XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik me eigenlijk afvraag... Zijn jullie ook nog van plan om een weight-gainer aan jullie assortiment toe te voegen?

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik me eigenlijk afvraag... Zijn jullie ook nog van plan om een weight-gainer aan jullie assortiment toe te voegen?

Waarschijnlijk in productie...

In productie.... óf in ontwikkeling... who knows :)

Ik ben al ruim een jaar bezig met de ontwikkeling van een supergainer. Het oudste bestand in het mapje 'weightgainer' op mijn pc is van 21-03-2005. Oeps.. dan ben ik toch al wel even bezig. :o

Uiteraard doe ik dit tussen mijn andere werk door waardoor het niet al te snel is gegaan. Maar de meeste tijd heeft gezeten in het vinden van de juiste producent. Het moet allemaal kloppen op gebied van samenstelling, prijs en smaak. We hebben besprekingen gehad met verschillende producenten en hebben een paar maanden geleden een goede gevonden.
Na het maken van 3 of 4 monsters zijn we 100% tevreden over de smaak :D

Ik kan alvast het volgende zeggen. Onze super gainer:

- Steekt wat betreft kwaliteit met kop en schouders (en borst en buik ;) ) uit boven de grote groep standaardgainers. Dit is niet overdreven.

- Zal zeer zacht geprijsd zijn! Richting de laagste prijs op de markt.

- Is door een slimme samenstelling het ideale Post Workout Supplement.

Zo, ik heb weer veel teveel gezegd. :rolleyes:
Over een tijdje meer info :)

Kris

In productie.... óf in ontwikkeling... who knows :)

Ik ben al ruim een jaar bezig met de ontwikkeling van een supergainer. Het oudste bestand in het mapje 'weightgainer' op mijn pc is van 21-03-2005. Oeps.. dan ben ik toch al wel even bezig. :o

Uiteraard doe ik dit tussen mijn andere werk door waardoor het niet al te snel is gegaan. Maar de meeste tijd heeft gezeten in het vinden van de juiste producent. Het moet allemaal kloppen op gebied van samenstelling, prijs en smaak. We hebben besprekingen gehad met verschillende producenten en hebben een paar maanden geleden een goede gevonden.
Na het maken van 3 of 4 monsters zijn we 100% tevreden over de smaak :D

Ik kan alvast het volgende zeggen. Onze super gainer:

- Steekt wat betreft kwaliteit met kop en schouders (en borst en buik ;) ) uit boven de grote groep standaardgainers. Dit is niet overdreven.

- Zal zeer zacht geprijsd zijn! Richting de laagste prijs op de markt.

- Is door een slimme samenstelling het ideale Post Workout Supplement.

Zo, ik heb weer veel teveel gezegd. :rolleyes:
Over een tijdje meer info :)

Kris

Ik ben erg benieuwd Kris :D :thumbup:

klinkt erg goed iig, ben ook al een tijdje opzoek naar zoiets, eigenlijk ook een beetje als extraatje om de dag mee te beginnen alvorens me ontbijt.

Goed dat jullie de concurrentieslag aangaan met xxl nutr :) altijd weer goed voor de kwaniteit verkopen en de klanten ( consument) natuurlijk ik dus ;)

Ik wil hier even mijn complimenten uitspreken voor de bedrijven van beide heren Kris (Glucosamine.com - Bescherm uw gewrichten met glucosamine en chondroitine) en Jaap (Power Supplements). Ze zijn zeer bekwaam en deskundig, bovendien zijn hun producten gewoon kwalitatief zeer hoogstaand en smaken goed. Tevens is de servicebereidheid hoog, veel hoger dan menig bedrijf.

Ik ben trouwens ook zeer benieuwd naar die gainer. Ik wil binnenkort weer wat benen gaan trainen, dus kan ik wel weer wat ondersteuning gebruiken.

Kortom, ga zo door en een dikke chapeau, heren!

even een vraag betreffende die weightgainer, je zegt dat het goed is als post wo, betekend dat dus dat deze gainer (in tegenstelling tot veel andere gainers) vooral zal bestaan uit complexe carbs en eiwitten?

even een vraag betreffende die weightgainer, je zegt dat het goed is als post wo, betekend dat dus dat deze gainer (in tegenstelling tot veel andere gainers) vooral zal bestaan uit complexe carbs en eiwitten?

Ik mag daar op dit moment nog niets over zeggen. Maar als je straks leest wat er in zit... dan weet je dat het een ideaal post workout supplement is :cool:

Als alles volgens plan loopt presenteren we de gainer binnen 4 weken hier op het forum! :)

Kris

Account

Even heel iets anders.

Heb net Glucosamine/Chondroitine sulfaat besteld en een account aangemaakt. Dat ging keurig via een beveiligde verbinding.

Paar seconden later ontvang ik een mail met daarin gebruikersnaam én wachtwoord. Dat is, aangezien dit ongecodeerd het internet over gaat, minder handig.

Niet dat ik bang ben dat iemand naar m'n bestelhistorie of zo gaat kijken:)

Maar wellicht dat jullie in de toekomst ook met creditcard betalingen gaan werken en dan wordt een veilig account wel belangrijker.

Jan

Even heel iets anders.

Heb net Glucosamine/Chondroitine sulfaat besteld en een account aangemaakt. Dat ging keurig via een beveiligde verbinding.

Paar seconden later ontvang ik een mail met daarin gebruikersnaam én wachtwoord. Dat is, aangezien dit ongecodeerd het internet over gaat, minder handig.

Niet dat ik bang ben dat iemand naar m'n bestelhistorie of zo gaat kijken:)

Maar wellicht dat jullie in de toekomst ook met creditcard betalingen gaan werken en dan wordt een veilig account wel belangrijker.

Jan

We zijn niet van plan om met credit card betalingen te gaan werken (kan via PayPal overigens) maar we zullen wel in de toekomst wat verbeteringen aan de site aanbrengen. Ik zal deze zeker meenemen in m'n notities! :)

Jaap

Comlimentje voor Powersupplements :)
Dag na bestelling meteen binnen. Heb de whey isolaat vanille gekocht, en hij smaakt echt heerlijk! Mixt ook perfect

Comlimentje voor Powersupplements :)
Dag na bestelling meteen binnen. Heb de whey isolaat vanille gekocht, en hij smaakt echt heerlijk! Mixt ook perfect

Bueno! :)

Ik ben benieuwd of je het ook gaat merken in je progressie. Laat straks maar weten hoe het gaat.

Kris

Vanmiddag kwam TPG (of is het tegenwoordig TNT???) pakketje afleveren.

En dat voordat jullie m'n betaling binnen hebben:)

Ik laat over een paar maanden weten of m'n gewrichten wat minder 'kraken'.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven