Turboteetje
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Wat is er aan de hand met de website?
Domeinnaam + e-mail + website geblokkeerd.
Heb het, vanaf het werk, ook nog nu

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alles gekregen van die lieve Powersupplements! Thanks, ben benieuwd naar de pina colada.
of
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.37 Server at www.powersupplements.nl Port 80
Misschien is hier al over gesproken, maar mag ik vragen wat de reden is om potten van 2 kilo in plaats van 2,5 kilo te gaan verkopen?
Doet het inderdaad weer prima. Net een bestelling geplaatst!
Hebben jullie trouwens al eens gekeken naar Omega3 uit algen? Scheelt heel wat verontreiniging en is duurzamer, maar heb nog niets voor een redelijke prijs kunnen vinden.

over algen gesproken : Kris, wat is jouw mening over Chlorella? En wellicht iets voor in de sales?
Nessies
€5,= meer dan bodyenfit voor 2kg isolaat, en de proefzakjes omgerekend 120 euro per 3kg die je vaak gratis krijgt bij b&f. Keus is gemaakt.

over algen gesproken : Kris, wat is jouw mening over Chlorella? En wellicht iets voor in de sales?
Nessies
Ik heb me nog niet in verdiept in chlorella. Zou het de smaak van de shakes sterk beïnvloeden?

)Bedankt voor het melden van je keuze.
Ik zal een toelichting geven. Onder andere over hoe we bij Power Supplements werken, en hoe niet. Misschien kan je dan wat meer begrip opbrengen voor de prijsstelling.
Wij zijn begonnen in 2006 en zijn met onze whey isolaat lang de goedkoopste geweest. Er is nu één shop die goedkoper* is. Voor de pot van 2000 gram overigens pas sinds enkele maanden (was € 0,40 duurder en sinds kort € 5,00 goedkoper).
Er is de afgelopen tijd een soort oorlog ontstaan tussen een paar shops die graag de grootste willen zijn. Je kan het vergelijken met de supermarktoorlog. Daarbij worden soms bepaalde producten gedumpt tegen vrijwel de kostprijs (inclusief kosten van verpakken en verzenden), om op die manier klanten te trekken. Die klantentrekkers zijn onder meer whey eiwitten.
De hoop is natuurlijk dat de klanten niet alleen die producten kopen, want dan houdt het snel op. Het is de bedoeling dat een klant ook nog even wat anders meepakt. Bijvoorbeeld een product van een extern merk met een vaste verkoopprijs (en goede marge). Zo maak je alsnog voldoende winst. Vooral als je veel omzet draait, veel klanten hebt. Als de klant eenmaal binnen is, zullen groeigrage webshops de klant ook zeer frequent mailen in de hoop ze tot meer aankopen te verleiden.
Mailen doen we bij Power Supplements niet vaak: maximaal 2 of 3 keer per jaar, bijna uitsluitend wanneer we een nieuw product hebben. Iedere week een mail sturen vinden we persoonlijk erg opdringerig.
Ook op een ander vlak zijn we een vreemde eend in de bijt. We zijn van mening dat veel supplementen een gezondheidsrisico met zich meebrengen. Dat kan gaan om workoutboosters met ongeteste ingrediënten, of agressieve fatburners, maar ook om ‘multi’-preparaten met onverantwoorde doseringen of verkeerde vormen van vitamines en mineralen. Verder zijn er natuurlijk supplementen die op zichzelf wel in orde zijn, maar waarvan de herkomst onduidelijk is. Die verkopen we evenmin. Daarnaast willen we de klant duidelijkheid bieden, door per supplement gewoon alleen de variant aan te bieden die het beste is, en niet 20 of 30 varianten.
Gevolg van die kieskeurige opstelling is wel dat ons assortiment pakweg tien keer zo klein is als dat van diverse andere shops. Voor ons is dat financieel misschien jammer; we hebben minder opties om de klant te verleiden tot het (mee)kopen van dit of dat. En als we het al zouden willen, kunnen we niet het hele jaar door nieuwe aanbiedingen rondmailen. Vanwege dat beperkte assortiment kunnen we helaas onze whey isolaat niet aanbieden tegen bijna de kostprijs.
Kris
* Overigens zijn deze isolaten niet 1 op 1 te vergelijken. De zoetstoffen en de smaakstoffen zijn verschillend. Daarnaast is de whey grondstof is van een andere producent.
Respect voor jullie eerlijkheid! Leuk dat jullie enkel zinvolle en bewezen supplementen aanbieden, steeds eerlijk advies geven en geen nutteloze supplementen aan mensen proberen aan te smeren!

Geen probleem. Maar ehm, voor wat info kan je hier kijken :
http://www.fonteine.com/chlorella.html
Nessies
. En goed advies, duidelijk assortiment, onderbouwde werkingen van producten, ik betaal er graag voor.
Vind het ook wel fijn niet steeds mail te krijgen eigenlijk. Als ik iets nodig heb, kijk ik zelf wel![]()