XXL Nutrition

Powerhouse Dordrecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

he mannen, beetje gay maar ook ik moet verstek laten gaan... heb het te druk met werk en moet de tijd die ik vandaag aan andere dingen besteed heb inhalen morgen. trainze, wordt in elk geval mooi weer!
 
Jammer CP maar er zijn idd belangrijkere zaken. Suc6.
Neem aan dat PV dan ook van de lijst kan?

Aanwezig:
Omega007
mc. chick
Hyped
Mister Choc
Mr. X
PrinceVegetta ??
-
-
-
-
 
jep ga maar vanuit. we komen binnenkort een keertje meespelen met de simson gang
 
Zeker, was lekker vandaag. Voel het goed in mijn benen. Heerlijk.
 
Was gezellig om weer eens met jullie buiten te spelen.
 
nice legdrive weer roy :D

haha wie is dat compacte beast op laatste filmpje?
 
Wie is gradus???
 
Jezus Roy wat is dat toch met die legdrive van jou, gewoon non existing. Echt man het is zo zonde.
 
de Ethiopiër achter je is impressed roy

2cpcj2h.jpg

Wie is gradus???

volgens mij heetie 180 met zijn voornaam
 
nice legdrive weer roy :D

haha wie is dat compacte beast op laatste filmpje?
Dat is Gradus aka Mister Choc. Sport ook bij Hercules. Zeer geschikte kerel en erg sterk op met bankdrukken en de boom. Vertelde ons dat hij 210kg drukt.

Ik moet mezelf toch eens een goede jerk aanleren, want dit was bijna strikt;)
Toch maar goed dat ik een filmpje heb gemaakt. Heb ook nog de 120kg poging maar die faalde door gebrek aan speed door het ontbreken van legdrive.

Zou setjes met een gewicht van bijvoorbeeld 90kg jou niet kunnen helpen die push press of zelfs een jerk techniek onder de knie te krijgen?
 
Mooi(e) mannen. :D
 
Dat is Gradus aka Mister Choc. Sport ook bij Hercules. Zeer geschikte kerel en erg sterk op met bankdrukken en de boom. Vertelde ons dat hij 210kg drukt.

Toch maar goed dat ik een filmpje heb gemaakt. Heb ook nog de 120kg poging maar die faalde door gebrek aan speed door het ontbreken van legdrive.

Zou setjes met een gewicht van bijvoorbeeld 90kg jou niet kunnen helpen die push press of zelfs een jerk techniek onder de knie te krijgen?

Het gaat lastig worden bij Roy maar hij zou het wel onder de knie moeten kunnen krijgen. In ieder geval een goede pushpress. Dat is al genoeg want er zit zoveel meer power in zijn schouders. Oefenen met een lichter gewicht is altijd goed. Echter het probleem ontstaat pas echt als er redelijk wat gewicht wordt gebruikt bij Roy. Mss is 100 kg zelfs wel een geschikt oefen gewicht.
De clean op de log is ook niet goed deze keer. De log moet veel beter geklemd worden tegen de borst, schouderbladen harder naar achteren trekken en dan oprollen. Je ziet dat hij nu nog een hupje na geeft aan het log en de log dan eigenlijk ook nog te laag uitkomt. Omdat Roy het log vaak te laag heeft liggen, de ellebogen dan teveel naar de zijkant heeft en daardoor wat krom gaat staan kan hij nauwelijks anders als strict pressen. Je ziet dit ook duidelijk omdat hij bij het dippen met zijn benen zijn knieen ver naar voren laat komen. Dit geeft al aan dat de log hem flink naar voren trekt en hij dit moet doen ter compensatie om het zwaartepunt gelijk te houden.
 
Laatst bewerkt:
dan ben ik ook impressed :D
 
Roy is een kleine Savickas
 
Het gaat lastig worden bij Roy maar hij zou het wel onder de knie moeten kunnen krijgen. In ieder geval een goede pushpress. Dat is al genoeg want er zit zoveel meer power in zijn schouders. Oefenen met een lichter gewicht is altijd goed. Echter het probleem ontstaat pas echt als er redelijk wat gewicht wordt gebruikt bij Roy. Mss is 100 kg zelfs wel een geschikt oefen gewicht.
De clean op de log is ook niet goed deze keer. De log moet veel beter geklemd worden tegen de borst, schouderbladen harder naar achteren trekken en dan oprollen. Je ziet dat hij nu nog een hupje na geeft aan het log en de log dan eigenlijk ook nog te laag uitkomt. Omdat Roy het log vaak te laag heeft liggen, de ellebogen dan teveel naar de zijkant heeft en daardoor wat krom gaat staan kan hij nauwelijks anders als strict pressen. Je ziet dit ook duidelijk omdat hij bij het dippen met zijn benen zijn knieen ver naar voren laat komen. Dit geeft al aan dat de log hem flink naar voren trekt en hij dit moet doen ter compensatie om het zwaartepunt gelijk te houden.

Dus als ik beter clean, kan ik ook beter pressen? We gaan het morgen zien.

Roy is een kleine Savickas

Te veel eer! Mijn naam mag je eigenlijk zelfs niet in dezelfde zin noemen:(.
 
Helaas kan ik deze week en komend weekend geen events doen.
 
Back
Naar boven