AndroidHealthClinic

Powerhouse Dordrecht

Was een grapje natuurlijk, maar als jij er ruim twee uur over doet om van Dordrecht naar Middelburg te rijden, dan ga je met de fiets neem ik aan? Is ongeveer een uurtje rijden.
Succes met het vinden van een nieuwe locatie.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt maar was niet van plan te blijven slapen ik reken dan heen en terugreis.
Thnx

Ik zal in mijn patientenbestand ook rondvragen!

klote man , die verhuizing
zal een hele klus worden om weer zoiets te vinden

yoyoyyo, ga je dit weekend? en al enig zicht op de tijd?

Dit weekend zijn mijn vrouw en ik 1 jaar getrouwd, dus weet niet zeker of ik er tijd voor heb.
Hou je op de hoogte.

nice! props.

Zondag wil ik trainen om 11u, laat maar weten of je zo vroeg uit bed komt. :p

Zondag wil ik trainen om 11u, laat maar weten of je zo vroeg uit bed komt. :p

Zondag kan ik niet, volgende week zondag sowieso ook niet. Drukke weekenden de komende tijd, in deze maanden staat het sociale leven altijd vol in de bloei (het weekend van de 13+14e valt ook sowieso af, lol). Schade peanutbutter, dan morgen maar gewoon naar the gym... had eigenlijk toch weer geen zin in stones, dus zo erg is het niet :D

Kan Chris ook niet?
Dus als ik het goed begrijp geen trainingen meer voor jou tot 15 juli? Daarna stopt het trainen tot ik een nieuwe locatie vind.

Kan Chris ook niet?
Dus als ik het goed begrijp geen trainingen meer voor jou tot 15 juli? Daarna stopt het trainen tot ik een nieuwe locatie vind.

Ik ben druk met afstuderen, heb niet altijd tijd nu. Deze week ga ik zaterdag, moet volgende week even kijken wat uitkomt.

Al nieuwe ontwikkelingen?

Nee, wacht nog op nieuws over een mogelijke locatie en anders gaat het in de opslag helaas.

Heb geruime tijd weer een nieuwe locatie, is stuk kleiner maar je kunt er nog steeds events trainen. Wil je komen trainen maak een post aan of stuur een pm.

fuark is wel ver fietsen

Waar zit je tegenwoordig?

Terug
Naar boven