XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Alles gekregen van die lieve Powersupplements! Thanks, ben benieuwd naar de pina colada.

Die staat bij mij net op de keukenplank!

Wat is er aan de hand met de website?

Domeinnaam + e-mail + website geblokkeerd.

of

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.37 Server at www.powersupplements.nl Port 80

We switchen even naar een dedicated server, jullie bestellen ons helemaal plat dus hij trekt het niet meer. Ik ga er van uit dat de DNS van je internet provider hem spoedig weer kan vinden, er komen inmiddels al weer aardig wat klanten online.

Misschien is hier al over gesproken, maar mag ik vragen wat de reden is om potten van 2 kilo in plaats van 2,5 kilo te gaan verkopen?

De verkoop van 2500g zou over de €50,- heen gaan. Wij vinden dat een te hoge prijs voor een product. Aangezien de whey prijzen steeds maar stijgen en we ook vaak de melding krijgen dat klanten 2500g net iets teveel vinden voor 1 smaak hebben we hem naar 2000g overgeschakeld.

Jaap

Doet het inderdaad weer prima. Net een bestelling geplaatst!

Hebben jullie trouwens al eens gekeken naar Omega3 uit algen? Scheelt heel wat verontreiniging en is duurzamer, maar heb nog niets voor een redelijke prijs kunnen vinden.

• #1.964
Doet het inderdaad weer prima. Net een bestelling geplaatst!

Hebben jullie trouwens al eens gekeken naar Omega3 uit algen? Scheelt heel wat verontreiniging en is duurzamer, maar heb nog niets voor een redelijke prijs kunnen vinden.

Bedankt voor je bestelling :)

Algenolie bevat alleen het vetzuur DHA en geen EPA. Het is daarom een minder complete olie dan visolie. Er bestaat overigens wel een algenolie die ook EPA bevat maar die is echt astronomisch duur.

We hebben ons al wel verdiept in krill-olie. De prijs daarvan (inkoop) is ongeveer 10 maal die van normale visolie. Ik vermoed dat krill-olie de komende jaren in prijs zal dalen. Er is steeds meer concurrentie. De prijs is al gehalveerd ten opzichte van 2 jaar geleden. :)

Kris

Gisteren een bestelling geplaatst, en deze morgen al binnen. Zeer snelle levering, ik ga later zeker nog een aantal dingen bestellen.

Café latte en banana is lekker :thumbup:.

€5,= meer dan bodyenfit voor 2kg isolaat, en de proefzakjes omgerekend 120 euro per 3kg die je vaak gratis krijgt bij b&f. Keus is gemaakt.

over algen gesproken : Kris, wat is jouw mening over Chlorella? En wellicht iets voor in de sales?

Nessies

• #1.969
over algen gesproken : Kris, wat is jouw mening over Chlorella? En wellicht iets voor in de sales?

Nessies

Ik heb me nog niet in verdiept in chlorella. Zou het de smaak van de shakes sterk beïnvloeden?

€5,= meer dan bodyenfit voor 2kg isolaat, en de proefzakjes omgerekend 120 euro per 3kg die je vaak gratis krijgt bij b&f. Keus is gemaakt.

Bedankt voor het melden van je keuze.

Ik zal een toelichting geven. Onder andere over hoe we bij Power Supplements werken, en hoe niet. Misschien kan je dan wat meer begrip opbrengen voor de prijsstelling.

Wij zijn begonnen in 2006 en zijn met onze whey isolaat lang de goedkoopste geweest. Er is nu één shop die goedkoper* is. Voor de pot van 2000 gram overigens pas sinds enkele maanden (was € 0,40 duurder en sinds kort € 5,00 goedkoper).

Er is de afgelopen tijd een soort oorlog ontstaan tussen een paar shops die graag de grootste willen zijn. Je kan het vergelijken met de supermarktoorlog. Daarbij worden soms bepaalde producten gedumpt tegen vrijwel de kostprijs (inclusief kosten van verpakken en verzenden), om op die manier klanten te trekken. Die klantentrekkers zijn onder meer whey eiwitten.

