Fitness Seller

Powerhouse Dordrecht

Ik neem aan dat je die beer van je meeneemt. ;)
Doe hem de groenten.

Ik neem aan dat je bedoelt, Phreak mee naar de verjaardag. Ja, helaas voor hem wel. Nu ja, hebben zijn artrose-knieën even rust. (en kunnen we met de auto ipv OV)
Broertje is ook geen kleine jongen, maar ik krijg hem er niet van overtuigd iets aan krachttraining te doen...

• Topic Starter Topic Starter
Ditmaal een zaterdag training, heb er weer zin in! :D
11:00 beginnen.

Laatst bewerkt:
Smooi, zondag werken.

Squats, fucking veel squats.

Bij interesse zaterdag 11u is phd open.

30 december 11:00 open

30 dec, op woensdag?

Yup, doordeweeks voor de verandering

Phreak kan niet ivm werk, maar ik snak wel naar een wandelingetje met de yoke. Woensdag staat genoteerd.

Is er al enig zicht op herstel cq. het weer open gaan van PHD voor trainingen?

De jongens zeggen steeds af, te druk denk ik met andere dingen. Wanneer er weer een clubje komt dan meld ik het hier.

Zondag 5 juni weer eindelijk eens een meet @phd. Wil je ook komen trainen die dag post dan een bericht in dit topic.

Volgend weekend zijn Christa en ik erbij.

Nice, 10:30 uur beginnen.

Aanwezig.

Was weer leuk vandaag! Zwakke log lift, maar dan toch wel lekker gelopen met de yoke. Wheel flip was ook weer eens leuk om te doen!

Mezelf weer eens heerlijk gesloopt! :)
PR's op farmer's walk, log press èn yoke, waar ik nog steeds een beetje verbaasd om ben. Volgende keer slee ik wel met jullie mee.

Edit: met filmpjes

PR op farmer's:

PR op log press:

PR op yoke:

Laatst bewerkt:
Was zeker nice, al keek ik voornamelijk naar jullie prestaties maar ook daar kan ik van genieten.
Je farmers walk pr is echt nice Slettie. Ook fijn dat de slee weer eens in actie is geweest.

Was zeker nice, al keek ik voornamelijk naar jullie prestaties maar ook daar kan ik van genieten.
Je farmers walk pr is echt nice Slettie. Ook fijn dat de slee weer eens in actie is geweest.

Inderdaad leuk te zien hoe anderen vooruit gaan!

Deze suffe miep had niet eens door dat de farmer's inmiddels 63,5 wogen... Ik dacht een PR met 58,5 te hebben gedaan. :D

Powerhouse Dordrecht heeft, na overleg met een aantal Nederlandse leden van het gripboard forum, besloten om dit jaar een nationale wedstrijd te organiseren die zich volledig richt op grip. Iedere Nederlander met een ijzeren grip is welkom om het op te nemen tegen de sterkste grip atleten in ons land. De wedstrijd zal bestaan uit 6 onderdelen die de handen/polsen en onderarmen tot het maximale zullen belasten. Onderdelen zijn zo uitgekozen dat atleten met grote handen niet specifiek in het voordeel zijn. Kortom wie claimt dit jaar de titel de Sterkste Hand van Nederland?

Sterkste Hand van Nederland 2016

Link werkt niet bij mij, wanneer is het?

Terug
Naar boven