Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag kwam TPG (of is het tegenwoordig TNT???) pakketje afleveren.

En dat voordat jullie m'n betaling binnen hebben:)

Ik laat over een paar maanden weten of m'n gewrichten wat minder 'kraken'.

Bedankt.

Normaal gesproken wachten we eerst op de betaling maar wegens omstandigheden kwam het beter uit dat ik de openstaande orders gisteren al zou versturen. Ik hoop dat de supplementen bevallen! :)
Jaap

Er staat op je site 360mg aan omega 3 wat zijn de verhoudingen van EPA en DHA? Normaal zit er 300 mg in andere visoliecaps...
Is het interessant om dextrose te kopen als je geen bb bent? Is het eigenlijk even slecht als suiker voor je tanden? En voor je lichaam?

Nog even terug komen op GLA wat denk je van zwarte bessenolie?

Er staat op je site 360mg aan omega 3 wat zijn de verhoudingen van EPA en DHA? Normaal zit er 300 mg in andere visoliecaps...
Is het interessant om dextrose te kopen als je geen bb bent? Is het eigenlijk even slecht als suiker voor je tanden? En voor je lichaam?

Nog even terug komen op GLA wat denk je van zwarte bessenolie?

- De visolie capsules bevatten 210 mg EPA en 150 milligram DHA.

- Ik zou dextrose vooral gebruiken na een workout met aardig wat arbeidsvolume. Een klassieke bodybuilder workout dus. Zelf ben ik meer voorstander van maltodextrine. Vandaar dat we binnenkort (over ongeveer 2 weken) komen met een product met onder meer maltodextrine en nog meer ideale post-workout ingredienten.

Dextrose zal inderdaad niet zo goed zijn voor de tanden.

- Ik ben niet zo bekend met zwarte bessenolie. Het meeste GLA onderzoek is gedaan met teunisbloemolie. Daarvan is bekend dat het goed werkt. Daarom is dat de meest zekere keuze. Maar misschien is zwarte bessenolie ook wel prima. (Dat vermoeden heb ik wel).

Kris :)

hey kris,

wederom ben ik je dankbaar voor de goede service.
en de gratis shakebeker komt goed van pas, ben de oude al een tijdje kwijt:S

hey kris,

wederom ben ik je dankbaar voor de goede service.
en de gratis shakebeker komt goed van pas, ben de oude al een tijdje kwijt:S

Ha die Kalosse,

De service en gratis shakebeker zijn het werk van Jaap :)
Dus namens Jaap: "Graag gedaan".

Vanmiddag kwam TPG (of is het tegenwoordig TNT???) pakketje afleveren.

En dat voordat jullie m'n betaling binnen hebben:)

Ik laat over een paar maanden weten of m'n gewrichten wat minder 'kraken'.

Bedankt.

Ik had dezelfde ervaring.Betere klantenbinding is er niet.
Was glucosamine,werkt uitstekend.
Zit met artrose in enkel,had constant pijn,na maand was die pijn al aan het wegebben.
Glucosamine heeft alleszins een opbouwend en blijvend effekt,want zelfs indien ik nu het supplement een paar maanden niet gebruik heb ik geen last!!!

Ik had dezelfde ervaring.Betere klantenbinding is er niet.
Was glucosamine,werkt uitstekend.
Zit met artrose in enkel,had constant pijn,na maand was die pijn al aan het wegebben.
Glucosamine heeft alleszins een opbouwend en blijvend effekt,want zelfs indien ik nu het supplement een paar maanden niet gebruik heb ik geen last!!!

Hoi Borninawonder

Dat de glucosamine zolang nawerkt is een goed teken. Dat betekent dat je lichaam het (bijna) zelf aankan om de opbouw en afbraak in het gewricht in balans te houden. Zorg ervoor dat je het gewricht goed in beweging houdt zonder het zwaar te belasten (bij overgewicht: probeer af te vallen!). Beweging is van vitaal belang. Je lage leeftijd speelt natuurlijk ook een gunstige rol.

