XXL Nutrition

Powerhouse Dordrecht

Bij belangstelling wil ik wel komen trainen. Voel me nu een beetje brak, maar zaterdag ben ik vast weer in attack-mode.

mischien kom ik morgen langs na werk wat is de gym adress ?? peace

• Topic Starter Topic Starter
Even voor de duidelijkheid, het is geen gym maar vergelijkbaar met wat Gijs doet in Baarn. Er kan alleen getraind worden wanneer Kevin, Roy of ik er zijn. Wanneer wij gaan trainen maken we bekend in dit topic. Zelf kan ik deze week niet en Kevin geeft aan komende zaterdag wat te willen doen.
Voor het adres stuur ik je een pm.

ok comprendido ;)

Komende zaterdag gaan we weer los, 11:00 beginnen.
Aanwezig:
- Omega007
- Roy
- mc. chick
-
-
-
-
-
-
-

Wil weer eens stones, wheelflips en yoke doen.

Laatst bewerkt:
Komende zaterdag gaat het heerlijk warm worden... lekker buiten trainen. 11:00 beginnen.
- Omega007
- mc. chick
- Roy
-
-
-
-
-
-
-

Ga weer stones doen, yoke, boom en wheelflip

Wordt knallen:
3*3 op log
yoke medium gewicht 3 runs op techniek en snelheid
2 pogingen all-out farmers met 100kg
wat speedruns op de stones, wil gaan timen. en als ik de energie nog heb wat tireflips

Speedruns op stones klinkt vet. Ik probeer de 120kg op 1m40 te leggen. Kijken of ik bij je in de buurt kan komen. ;)
Ik vermoed dat het ook op de atletiekbaan druk gaat worden. :lol:

hahah denk het ook man! is nooit verkeerd, chicks in strakke broekjes ;)

vandaag me trouwens niet kunnen inhouden en in het honk getraind. Deadlifts en tireflips :D

hihi, lekker explosief op die tire heren! ziet er nice uit verder! lekker weertje he :)

Jongens kom op he ik zag vandaag op de NCC een 16 jarige jongen die husafeld van 115 een stuk makkelijker oppakken dan dit. Een beetje minder kloten en meters maken met dat ding!

Heel fijn voor die knul dan. :lol:

En ga aan die tire technique werken
Iets meer afstand van die band voor je begint...niet deadliften dat ding!

wtf weegt die band man, zit geen snelheid in. harder pushen daar en minder kloten wat gijs zegt

Moet altijd lachen om deze opmerkingen. Het geklooi filmpje niet serieus nemen (dat ik dit nog moet toelichten), mis de humor toch een beetje.

Kan ik alleen voor mezelf spreken en ben ik heel blij dat ik weer net terug kom van een blessure waar ik bijna een half jaar mee heb gelopen. Zet eindelijk weer wat pr's op events dus ik ben tevreden. Wat waren de wijze woorden van Gijs ook alweer? Het is een lange termijn sport, iedereen die dit anders ziet is fout bezig. Laat ik daar nu net mee bezig zijn.

Daarnaast wil ik jullie allemaal welkom heten eens te komen trainen. Deze band weegt maar 280kg, niks voor jullie mannen! :cool:

Laatst bewerkt:
Dat is ook zeker zo maar als je zo gaat kloten met zo'n steen heb je zo weer een blessure en je moet daar gewoon korte metten mee kunnen maken met zo'n steen. De 120 stone op 140cm is weer een mooie stap vooruit!

Iedereen heeft hem gelift vandaag meerdere keren zelfs.
Als je nou gewoon de medleys had gepost waarbij we er allemaal meegelopen hebben!!
dat ding zat onder de modder van het nog drassige gras na het neergooien:p

En ga aan die tire technique werken
Iets meer afstand van die band voor je begint...niet deadliften dat ding!
We hebben daar vorige week aan gewerkt maar het lukte ons voor geen meter. Dit weekend lukte Roy het wel bij de lichte band maar ik krijg deze niet in beweging met deze nieuwe techniek. Roy gaf aan dat deze techniek een stuk zwaarder was dan de deadlift techniek. Zag er ook erg moeizaam uit.

We hebben deze techniek geprobeerd.
http://www.youtube.com/watch?v=nZb1PUm2_O4&feature=channel_video_title

Dat is ook zeker zo maar als je zo gaat kloten met zo'n steen heb je zo weer een blessure en je moet daar gewoon korte metten mee kunnen maken met zo'n steen. De 120 stone op 140cm is weer een mooie stap vooruit!
Het was voor mij de eerste keer dat ik zo'n steen vast had om mee te lopen. Wat adviseer jij mij dan om het 'kloten' tegen te gaan?

Vrijwel al mijn events zijn momenteel nog weak, de stones gaan dan wel goed vooruit, vreemd. Thnx.
Iedereen heeft hem gelift vandaag meerdere keren zelfs.
Als je nou gewoon de medleys had gepost waarbij we er allemaal meegelopen hebben!!
dat ding zat onder de modder van het nog drassige gras na het neergooien:p
Hier jou 2e medley van die dag. Eerste stond nauwelijks op film.

http://www.youtube.com/watch?v=R1ovSKVGtmA&feature=channel_video_title

Terug
Naar boven