- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je grote bestelling Nessies! Ik wens je veel succes met de NFC! Je review zien we graag tegemoet.
Ga je cutten als het zo koud is? Of gebruik je de Natural Fat Control om minder negatieve effecten van de bulk te ondervinden?
Kris![]()

Hebben jullie ook de PakjeGemak service van PostNL? Wil iets bestellen maar er kunnen in m'n studentenflat geen pakketten bezorgd worden.
Na lange twijfel ga ik idd niet cutten met de koude maanden in het vooruitzicht (en de nodige versnaperingen in de vorm van suikers en vetten) dus heb inderdaad besloten om tijdens een bulk de negatieve randjes op te kunnen vangen met NFC.

Is het misschien nadelig om te cutten als het zo koud is? Ging ik juist doen, dacht ook dat als je in de kou gaat lopen, je lichaam meer moet werken om alles op temperatuur te houden![]()

Tim Ferriss zegt wel meer dingen... hij was z'n eigen experimentNu de rest nog.

Volgens mij verbrand je meer vet als je lichaam opwarmd.Volgens het laatste boek van Tim Ferriss (4 hour body) werkt zwemmen in koud water heel goed. Zou je verbranding enorm verhogen.
Kijk maar naar zeeleeuwen. Ripped to the bone
Kris

Kunnen jullie mij vertellen waarom er zoveel kleurstof in producten als 1MR, Amino X enz. zitten?
Bij jullie huismerk valt dat gelukkig heel erg mee!
? 
Volgens mij verbrand je meer vet als je lichaam opwarmd.
In de kou ga je wel meer verbranden "als" je opwarmd!
Dat gaat je niet lukken in het water.
Tim is dus gek.
Alhoewel hij wel "80/20" omarmd (heeft, ooit) en wat dat betreft liggen onze meningen minder ver uit elkaar.![]()
. Hij is wel wat extraverter dan dat ik ben 
Kunnen jullie mij vertellen waarom er zoveel kleurstof in producten als 1MR, Amino X enz. zitten?
Bij jullie huismerk valt dat gelukkig heel erg mee!
Misschien voor een aanvullend placebo effect?
Soms wordt een kleur gebruikt om de smaakbeleving te ondersteunen. Als je iets 'aardbei' noemt, maar het is niet rood, dan 'klopt' het niet.
Wat we hebben gemerkt is dat niet al te uitgesproken smaken soms zo worden ervaren als ze genoemd worden. Heet iets perzik dan proef je dat. Maar als iemand opmerkt dat het ook wel naar appel smaakt, dan is dat wat je proeft. Kleur kan die subjectieve smaakbeleving sturen.
Kris![]()

Sorry, verkeerde topic!
Maar toch bedankt voor het antwoord!![]()

Graag gedaan hoor
Ik was al verbaasd over de supplementen die je noemde. Niet echt ons type supps
Kris

Zeker wel relevant, ik vind je antwoord erg interessant over de kleur die je smaakervaring stuurt
Dat merk ik ook bij mezelf, nu je het zegt![]()

Trouwens, is een huidplooimeter niet een leuk idee om toe te voegen aan 't lijstje?![]()
Wederom snelle levering van dit bedrijf.
Ben zeer te spreken over de visie mbt zuivere producten, alsmede de eerlijke adviezen die niet alleen maar gespekt zijn met "ons bedrijf/product is zoooon gigantisch succes" maar antwoorden waar je iets aan hebt.
Voor mij geen MacDonalds-whey meer als je begrijpt wat ik bedoel.
Heb nu zelfs de naturel/whey voor de tweede keer.
Geen zin om bergen kleur/smaak/etc-stoffen binnen te krijgen. Je krijgt al rommel genoeg binnen vind ik.
Gratis producten ook een plezierige en praktische bijkometigheid. Heb nu wat repen die ikanders niet zo snel zou kopen, puur voor de momenten dat een volledige maaltijd niet mogelijk is.