MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie ook de PakjeGemak service van PostNL? Wil iets bestellen maar er kunnen in m'n studentenflat geen pakketten bezorgd worden.

Bedankt voor je grote bestelling Nessies! Ik wens je veel succes met de NFC! Je review zien we graag tegemoet.

Ga je cutten als het zo koud is? Of gebruik je de Natural Fat Control om minder negatieve effecten van de bulk te ondervinden?

Kris :)

Is het misschien nadelig om te cutten als het zo koud is? Ging ik juist doen, dacht ook dat als je in de kou gaat lopen, je lichaam meer moet werken om alles op temperatuur te houden :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Hebben jullie ook de PakjeGemak service van PostNL? Wil iets bestellen maar er kunnen in m'n studentenflat geen pakketten bezorgd worden.

We hebben momenteel helaas nog geen pakjegemak.

Na lange twijfel ga ik idd niet cutten met de koude maanden in het vooruitzicht (en de nodige versnaperingen in de vorm van suikers en vetten ;) ) dus heb inderdaad besloten om tijdens een bulk de negatieve randjes op te kunnen vangen met NFC.

Dat zou ook mijn keuze zijn :D

Is het misschien nadelig om te cutten als het zo koud is? Ging ik juist doen, dacht ook dat als je in de kou gaat lopen, je lichaam meer moet werken om alles op temperatuur te houden :D

Er zijn inderdaad aanwijzingen dat de kou de verbranding verhoogt. Maar je voelt je er niet bepaald prettiger bij. Veel mensen hebben in de wintermaanden de neiging veel koolhydraten te eten. Misschien heeft dat ook wel te maken met de geringere hoeveelheid daglicht en de aanmaak van serotonine. Ik weet het niet. Mijn persoonlijke ervaring is dat afslanken het makkelijkste gaat in de lente en zomer.

Voor mij ook omdat ik dan lekker buiten cardio kan doen en niet om 06:00 in het donker op zolder op de crosstrainer hoef te staan alhoewel ik dat op zich een fijnere vorm van cardio vindt dan joggen. Maar ja, joggen is lekker buiten in de zon! :)

• #2.025
Volgens het laatste boek van Tim Ferriss (4 hour body) werkt zwemmen in koud water heel goed. Zou je verbranding enorm verhogen.

Kijk maar naar zeeleeuwen. Ripped to the bone ;)

Kris

Tim Ferriss zegt wel meer dingen... hij was z'n eigen experiment ;) Nu de rest nog.

• #2.028
Volgens het laatste boek van Tim Ferriss (4 hour body) werkt zwemmen in koud water heel goed. Zou je verbranding enorm verhogen.

Kijk maar naar zeeleeuwen. Ripped to the bone ;)

Kris
Volgens mij verbrand je meer vet als je lichaam opwarmd.
In de kou ga je wel meer verbranden "als" je opwarmd!
Dat gaat je niet lukken in het water.
Tim is dus gek. ;)
Alhoewel hij wel "80/20" omarmd (heeft, ooit) en wat dat betreft liggen onze meningen minder ver uit elkaar. :D

Kunnen jullie mij vertellen waarom er zoveel kleurstof in producten als 1MR, Amino X enz. zitten?

Bij jullie huismerk valt dat gelukkig heel erg mee :thumb:!

• #2.031
Kunnen jullie mij vertellen waarom er zoveel kleurstof in producten als 1MR, Amino X enz. zitten?

Misschien voor een aanvullend placebo effect :) ?

Soms wordt een kleur gebruikt om de smaakbeleving te ondersteunen. Als je iets 'aardbei' noemt, maar het is niet rood, dan 'klopt' het niet.

Wat we hebben gemerkt is dat niet al te uitgesproken smaken soms zo worden ervaren als ze genoemd worden. Heet iets perzik dan proef je dat. Maar als iemand opmerkt dat het ook wel naar appel smaakt, dan is dat wat je proeft. Kleur kan die subjectieve smaakbeleving sturen.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 19:38 ----------

Volgens mij verbrand je meer vet als je lichaam opwarmd.
In de kou ga je wel meer verbranden "als" je opwarmd!
Dat gaat je niet lukken in het water.
Tim is dus gek. ;)
Alhoewel hij wel "80/20" omarmd (heeft, ooit) en wat dat betreft liggen onze meningen minder ver uit elkaar. :D

Tim is zeker prettig gestoord. In veel opzichten lijk ik op hem ;). Hij is wel wat extraverter dan dat ik ben :)

Kris

Misschien voor een aanvullend placebo effect :) ?

Soms wordt een kleur gebruikt om de smaakbeleving te ondersteunen. Als je iets 'aardbei' noemt, maar het is niet rood, dan 'klopt' het niet.

Wat we hebben gemerkt is dat niet al te uitgesproken smaken soms zo worden ervaren als ze genoemd worden. Heet iets perzik dan proef je dat. Maar als iemand opmerkt dat het ook wel naar appel smaakt, dan is dat wat je proeft. Kleur kan die subjectieve smaakbeleving sturen.

Sorry, verkeerde topic!

Maar toch bedankt voor het antwoord! :D

Beetje van die Tell-Sell supps zijn dat ;)

Trouwens, is een huidplooimeter niet een leuk idee om toe te voegen aan 't lijstje? ;)

Wederom snelle levering van dit bedrijf.
Ben zeer te spreken over de visie mbt zuivere producten, alsmede de eerlijke adviezen die niet alleen maar gespekt zijn met "ons bedrijf/product is zoooon gigantisch succes" maar antwoorden waar je iets aan hebt.

Voor mij geen MacDonalds-whey meer als je begrijpt wat ik bedoel.
Heb nu zelfs de naturel/whey voor de tweede keer.
Geen zin om bergen kleur/smaak/etc-stoffen binnen te krijgen. Je krijgt al rommel genoeg binnen vind ik.

Gratis producten ook een plezierige en praktische bijkometigheid. Heb nu wat repen die ikanders niet zo snel zou kopen, puur voor de momenten dat een volledige maaltijd niet mogelijk is.

• #2.039
Trouwens, is een huidplooimeter niet een leuk idee om toe te voegen aan 't lijstje? ;)

Ja! Ik ga op zoek naar een goede!

Wederom snelle levering van dit bedrijf.
Ben zeer te spreken over de visie mbt zuivere producten, alsmede de eerlijke adviezen die niet alleen maar gespekt zijn met "ons bedrijf/product is zoooon gigantisch succes" maar antwoorden waar je iets aan hebt.

Voor mij geen MacDonalds-whey meer als je begrijpt wat ik bedoel.
Heb nu zelfs de naturel/whey voor de tweede keer.
Geen zin om bergen kleur/smaak/etc-stoffen binnen te krijgen. Je krijgt al rommel genoeg binnen vind ik.

Gratis producten ook een plezierige en praktische bijkometigheid. Heb nu wat repen die ikanders niet zo snel zou kopen, puur voor de momenten dat een volledige maaltijd niet mogelijk is.

Dank je! :)

Kris

Hey Kris, wat voor soort zink zit er eigenlijk in de T-Booster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven