- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh, je vraagt om te trainen en nu is het niet zeker?
Als je niet zeker kunt dan is het niet zeker dat ik dat tijdstip zelf kom. Kun je niet om 13u?
Zaterdag ga ik trainen zal rond 13u worden.
Je kunt niet eerder? Is een vrije dag toch? Kan er wel 14u van maken.ik had meer gehoopt op rond 15.00. zal morgenochtend even posten of ik 13.00 red!
Zaterdag ga ik trainen zal rond 13u worden.
Je kunt niet eerder? Is een vrije dag toch? Kan er wel 14u van maken.
Oh sorry, ja morgen trainen 14/15u. Ik stuur je morgen wel een sms welke tijd het wordt.

Slecht nieuws ontvangen vandaag. De locatie waar we trainen gaat snel een nieuwe bestemming krijgen en dus moet ik snel verhuizen.
Nu zoeken naar een nieuwe locatie. Als iemand in de regio een een geschikte locatie weet dan verneem ik dat graag.
Verder komende zaterdag trainen om 12u.

Is die zo groot dan?
Idd.
damn sick. als je dat allemaal moet verplaatsen kan je onderhand wel een verhuisbedrijf inhuren. :s
ik weet niet of ik zaterdag kan trouwens, sowieso niet om 12 uur. moet tot 12 uur werken op de zaak.
---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 11:36 ----------
Lol ruim 2 uur rijden voor een training.We kunnen een kartel beginnen, aangezien we toch dezelfde naam hebben. Maar dan wel zo dat jij gewoon al je spullen bij mij neerzet![]()