Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou kunnen dat dit hetzelfde is maar ik vermoed dat er nog wat verschil in neopreen kan zitten. De sleeves die ik van rehband heb zijn ook gemaakt van neopreen, is toch totaal ander spul dan de 484R sleeves.
starter hebben ze die dingen alleen in kindermaatjes? of ook in grote maat?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/sleeves-om-stones-mee-tillen-209071/index3.html#post4669339
Robert Wolters gebruikt ze ook zag ik. Ze zijn helemaal niet zo duur.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is de 170 en die ging er ook op.... Sleeves verbeteren je grip. Door de hars op je blote armen te doen ben je met het schaven van je huid ook sneller je hars kwijt. Ik deed 1 keer hars op mijn sleeves en handen en kon vijf stones doen. Niks van dat gekloot met extra hars tijdens het onderdeel. Het gaat om de tijd tenslotte. In de training deed ik stones altijd met lange mouwen en alleen een beetje hars op de handen. Zo had ik op de wedstrijden nog iets extra's. Het heeft niets met het verdragen van pijn of gewenning te maken, maar met aandacht voor details om een paar extra seconden te pakken.
rond de 40cm geloof ikZe moeten redelijk strak zitten. Wat meet je onderarm CP?