XXL Nutrition

Powerhouse Dordrecht

Specifiek komende zaterdag? en zo ja hoelaat

• Topic Starter Topic Starter
Is 13.00 definitief zaterdag? John87 smste me dat hij graag mee wilde doen. No problem? Kwam Deaffie ook nog?

****ing sweet. 14.00 is zoveel beter dan 13.00! Maare John kan niet, ander keertje zei hij. In de middag moest hij zijn broertje helpen met verhuizen.

sassertag wieder?

Zondag 14u

nice

Zaterdag al definitief? Enne enig idee wat betreft de tijd? Er wil misschien een maatje van me mee.

Als zaterdag namelijk niet lukt dan moet ik gewoon richting gym

Oh sorry, ja morgen trainen 14/15u. Ik stuur je morgen wel een sms welke tijd het wordt.

Slecht nieuws ontvangen vandaag. De locatie waar we trainen gaat snel een nieuwe bestemming krijgen en dus moet ik snel verhuizen. :(
Nu zoeken naar een nieuwe locatie. Als iemand in de regio een een geschikte locatie weet dan verneem ik dat graag.

Verder komende zaterdag trainen om 12u.

Misschien de schuur van Ziyed?

****ing zonde

damn sick. als je dat allemaal moet verplaatsen kan je onderhand wel een verhuisbedrijf inhuren. :s

ik weet niet of ik zaterdag kan trouwens, sowieso niet om 12 uur. moet tot 12 uur werken op de zaak.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 11:36 ----------

Misschien tijdens de kuur van Ziyed?

wtf dude?

Slecht nieuws ontvangen vandaag. De locatie waar we trainen gaat snel een nieuwe bestemming krijgen en dus moet ik snel verhuizen. :(
Nu zoeken naar een nieuwe locatie. Als iemand in de regio een een geschikte locatie weet dan verneem ik dat graag.

Verder komende zaterdag trainen om 12u.

We kunnen een kartel beginnen, aangezien we toch dezelfde naam hebben. Maar dan wel zo dat jij gewoon al je spullen bij mij neerzet :D

Misschien de schuur van Ziyed?
Is die zo groot dan?
Idd.
damn sick. als je dat allemaal moet verplaatsen kan je onderhand wel een verhuisbedrijf inhuren. :s

ik weet niet of ik zaterdag kan trouwens, sowieso niet om 12 uur. moet tot 12 uur werken op de zaak.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 11:36 ----------

Met wat hulp valt dat best mee, verhuisbedrijf Chris en Erwin!
Alleen een grote bus huren of lenen.

Kan het helaas niet uitstellen heb een bbq in de middag.
We kunnen een kartel beginnen, aangezien we toch dezelfde naam hebben. Maar dan wel zo dat jij gewoon al je spullen bij mij neerzet :D
Lol ruim 2 uur rijden voor een training.
Bedankt voor het aanbod

Terug
Naar boven