- Waardering
- 19
Ik heb nog nooit whey gemixt met havermout (Brinta eet ik niet).
Ik ben nogal gesteld op de smaak van havermout met melk en rozijnen. Persoonlijk zou ik ervoor daarom kiezen om de whey gewoon apart te drinken.
Als ik er over denk, verwacht ik dat de combinatie met de chocoladesmaak het lekkerst is.
De innametijdstippen van omega-3 komen niet zo nauw. Ik neem zelf 3 's ochtends en 3 's avonds.
Het BCAA poeder/capsules kan nog wel even duren. Over glutamine ben ik er nog niet uit of het voldoende effect geeft voor de prijs. Sommige gebruikers claimen redelijke effecten. Onderzoekresultaten zijn echter niet echt positief over dit supplement. Dat effect dat door sommigen in de praktijk gezien wordt kan dus op een placebo effect berusten. Of het is een supplement dat maar voor een beperkte groep werkt. Vooralsnog gaan we dit niet aanbieden.
We zitten wel op iets anders te broeden wat waarschijnlijk de hele bodybuilding community op zijn grondvesten laat schudden![]()
Kris![]()
Ik ben ook voornamelijk overgestapt op Havermout. Maar soms vind ik brinta ook erg lekker
Brinta dan wel in combinatie met magere melk, want brinta met water (koud) en whey brrrrr...... Nu in de wedstrijdvoorbereiding en waarschijnlijk nog wel een tijdje erna wil ik de zuivel eruit houden en ga ik dus voor Havermout.
(dit krijg ik wel makkelijk weg met water en whey).Ik mix mijn whey s`ochtends altijd met brinta of havermout, waarom zou je eerst whey nemen en dan wachten met je brinta of havermout??
Goed om te horen dat BCAA`s er wel komen... L-Glutamine is IMO een zeer nuttig supplement, vooral tijdens de cut maar ook daarbuiten. Met onderzoeken kan ik niet komen hoor..., maar voor mij zit het standaard in mijn "supplementen pakket".
Lekker bezig heren

Ik ga vandaag nog een (flinke) bestelling doen, ben bijna door mijn whey heen

ik heb net mijn eerste training afgesloten met de gainer dus