MuscleMeat

Powerhouse Dordrecht

Bezoekers in dit topic

Ik ben erbij: Boomstam, farmers, stones en logcurls.

ohja: ik hang een briefje op bij hercules. Kijken of er wat beesten zijn die durven te komen trainen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Sgoed man, ben benieuwd.

Zelf wil ik de boom, yoke en farmers weer gaan doen. Nog even voorzichtig met de hams.
Misschien hebben we vrijdag een tire. Even contact met bedrijf opnemen.

Aanwezig:
Omega007
mc. chick
-
-
-
-
-
-
-
-
 
Sgoed man, ben benieuwd.

Zelf wil ik de boom, yoke en farmers weer gaan doen. Nog even voorzichtig met de hams.
Misschien hebben we vrijdag een tire. Even contact met bedrijf opnemen.

Aanwezig:
Omega007
mc. chick
-
-
-
-
-
-
-
-

tof man, ik ben ook druk in de weer met de fusten. Heb toch nog een beetje goede hoop dat ik die voor elkaar ga boksen ;)

Mochten er overigens hier meelezers zijn die aan fusten kunnen komen, schroom vooral niet om je te melden!
 
Ik kom ook wel meespelen. Eens kijken of ik een beetje mee kan komen.
 
Eén en ander is afhankelijk wanneer mijn huis beschikbaar komt (om te klussen), maar zet mij er maar bij. ;)

Yoke, farmers, stones en misschien boom of een sled zou ik willen doen.

Ik laat het je definitief op tijd weten, Mark. :D
 
Done

Aanwezig:
Omega007
mc. chick
Hyped
Sigi
-
-
-
-
-
-

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

tof man, ik ben ook druk in de weer met de fusten. Heb toch nog een beetje goede hoop dat ik die voor elkaar ga boksen ;)

Mochten er overigens hier meelezers zijn die aan fusten kunnen komen, schroom vooral niet om je te melden!
Zou zeker nice zijn, die kunnen we goed gebruiken voor medleys.
 
Rij naar de Rijn en haal wat grote keien Mark, goed en gratis trainingsmateriaal. Lekker voor medleys, OH werk
 
mag ik ook meedoen zaterdag? :)
 
Hallo,is het goed als ik zaterdag ook meedoe?groetjes mr.choc:p
 
Aanwezig:
Omega007
mc. chick
Hyped
Sigi
corpaul
Mister Choc
-
-
-
-
 
Laatst bewerkt:
Ik zal met Cor mee komen! So prepare urself for a simson invasion! PV in Dordrecht!
 
Ik zal met Cor mee komen! So prepare urself for a simson invasion! PV in Dordrecht!
Bring it! :fire:

Aanwezig:
Omega007
mc. chick
Hyped
corpaul
Mister Choc
Mr. X
PrinceVegetta
-
-
-

Vandaag een paar banden gehaald. Van recamax gekregen, echt een top bedrijf.
Een band weegt 280kg en de ander 370kg. Mooie aanvulling voor Powerhouse Dordrecht! :D
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een paar banden gehaald. Van recamax gekregen, echt een top bedrijf.
Een band weegt 280kg en de ander 370kg. Mooie aanvulling voor Powerhouse Dordrecht! :D

Dat scheelt ze een hoop geld volgens mij, als ze die banden aan jou geven hoeven zij ze niet af te voeren. ;)
Hier in Terneuzen kun je ook banden krijgen, zo veel als ze hebben. :D
 
hoe laat begint die shizzle? en kan je er inmiddels pullups doen + strict oh presses?

anders kom ik daar wel ff mijn smerige BB sessie doen
 
Dat scheelt ze een hoop geld volgens mij, als ze die banden aan jou geven hoeven zij ze niet af te voeren. ;)
Hier in Terneuzen kun je ook banden krijgen, zo veel als ze hebben. :D
Maar dit zijn echt goede banden. Een met perfect profiel erop.
hoe laat begint die shizzle? en kan je er inmiddels pullups doen + strict oh presses?

anders kom ik daar wel ff mijn smerige BB sessie doen
Helaas dat nog niet, de powercage staat nog niet op.

We beginnen op 11:30. Laat snel weten wat je wil want de lijst is zo vol. ;)
 
Maar dit zijn echt goede banden. Een met perfect profiel erop.
Helaas dat nog niet, de powercage staat nog niet op.

We beginnen op 11:30. Laat snel weten wat je wil want de lijst is zo vol. ;)

aight, nee dan heeft het geen nut voor mij man... moet morgen OH presses,pullups, side raises, biceps. next time dan maar!
 
Ik was ook van plan om gebruik te maken van de powercage...hmm...mss sla ik over dan
 
Back
Naar boven