Groet van Kris :)

We gaan het assortiment inderdaad uitbreiden. Tests voor een ander product zijn in volle gang en gaan tot nu toe voorspoedig. :)

We zijn hier heel enthousiast over en ik denk dat het voor zeker zo'n 50% van de mensen op dit board een erg geschikt en gewild supplement zal zijn.:cool:

Ik mag er nu nog niets concreets over zeggen. Meer nieuws volgt binnenkort in dit topic. Ik hoop dat we het product over ongeveer twee maanden kunnen aanbieden.

Hoe zit het met dit nieuwe supplement Kris/Jaap, we zijn intussen bijna 3 maanden verder :eyebrow:

Hoe zit het met dit nieuwe supplement Kris/Jaap, we zijn intussen bijna 3 maanden verder :eyebrow:

Oops time flies when you're having fun! :D

Gelukkig heb ik goed nieuws. Ik denk dat de nieuwe groeispurt van veel DBB-ers uiterlijk komend weekend al ingezet zal gaan worden :cool:

Kris

heb vandaag men bestelling toegekregen... bedankt alvast:cool:

Hmmm, heb ik eergister net een bestelling gedaan....

Ik heb ook altijd pech :P

Dan ga k binnenkort waarschijnlijk weer een bestelling plaatsen :D

is het wat??
of zijn er betere dingen voor ongeveer de zelfde prijs en resultaat??

daar had ik het ook algevraagd maar toen hoorde ik niks.
dus dacht vraag het hier even.:D

Hoi Jeffrey, wel vreemd om deze vraag over een weight gainer van een ander bedrijf te stellen in het sticky topic van Powersupplements, dat net een eigen weight gainer heeft gelanceerd!

Maar goed, ik zou zeggen: kijk en vergelijk.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Een aantal vraagjes:

- Ik heb een account aangemaakt bij jullie shop :D, en zit nu te twijfellen over de smaak/smaken van de Pure Whey Protein Isolate. Ik weet dat smaken verschillen en dit nogal persoonlijk is, maar heb je enige ervaring met de choco smaak i.c.m. brinta of havermout (met water of magere melk) of kan ik dan denk je beter voor een andere meer "veilige" keuze (aardbei of vanille) gaan?

- Welke tijdstippen kun je het beste Omega 3 innemen?

- Zijn er trouwens ook nog plannen voor supplementen zoals L-Glutamine en B.C.A.A. poeder en/of capsules, dit zou jullie assortiment nog completer/beter maken IMO. :D??

Zeer binnenkort zal ik een zeker bestelling plaatsen :)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Een aantal vraagjes:

- Ik heb een account aangemaakt bij jullie shop :D, en zit nu te twijfellen over de smaak/smaken van de Pure Whey Protein Isolate. Ik weet dat smaken verschillen en dit nogal persoonlijk is, maar heb je enige ervaring met de choco smaak i.c.m. brinta of havermout (met water of magere melk) of kan ik dan denk je beter voor een andere meer "veilige" keuze (aardbei of vanille) gaan?

- Welke tijdstippen kun je het beste Omega 3 innemen?

- Zijn er trouwens ook nog plannen voor supplementen zoals L-Glutamine en B.CA.A. poeder en/of capsules, dit zou jullie assortiment nog completer/beter maken IMO. :D??

Zeer binnenkort zal ik een zeker bestelling plaatsen :)

Ik heb nog nooit whey gemixt met havermout (Brinta eet ik niet).
Ik ben nogal gesteld op de smaak van havermout met melk en rozijnen :D. Persoonlijk zou ik ervoor daarom kiezen om de whey gewoon apart te drinken.

Als ik er over denk, verwacht ik dat de combinatie met de chocoladesmaak het lekkerst is.

De innametijdstippen van omega-3 komen niet zo nauw. Ik neem zelf 3 's ochtends en 3 's avonds.

Het BCAA poeder/capsules kan nog wel even duren. Over glutamine ben ik er nog niet uit of het voldoende effect geeft voor de prijs. Sommige gebruikers claimen redelijke effecten. Onderzoekresultaten zijn echter niet echt positief over dit supplement. Dat effect dat door sommigen in de praktijk gezien wordt kan dus op een placebo effect berusten. Of het is een supplement dat maar voor een beperkte groep werkt. Vooralsnog gaan we dit niet aanbieden.

We zitten wel op iets anders te broeden wat waarschijnlijk de hele bodybuilding community op zijn grondvesten laat schudden :cool: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven