Nessies
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaan we weer!
"Uw bestelling met bestelnummer 28727 is succesvol verwerkt!"

Kan de website zelf niet eens de handjes laten wapperen ?
En ach, drukte is omzet.. nietwaar![]()
Hoe lang is jullie Omega 3 ongeveer houdbaar? Dan weet ik hoeveel potjes ik kan bestellen.

Om 16:10 nog een bestelling gedaan, hopelijk dat ik het alsnog morgen binnenkrijg zou erg mooi zijn.

Tot en met 29049 is verstuurd (16.12h). Goede timing!
Kris

Bedankt voor de levering! Ik zie dat er andere schepjes bij de whey zitten. Is een volle schep nog steeds 30 gram? Ik weeg alles en ik woog een volle schep op 50 gram

In jullie "gratis-producten-systeem"-topic vroeg ik(en een ander) het ook al maar geen reactie: hebben jullie whey/caseine-samples aangezien op de site ik alleen de isolate samples zie staan, bvd.![]()

We hebben nog geen zakjes met een single serving caseine laten produceren. Maar dat zal er nog wel van komen. De whey samples zijn trouwens niet alleen los te koop maar ook in een samplepack.
Kris![]()
), alleen caseine en isolate
.Hey Kris,
Denken jullie er per toevaal over na om eventueel t-tyrosine poeder te gaan verkopen?
Ik kan enkel maar capsules vinden op het internet.
Lyle Mcdonnald en Will brink, hebben het beide in hun pre-workout booster zitten in combinatie met caffeine.
Ik weet niet of er veel mensen zijn die op die manier zelf hun booster gaan samenstellen.