen. Aangezien je nog 15 euro van mij krijgt, zou je nu dus maar 24 euro moeten bijleggen.

Laat maar even weten, dan plaats ik zo spoedig mogelijk de bestelling.

starter hebben ze die dingen alleen in kindermaatjes? of ook in grote maat?

Ze moeten redelijk strak zitten. Wat meet je onderarm CP?

Rubberen sleeves? Werkt dat een beetje?

Werken mega goed, ik doe ze altijd om.
Heb ze nu ruim 3 jaar en zien er nog goed uit.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/sleeves-om-stones-mee-tillen-209071/index3.html#post4669339

Robert Wolters gebruikt ze ook zag ik. Ze zijn helemaal niet zo duur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is de 170 en die ging er ook op.... Sleeves verbeteren je grip. Door de hars op je blote armen te doen ben je met het schaven van je huid ook sneller je hars kwijt. Ik deed 1 keer hars op mijn sleeves en handen en kon vijf stones doen. Niks van dat gekloot met extra hars tijdens het onderdeel. Het gaat om de tijd tenslotte. In de training deed ik stones altijd met lange mouwen en alleen een beetje hars op de handen. Zo had ik op de wedstrijden nog iets extra's. Het heeft niets met het verdragen van pijn of gewenning te maken, maar met aandacht voor details om een paar extra seconden te pakken.

Heb gisteren 3 sleeves van het merk bike vanuit de v.s. besteld. Ik neem een reserve paar en Erwin en Chris willen er ook een. Kost geen drol.

Maar degene zoals shaw strenght verkoopt zijn allemaal leer? Het lijkt me eerlijk gezegd ook wel dat rubber goede grip heeft hoor maar ben in dubio;)

Terug
Naar boven