XXL Nutrition

Powerhouse Dordrecht

In voor de stones, wil een paar triples met 100 op 135 cm. Plus ik ga de yoke met 300 beltless doen. 20 meter, al doe ik er 10 minuten over.

Oh, en ik ga huisvrouw spelen en de boel stofzuigen.:D

Je mag thuis best oefenen, hoor. Echt, ik vind het helemaal niet erg.

Ook out vanwege werk, want die schoorsteen moet ook roken:sorry:

• Topic Starter Topic Starter
Heb een nieuwe indeling gemaakt voor de onderdelen in de box. Diegene die in ons kippenhok trainen begrijpen dat de huidige opstelling niet erg praktisch is. Ik wil tevens nog een extra atlas platform maken van 1m20 zodat runs met 5 stenen gedaan kunnen worden en de zwaardere stenen niet op minimaal 1m35 geplaatst moeten worden.
Als we volgend weekend met een paar man ff de box leeg maken, schoon vegen, en de spullen op de nieuwe plek zetten is het zo gepiept lijkt me. Dan bijvoorbeeld 30 minuten eerder beginnen.

f0soqe.jpg

Laatst bewerkt:
Mijn vriendin kan wel helpen met schoonmaken.

Sgoed, stuur haar maar langs.

Diegene die kunnen en willen helpen zaterdag om 10:30 op locatie. Dan trekken we snel de box leeg en zetten we alles op de nieuwe plek.
Daarna trainen! :D

Reminder: morgen 10:30 trainen.

Was gisteren best inspannend, de interne verhuizing, gevolgd door 2 PRs yoke. Ik had zonet* moeite met 62,5 kg log clean&press!

*Ja, ik heb zondagmorgen 06:00 getraind. Insomnia heeft ook voordelen. ;)

Ik heb jullie training volledig gemist. Wat heb je op yoke gedaan dan?
Hoe voelt je log aan in vergelijking met mijn IFSA log?

Ik heb jullie training volledig gemist. Wat heb je op yoke gedaan dan?
Hoe voelt je log aan in vergelijking met mijn IFSA log?

Yoke 2x20m met 280, 5m met 310. Vorige week op snelheid en techniek oefenen heeft gewerkt. :)

Mijn log is heel glad gemaakt. Dus qua gewicht voelt het niet anders aan. Het grote verschil zit in de rol naar mijn borst, daar wil hij constant naar beneden glijden. Goede cue om mijn ellebogen hoog te houden.

Goed werk guys, kon er helaas niet bij zijn gisteren,maar benieuwd naar de nieuwe indeling.

Yoke 2x20m met 280, 5m met 310. Vorige week op snelheid en techniek oefenen heeft gewerkt. :)

Mijn log is heel glad gemaakt. Dus qua gewicht voelt het niet anders aan. Het grote verschil zit in de rol naar mijn borst, daar wil hij constant naar beneden glijden. Goede cue om mijn ellebogen hoog te houden.
Idd dat helpt wel denk ik en anders het oppervlak opruwen.
Jammer dat ik je yoke runs heb gemist. Maak het de volgende keer weer goed. ;)

Goed werk guys, kon er helaas niet bij zijn gisteren,maar benieuwd naar de nieuwe indeling.
Ja ja, je drukte je gewoon. Teleurstellend. :jk:

Hier een kleine update, ben nog niet helemaal klaar. Onder de KB komen nog de bomen.
Aan de andere zijde staan de atlas platforms, yoke en farmers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice, nu kun je ook niet meer struikelen over dat schijvenrack

Zaterdag 11:00 gaat PHD weer open. Wie in?

Ik ben er weer, Christa is herstellende en zal er hopelijk ook weer bij zijn.

Helaas out

ook out

Terug
Naar boven