Trickolutions
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik me eigenlijk afvraag... Zijn jullie ook nog van plan om een weight-gainer aan jullie assortiment toe te voegen?
+
=

Wat ik me eigenlijk afvraag... Zijn jullie ook nog van plan om een weight-gainer aan jullie assortiment toe te voegen?

) uit boven de grote groep standaardgainers. Dit is niet overdreven.

In productie.... óf in ontwikkeling... who knows
Ik ben al ruim een jaar bezig met de ontwikkeling van een supergainer. Het oudste bestand in het mapje 'weightgainer' op mijn pc is van 21-03-2005. Oeps.. dan ben ik toch al wel even bezig.![]()
Uiteraard doe ik dit tussen mijn andere werk door waardoor het niet al te snel is gegaan. Maar de meeste tijd heeft gezeten in het vinden van de juiste producent. Het moet allemaal kloppen op gebied van samenstelling, prijs en smaak. We hebben besprekingen gehad met verschillende producenten en hebben een paar maanden geleden een goede gevonden.
Na het maken van 3 of 4 monsters zijn we 100% tevreden over de smaak
Ik kan alvast het volgende zeggen. Onze super gainer:
- Steekt wat betreft kwaliteit met kop en schouders (en borst en buik) uit boven de grote groep standaardgainers. Dit is niet overdreven.
- Zal zeer zacht geprijsd zijn! Richting de laagste prijs op de markt.
- Is door een slimme samenstelling het ideale Post Workout Supplement.
Zo, ik heb weer veel teveel gezegd.![]()
Over een tijdje meer info
Kris
Ik wil hier even mijn complimenten uitspreken ..........

even een vraag betreffende die weightgainer, je zegt dat het goed is als post wo, betekend dat dus dat deze gainer (in tegenstelling tot veel andere gainers) vooral zal bestaan uit complexe carbs en eiwitten?

Even heel iets anders.
Heb net Glucosamine/Chondroitine sulfaat besteld en een account aangemaakt. Dat ging keurig via een beveiligde verbinding.
Paar seconden later ontvang ik een mail met daarin gebruikersnaam én wachtwoord. Dat is, aangezien dit ongecodeerd het internet over gaat, minder handig.
Niet dat ik bang ben dat iemand naar m'n bestelhistorie of zo gaat kijken
Maar wellicht dat jullie in de toekomst ook met creditcard betalingen gaan werken en dan wordt een veilig account wel belangrijker.
Jan
Comlimentje voor Powersupplements
Dag na bestelling meteen binnen. Heb de whey isolaat vanille gekocht, en hij smaakt echt heerlijk! Mixt ook perfect