XXL Nutrition

Powerliften, bodybuilding of gewoon fitness

Bodybuilden met compounds op kracht. Je zit toch aan de gear? Dan ga je prima groeien op deze manier. Overigens zit er geen verschil in voeding, behalve als je dikke pler wilt worden. Je kan toch prima lean bulken en powerliftert worden?

Been there, done that. T leven draait om keuzes maken bro.
Dan heb je het sowieso te kort of verkeerd geprobeerd.

Volgens mij doe jij alles in de verkeerde volgorde of niet? Eerst helemaal de t*fus in kuren, dan je voeding eens op orde gebacht en nu kijken naar trainingsmethoden.
Keep it up.

• Topic Starter Topic Starter
Bodybuilden met compounds op kracht. Je zit toch aan de gear? Dan ga je prima groeien op deze manier. Overigens zit er geen verschil in voeding, behalve als je dikke pler wilt worden. Je kan toch prima lean bulken en powerliftert worden?
Nou dat zou kunnen idd. Zal even kijken naar alle lean powerlifter fysieken in mijn gewichtsklasse..

1e classic powerlifter ipf
hqdefault.jpg

2e classic powerlifter ipf

11335502_731274913649412_1453390056_n.jpg?ig_cache_key=MTAwNTM2MjM3ODczNzQzNzIzNA%3D%3D.jpg

En nu pro BB;ers met hetzelfde gewicht

topink10.jpg

Pavel Marda

55e94d04a3bc3345277d4aedc7719740.jpg

Hamad al Shatti

Oeff moeilijke keuze dit.
Dan heb je het sowieso te kort of verkeerd geprobeerd.

Volgens mij doe jij alles in de verkeerde volgorde of niet? Eerst helemaal de t*fus in kuren, dan je voeding eens op orde gebacht en nu kijken naar trainingsmethoden.
Keep it up.
:roflol::roflol:

Het verschil is dat die powerlifters hoogstwaarschijnlijk natty zijn. Plus ze zich volledig focussen op de compounds en geen bodydildo werk ernaast doen.

Het verschil is dat die powerlifters hoogstwaarschijnlijk natty zijn. Plus ze zich volledig focussen op de compounds en geen bodydildo werk ernaast doen.
Ik denk zelf ook dat deze PL'ers natty zijn al zijn ze pro.

Ging mij anders best goed af.

En anderen ook.

Je kan toch niet fysieken van ipf lifters vergelijken met bodybuilders die alles spuiten wat ze willen :roflol:

Er bestaan wel doping controles volgens mij, dus alles spuiten wat ze willen zal het ook niet zijn. Of ze stoppen op tijd voor de wedstrijd zodat ze niet gepakt worden :cool:

Ik denk zelf ook dat deze PL'ers natty zijn al zijn ze pro.

Er bestaan wel doping controles volgens mij, dus alles spuiten wat ze willen zal het ook niet zijn. Of ze stoppen op tijd voor de wedstrijd zodat ze niet gepakt worden :cool:

Doping controles in bodybuilding.

Hurdur

Ben je nou zo dom of loop je te fucken?

Zie er geen verschil in behalve welke wedstrijden je doet, en als je die niet doet dan fitness je :)

srs?

Wat is er niet srs aan? Het verschil tussen die bodybuilders en powerlifters is de gear en accessoires werk denk ik.
Site enhancement, middelen voor de cut/vocht/contestprep, en wel andere training.. Maar gebruik van aas/ped en accessory lifts komt voor in beide groepen.

Maar fitheid wordt toch niet uitgesloten door een goed fysiek? Je hoeft toch geen marathonloper te zijn om een goede conditie te hebben...

Nee ze sluiten elkaar niet uit, maar bodybuilding training is niet gericht op fit zijn en vice versa.

Kerel alsof die scheidslijn zo scherp loopt. 'Bodybuilders zijn niet fit.' 'Powerlifters hebben een minder fysiek.' Onzin allemaal. We spelen allemaal met gewichten en willen allemaal groter en sterker worden.

Doe gewoon wat deze man zegt:

Ga gewoon trainen en zorg dat je accenten legt op zowel kracht als hypertrofie en uithouding. Powerbuilder is een begrip dat hierbij zou passen. Verder is het genuanceerder dan jouw 'overzicht' laat zien. Je bent er zelf bij, als jij bijvoorbeeld enigszins op je kcal inname let word je niet moddervet, ongeact waar jouw accent op ligt in training. Hetzelfde gelft voor fysiek en dergelijke. Doe gewoon wat jij leuk vindt, en hou je minder bezig met vaste bovenstaande kaders.

Kerel alsof die scheidslijn zo scherp loopt. 'Bodybuilders zijn niet fit.' 'Powerlifters hebben een minder fysiek.' Onzin allemaal. We spelen allemaal met gewichten en willen allemaal groter en sterker worden.

Doe gewoon wat deze man zegt:
Cool. Ik zal kijken wat de resultaten zijn over een paar maanden.

Terug
Naar boven