XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar gaan we weer!

"Uw bestelling met bestelnummer 28727 is succesvol verwerkt!"

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Daar gaan we weer!

"Uw bestelling met bestelnummer 28727 is succesvol verwerkt!"

Ja die website van ons heeft makkelijk praten. Nou moet het nog ingepakt worden! En dat is vandaag een probleem want het is weer eens superdruk. We moeten de inpakkers te hulp schieten. :cool:

Kris

Kan de website zelf niet eens de handjes laten wapperen ? :D

En ach, drukte is omzet.. nietwaar ;)

Hoe lang is jullie Omega 3 ongeveer houdbaar? Dan weet ik hoeveel potjes ik kan bestellen.

Thx, bestelling is gemaakt.

• #1.988
Thanks! Met zulke bestellingen gaat die nieuwe partij snel op ;)

dank voor de choco sample ;)

Om 16:10 nog een bestelling gedaan, hopelijk dat ik het alsnog morgen binnenkrijg zou erg mooi zijn.

Dan ligt er morgen weer werk voor jullie ;-)

Bedankt voor de levering! Ik zie dat er andere schepjes bij de whey zitten. Is een volle schep nog steeds 30 gram? Ik weeg alles en ik woog een volle schep op 50 gram

• #1.995
In jullie "gratis-producten-systeem"-topic vroeg ik(en een ander) het ook al maar geen reactie: hebben jullie whey/caseine-samples aangezien op de site ik alleen de isolate samples zie staan, bvd. :D

• #1.997
In jullie "gratis-producten-systeem"-topic vroeg ik(en een ander) het ook al maar geen reactie: hebben jullie whey/caseine-samples aangezien op de site ik alleen de isolate samples zie staan, bvd. :D

We hebben nog geen zakjes met een single serving caseine laten produceren. Maar dat zal er nog wel van komen. De whey samples zijn trouwens niet alleen los te koop maar ook in een samplepack.

Kris :)

We hebben nog geen zakjes met een single serving caseine laten produceren. Maar dat zal er nog wel van komen. De whey samples zijn trouwens niet alleen los te koop maar ook in een samplepack.

Bedankt, ik zie nu pas dat jullie helemaal geen whey concentraat hebben(dan heb je idd ook geen samples:o), alleen caseine en isolate :D.

Hey Kris,

Denken jullie er per toevaal over na om eventueel t-tyrosine poeder te gaan verkopen?

Ik kan enkel maar capsules vinden op het internet.

Lyle Mcdonnald en Will brink, hebben het beide in hun pre-workout booster zitten in combinatie met caffeine.

• #2.000
Hey Kris,

Denken jullie er per toevaal over na om eventueel t-tyrosine poeder te gaan verkopen?

Ik kan enkel maar capsules vinden op het internet.

Lyle Mcdonnald en Will brink, hebben het beide in hun pre-workout booster zitten in combinatie met caffeine.

Een klant van ons kwam vorige week met de opmerking dat we (afgezien van cafeine) nog geen workout booster / energizer hebben. Ik zei dat ik de meeste boosters die nu populair zijn niet vertrouw m.b.t. ingredienten. Op dat moment gingen er wel al wat gedachten door mijn hoofd voor een eigen formule waarbij tyrosine een prominente prominente plaats had.

Als we zo'n energie booster gaan maken, is de kans groot dat l-tyrosine er in komt. Maar jij wil vast liever zelf kokkerellen met poeder. :) Ik weet niet of er veel mensen zijn die op die manier zelf hun booster gaan samenstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven