AndroidHealthClinic

*Powerlift Log IRONSLAVE*

• Topic Starter Topic Starter
gefeliciteerd met je PR mooi zo en bel me eens terug probeer een training in te plannen

Thanks Pjotr, en sorry, heb een nieuwe telefoon, oude is kapot gegaan... en ben ook al mijn nummers kwijt! PM me jou nummer maar dan bel ik je en heb je mijn nummer weer!

Sterk PR man! En voor de rest ook een goede training.

heb je mijn PM gehad

lekker die 170 bank man!!

Damn Joost, harde bank!

Thanks Jorg, het tricepswerk begint te werken.. onderin drukte ik altijd al hard maar nu lukte het ook goed om hem over te nemen naar boven toe

okee ja, bovenin je zwakke punt he. gewoon ook hard die triceps aan blijven pakken en trainen op dat bovenste stuk. 170 is al zeker niet verkeerd man!

heb je ook vakantie nu ? kunnen miss wel x samen trainen bij Atlas? met jorrit ook die komt ook wellis.

okee ja, bovenin je zwakke punt he. gewoon ook hard die triceps aan blijven pakken en trainen op dat bovenste stuk. 170 is al zeker niet verkeerd man!

heb je ook vakantie nu ? kunnen miss wel x samen trainen bij Atlas? met jorrit ook die komt ook wellis.

ja het scheelt maar 20kg met raw... dus er moet gewoon veel meer uit gehaald worden... maar ga triceps lekker hard doortrainen en kijken hoe het dan gaat... zonder shirt fail ik namelijk ook bovenin:p

Heb nu nog geen vakantie (eet altijd thuis tussen de middag) moet deze week en volgende week nog werken, maar lijkt me leuk om dan samen een keer te trainen. Spreken we nog af!;)

ja het scheelt maar 20kg met raw... dus er moet gewoon veel meer uit gehaald worden... maar ga triceps lekker hard doortrainen en kijken hoe het dan gaat... zonder shirt fail ik namelijk ook bovenin:p

Heb nu nog geen vakantie (eet altijd thuis tussen de middag) moet deze week en volgende week nog werken, maar lijkt me leuk om dan samen een keer te trainen. Spreken we nog af!;)

ja heel veel is het nog niet nee, nja meer dan mij mja :p ik fail zonder shirt ook vaak ergens op de helft. dood punt.

maar is goed laat maar horen wanneer je een x kan!

Thanks man, hoe gaat jou banken?

Ja het gaat wel aardig. Probeer wat meer op snelheid te banken, heb 2 weken terug weer in shirt gedrukt. Dit ging wel aardig waarbij ik 135 met aardig wat speed uit kon drukken (zie filmpjes in mijn log).

Nu nog op de borst...

Ahhhh shit, nu moet ik 5kg meer drukken :D

Ahhhh shit, nu moet ik 5kg meer drukken :D

Hahaha en ik 30kg meer squatten en 10kg meer deadliften:p
Lijkt me een mooi klusje voor op het WEC;)

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 22:21 ----------

Training van vandaag trouwens:

Squat:
-5x100
-5x110
-5x120
-5x130
-5x140
Setjes met een licht gewicht is wel fijn, hierdoor kon ik erachter komen dat als ik mijn hoofd iets feller omhoog druk de pijn in mijn rib afneemt. Voelde het nog wel... maar iig minder.

Bank:
-5x100
-5x100
-5x100
-5x100
-5x100
less is more... lichte strenge setjes waarbij vooral gelet werd op de set up voor een set: positie voeten... arch.... plaats handen..

Dippen:
-4x8xBW
erg strict.

Sumo deadlift van blokken (stang lag 8cm hoger ofzo)
-3x180
-3x210
-3x210
-3x210
-5x180

Pull down front small:
-8x80
-8x90
-8x90
-8x90

High row machine:
4x8
Gewichten niet getelt.. overbrenging van dat ding was nogal raar waardoor er een shitload aan schijven op lag... geen zin om te tellen:

Pin GM's:
-4x8x50
lekker doorbloeden, wel strict uiteraard

Buik/core

Wil je sumo gaan liften in de toekomst? Gaat wel beter al of niet? Bij mij voelde het eerst ook raar, maar nu wel fijn.

Nette squats!
Op dat gebied kan ik wat van je leren;)

Training vandaag:

begonnen met squats, voelde niet goed, dus verder. Zeg het nu heel simpel maar vind het echt zwaar k*t... mijn hele lichaam voelt aan alsof het helemaal klaar is om zwaar te buigen alleen mijn rib houdt me tegen!

Bank: (touch&go+schouderbreedte)
-8x100
-8x100
-8x100
-8x100

Triceps pushdown:
-8x80
-8x110
-8x130
-8x152.5 full block

Sumo deadlift:
-5x180
-5x180
-5x180
-5x180
-5x180
Easy, meer speed komt erin met die sumo's!

-apparaat voor heupen naar buiten en naar binnen 4x8

Pull down front smal:
-8x100
-8x100
-8x100
-8x100

BOR:
-8x100
-8x100
-8x100
-8x100
-8x100

buik/core

eey joost, ik heb je ge smst en gebeld over zondag maa je neemt nie op en je tell staat uit ? laat ff wat horen aub:) danku! :D

Stil hier, vakantie of zo?

Ja idd vakantie:p Train wel gewoon maar zit niet vaak achter pc.
Vandaag 3x3x190 gesquat met Medium bandjes. Ging lekker easy.
Daarna nog 140 raw gedrukt, volledig wedstrijdproef, was ook easy dus ben wel tevreden. Verder gewoon verschillende bijoefeningen gepakt.
Zondag Papendal training in pak

Terug
Naar boven