Fitness Seller

Powerhouse Dordrecht

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb je een maatje groter nodig vermoed ik. Van mc. david 484r een medium of van bike 9263 een large.
Maar degene zoals shaw strenght verkoopt zijn allemaal leer? Het lijkt me eerlijk gezegd ook wel dat rubber goede grip heeft hoor maar ben in dubio;)
Ik kan je geen advies geven over leren, weet dat jarno een leren sleeve heeft, natuurlijk veel duurzamer.
Zoals ik aangeef ik heb de rubberen al 3 jaar en ze zijn nauwelijks beschadigd. Tevens zijn de kosten zeer laag, heb rond de 20 euro betaald voor een paar.

Probeer anders eerst de rubberen, voor het geld hoef je het niet te laten.

Maar degene zoals shaw strenght verkoopt zijn allemaal leer? Het lijkt me eerlijk gezegd ook wel dat rubber goede grip heeft hoor maar ben in dubio;)

voor het geld van die van shaw strength kan je 12 van die rubberen kopen. en dan moet je ze ook nog laten shippen naar NL. volgens mij betaal je 80% voor zijn naam, overdreven duur man ;)

Die van robbert zijn volgensmij van een wetsuit.

voor het geld van die van shaw strength kan je 12 van die rubberen kopen. en dan moet je ze ook nog laten shippen naar NL. volgens mij betaal je 80% voor zijn naam, overdreven duur man ;)
Klopt helemaal maar de sleeves die voor stones gebruikt worden zijn meestal van leer niet zomaar denk ik!? Anders laat ik die leren dingen gewoon maken ;)

Klopt helemaal maar de sleeves die voor stones gebruikt worden zijn meestal van leer niet zomaar denk ik!? Anders laat ik die leren dingen gewoon maken ;)

ik zal mijn bevindingen hier wel aan je laten weten zodra ik ze binnen heb of pmmen ofzo. we komen nu op 16 euro uit p.p., daar kan je het nog wel eens voor proberen.

@ chick:
heb je zin/mogelijkheid om donderdag op hemelvaartsdag rond 15.00 een stone sessie te zetten?

Leer is dikker en stugger en heb het idee dat je dan minder grip op een steen hebt dan met rubber, of je moet de sleeve zelf ook helemaal vol smeren met hars.

@starter: kan ik nu nog niet zeggen, laat het wel weten.

Leer is dikker en stugger en heb het idee dat je dan minder grip op een steen hebt dan met rubber, of je moet de sleeve zelf ook helemaal vol smeren met hars.

@starter: kan ik nu nog niet zeggen, laat het wel weten.
mc. Chick waar heb je die nieuwe arm sleeves nu besteld? Je noemt het merk Bike, is dat helemaal neopreen of juist niet?
Heb je ze al binnen en wat zijn je ervaringen??

Vind die van Shaw toch wat aan de prijzige kant..

Ik heb de mcdavid 484r reeds 3 jaar. Dat is neopreen met aan de buitenkant een rubberlaag.
Nu starter een paar wilde hebben en de beste jongen niet met internet overweg kan (kan niks vinden) heb ik maar gezocht naar sleeves.

Ik bestel vanuit de vs het liefst via ebay (paypal). De verzendkosten zijn dan meestal laag of anders even verder zoeken. Ik heb nu deze besteld http://www.ebay.com/itm/2-Each-Bike...t=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3f18ba8094. Ze zien er goed uit op de foto en zelfde omschrijving als de mcdavid, zodra ik ze binnen heb laten we wel weten hoe ze bevallen.

Ik heb de mcdavid 484r reeds 3 jaar. Dat is neopreen met aan de buitenkant een rubberlaag.
Nu starter een paar wilde hebben en de beste jongen niet met internet overweg kan (kan niks vinden) heb ik maar gezocht naar sleeves.

Ik bestel vanuit de vs het liefst via ebay (paypal). De verzendkosten zijn dan meestal laag of anders even verder zoeken. Ik heb nu deze besteld http://www.ebay.com/itm/2-Each-Bike...t=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3f18ba8094. Ze zien er goed uit op de foto en zelfde omschrijving als de mcdavid, zodra ik ze binnen heb laten we wel weten hoe ze bevallen.

Oke prima, ik ben benieuwd, ik neem aan dat je gewoon de small en medium heb gekocht? lijkt me prima voor de onderarm?

Is onderstaand ook vergelijkbaar of is dit zonder rubber en daarom waardeloos?
[Link niet meer beschikbaar]

tnx!

Is zonder rubber, de enige waar rubber opzit zijn sleeves specifiek voor football. Voor mcdavid is dat een 484r, in nederland worden ze niet verkocht. Voor bike is het een 9263. Zijn elbow sleeves en maatje small/medium past perfect voor de onderarm.

Haha sleeves komen vanuit de vs. ze zijn nu in Miami vanuit Long beach verstuurd. Verwacht dat het minimaal 2 weken zal duren eerdat ze binnen zijn.

Ik wil donderdag gaan, weet nog geen tijd.

Haha sleeves komen vanuit de vs. ze zijn nu in Miami vanuit Long beach verstuurd. Verwacht dat het minimaal 2 weken zal duren eerdat ze binnen zijn.

Ik wil donderdag gaan, weet nog geen tijd.

Jesus, ik dacht wel dat ze er met een paar dagen zouden zijn. :o

Dat zou een optie zijn, verzendkosten zijn dan ongeveer 4x zo hoog.

2x stones deze week, so much win

al enig idee? of weet je het echt pas morgen op de dag zelf?

13u trainen.

damn. oke zal even kijken of dat wat wordt! als het lukt dan zie je ons dan.

Trainen jullie zaterdag toevallig :) ?

Terug
Naar boven