SlettieBettie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 219
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 80kg
Trouwens slettie ik dacht dat jij vandaag slee ging doen?
Was de bedoeling, maar we hadden geen tijd meer...

Komt volgende keer wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trouwens slettie ik dacht dat jij vandaag slee ging doen?

Misschien kunnen we dan ook het harnas testen?
Wil de volgende training ook het setten van een gripper oefenen met de deelnemers van de wedstrijd. Ik neem dan mijn set lichte grippers mee, dat werkt stukken beter.![]()

Dit wil ik zeker doen.Harnas testen kan zeker, anders ligt het maar te verstoffen.![]()
Dat is niet zeker. Kan zijn dat dit de laatste training is voor de komende weken aangezien ik binnenkort weer vader zal worden. Iedere training die je kunt pakken voor je wedstrijd is meegenomen.

Enige mogelijkheid om die stenen te oefenen is dus zaterdag.
Dank. Maar als die hobby iedere keer een kindje moet opleveren dan doen weinig mensen schijnbaar aan die hobby.Wat dacht je? Even niet kunnen trainen, dus dan een andere hobby?
Gefeliciteerd!

Enige zekerheid die je hebt. Daarna nemen de kansen af.Enige mogelijkheid om die stenen te oefenen is dus zaterdag.
+1Kom gewoon stenen smijten, verjaardagen zijn overrated stuur gewoon een appje!
Dank. Maar als die hobby iedere keer een kindje moet opleveren dan doen weinig mensen schijnbaar aan die hobby.![]()