MuscleMeat

Powerhouse Dordrecht

Hier werken de beide linkjes gewoon ...

• Topic Starter Topic Starter
Morgen (zaterdag) gaan we om 11:00 trainen. Wil je ook komen trainen post dan een bericht of stuur een pm.
Iedereen die onderdelen wilt testen voor de Sterkste Hand van Nederland kunnen ook komen.

Ik wil wel komen

Nice, als je om 11:00 bij de poort bent.

Top, zal er om 11 uur zijn, sta jij dan gewoon voor het hek?

Had wel interesse om mee te trainen maar helaas morgenochtend/middag verhinderd.
Bij deze in in het topic

Heb pm gestuurd. Ben er morgen onder voorbehoud (qua werk) ook bij, erg benieuwd naar de sterkste hand onderdelen. Heb het idee dat mijn grip bovengemiddeld is maar dat zien we hopelijk morgen wel of dat echt zo is.

Dat zou mooi zijn als we er een deelnemer bij hebben. Ik stuur je zo een bericht terug.

lloydatoni kon je het topic niet vinden dat sanca de weg moest wijzen? Ik update dit topic wanneer we weer trainen dus laat maar weten wanneer je kunt.

Dat zou mooi zijn als we er een deelnemer bij hebben. Ik stuur je zo een bericht terug.

lloydatoni kon je het topic niet vinden dat sanca de weg moest wijzen? Ik update dit topic wanneer we weer trainen dus laat maar weten wanneer je kunt.
Denk dat morgen wel moet lukken :p

En was nog niet thuis geweest om het topic op te zoeken.

Morgen (zaterdag) gaan we om 11:00 trainen. Wil je ook komen trainen post dan een bericht of stuur een pm.
Iedereen die onderdelen wilt testen voor de Sterkste Hand van Nederland kunnen ook komen.

Ik wil morgen sleeën. :D

(als het niet te hard regent; ik ben van suiker)

Was een korte maar goede training voor Christa en mezelf. Zij haar volumes gedaan, maar eindelijk eens GEEN PR. Ik wel een PR op de yoke, 260 kg 2x10m met belt, 2x10m zonder belt. Nog steeds problemen mijn glutes aan te spannen, maar het wordt beter.

Lloyd is trouwens best lomp sterk, gaat goed komen op zijn eerste strongman wedstrijd. :)

Dat denk ik ook dat Lloyd het goed gaat doen. Hij had alleen nog geen stones gedaan vandaag.

Was leuk vandaag dat er veel grip gedaan werd. Beowulf en Boeie3 hebben beide een flinke grip.

Was een korte maar goede training voor Christa en mezelf. Zij haar volumes gedaan, maar eindelijk eens GEEN PR. Ik wel een PR op de yoke, 260 kg 2x10m met belt, 2x10m zonder belt. Nog steeds problemen mijn glutes aan te spannen, maar het wordt beter.

Lloyd is trouwens best lomp sterk, gaat goed komen op zijn eerste strongman wedstrijd. :)

Dat denk ik ook dat Lloyd het goed gaat doen. Hij had alleen nog geen stones gedaan vandaag.

Was leuk vandaag dat er veel grip gedaan werd. Beowulf en Boeie3 hebben beide een flinke grip.

Thanks mannen voor het laten meedoen en alle tips die gegeven werden. Voel me nu niet nog heel gaar maar verwacht dat dat morgen wel anders zal zijn :p.

Thanks mannen voor het laten meedoen en alle tips die gegeven werden. Voel me nu niet nog heel gaar maar verwacht dat dat morgen wel anders zal zijn :p.
En anders volgende keer nog iets zwaarder. ;) Dan ben je er zeker klaar voor.

Trouwens slettie ik dacht dat jij vandaag slee ging doen?

Thx @mc. chick ! Was een leuke kennismaking met de grip sport. Zoals ik verwachtte kon ik over het algemeen redelijk meekomen, sommige onderdelen ramsterk en onderdelen redelijk sterk. Alleen de captain crush viel vies tegen (kon geen enkele sluiten), zal ook wel techniek zijn en in tegenstelling tot het NK deden we de grippers als allerlaatste dus gripkracht was al redelijk op. Onder voorbehoud (genoeg trainingsdagen, en inpasbaar bij mijn powerlift training) doe ik mee met het NK Grip.

Terug
Naar boven