AndroidHealthClinic

Powerhouse Dordrecht

Hoi, ik wil morgen ook meetrainen. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of mee moet nemen?

IN

Geen training, ga wel wat kijken en strekken. Gratis uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
Na afgelopen zaterdag met Bob erbij is het wel duidelijk geworden waar de zwakke punten liggen voor sommige deelnemers.
Met name de grippers en polsen (floor rotations) zijn punten waar Bob en andere jongens op gripboard veel voorsprong hebben.

Beowulf en Boeie hebben het setten van grippers geoefend en zijn daar duidelijk beter op geworden. Nu trainen op grippers de komende periode. Mijn advies dit de eerste maanden niet meer dan 1x per week te doen. Of een lichte dag en een zware, overtraining ligt op de loer met die dingen.

Wat goed kan helpen bij het trainen van je polsen is het doen van Kettlebell Bottom Up Presses.

Komend weekend op zondag om 11u trainen!
4 man zijn in, wie meer? Ik neem weer grippers mee.

Ik ben in om te oefenen met boom tillen

Voor de deelnemers van de Sterkste Hand van Nederland. Twee oefeningen die ik je de komende tijd adviseer om te doen voor ijzersterke polsen. Kettlebells kun je wel in je gym vinden denk ik. Anders zijn plate curls ook erg goed om te doen.

Die kb bottom up press deed ik vroeger wel eens voor de fun, met 24 kg, zwaardere kb helaas niet in de gym. Zal deze en die andere kb oef weer wat regelmatiger gaan trainen.
Ben zondag ook in btw!!
Hoe laat eigenlijk?

Met 24kg is goed sterk. Probeer er eens dat kruis mee te maken, stukje lastiger lijkt me.

11:00, stond 3 posts boven je. :p

Reminder, morgen 11:00.

Verleden zondag heb ik toevallig ook eens bottom up kettlebell presses gedaan met 20kg en dat viel enorm tegen eigenlijk :P

Zo zijn die dingen toch nog ergens goed voor. :D

Als er liefhebbers zijn om zaterdag te trainen dan hoor ik het graag.

ik wil ook wel eens een keer mee trainen kijken of het wat voor me is.
ben in augustus weer in het land. graag hoor ik wat de trainingslocatie is en wanneer er weer een training tegen die tijd is

Ik kan zaterdag helaas niet. Ga zeevissen met mijn schoonbroer. Alleen zaterdag training of zondag ook weer ??

ik wil ook wel eens een keer mee trainen kijken of het wat voor me is.
ben in augustus weer in het land. graag hoor ik wat de trainingslocatie is en wanneer er weer een training tegen die tijd is
Hou het topic in de gaten. Tegen die tijd post ik je wel het adres.
Ik kan zaterdag helaas niet. Ga zeevissen met mijn schoonbroer. Alleen zaterdag training of zondag ook weer ??
Jammer.
Dat ligt niet vast, soms zaterdag soms zondag.

Dit weekend ga ik er helaas niet bij kunnen zijn :janken:

Loopt er toevallig ook een groepsapp met oog op het overleg van trainingaanvangstijden?? Lijkt me veel makkelijker dan een online forum.....

:)

Terug
Naar boven