De hoop is natuurlijk dat de klanten niet alleen die producten kopen, want dan houdt het snel op. Het is de bedoeling dat een klant ook nog even wat anders meepakt. Bijvoorbeeld een product van een extern merk met een vaste verkoopprijs (en goede marge). Zo maak je alsnog voldoende winst. Vooral als je veel omzet draait, veel klanten hebt. Als de klant eenmaal binnen is, zullen groeigrage webshops de klant ook zeer frequent mailen in de hoop ze tot meer aankopen te verleiden.

Mailen doen we bij Power Supplements niet vaak: maximaal 2 of 3 keer per jaar, bijna uitsluitend wanneer we een nieuw product hebben. Iedere week een mail sturen vinden we persoonlijk erg opdringerig.

Ook op een ander vlak zijn we een vreemde eend in de bijt. We zijn van mening dat veel supplementen een gezondheidsrisico met zich meebrengen. Dat kan gaan om workoutboosters met ongeteste ingrediënten, of agressieve fatburners, maar ook om ‘multi’-preparaten met onverantwoorde doseringen of verkeerde vormen van vitamines en mineralen. Verder zijn er natuurlijk supplementen die op zichzelf wel in orde zijn, maar waarvan de herkomst onduidelijk is. Die verkopen we evenmin. Daarnaast willen we de klant duidelijkheid bieden, door per supplement gewoon alleen de variant aan te bieden die het beste is, en niet 20 of 30 varianten.

Gevolg van die kieskeurige opstelling is wel dat ons assortiment pakweg tien keer zo klein is als dat van diverse andere shops. Voor ons is dat financieel misschien jammer; we hebben minder opties om de klant te verleiden tot het (mee)kopen van dit of dat. En als we het al zouden willen, kunnen we niet het hele jaar door nieuwe aanbiedingen rondmailen. Vanwege dat beperkte assortiment kunnen we helaas onze whey isolaat niet aanbieden tegen bijna de kostprijs.

Kris :)

* Overigens zijn deze isolaten niet 1 op 1 te vergelijken. De zoetstoffen en de smaakstoffen zijn verschillend. Daarnaast is de whey grondstof is van een andere producent.

• #1.970
Als "vaste" klant wil ik ook wel even wat kwijt.
Naar aanleiding van die post van de 5,- goedkoper ben ik daar ook eens gaan kijken.
Wat een aanbod! :eek:
Ik zag al heel gauw "door de bomen het bos niet meer" moet ik zeggen...
Misschien is het mijn leeftijd, maar ik heb net zo lief dat "mijn" leverancier de schifting doet van het aanbod aan supplementen (zoals wei)
Als je maar "alles" levert heb je niet echt een mening over welke de beste is volgens mij.
Natuurlijk moet je/ik dan wel voldoende vertrouwen hebben in de leverancier.
Ik heb dat met de tijd gekregen in jullie o.a. door enkele dingen die "Huggybear1969" (of hoe oud is René ook al weer..?) eens heeft gemeld over controles e.d. die jullie hebben laten uitvoeren.
Ook het feit dat door jullie producten nog nooit iemand tegen de lamp is gelopen op verboden middelen op IPF/NPB wedstrijden (ook iets van René) geeft wat vertrouwen in de kwaliteit.
Verder zijn jullie niet "duur" en is de service (ook) snel.
Ik zag in ieder geval geen enkele reden om bij andere leveranciers te bestellen, en heb dus weer "mijn" wei bij jullie besteld.
Samen deze keer met glucosamine en chondroitine (eerst die van de Etos gehad :D)
Ik beveel jullie dus ook van harte aan.

• #1.972
Bedankt voor je positieve reactie Hummer! :)

Kris

Alles voor korting Kris. ;)

Je schreef mijn naam per ongeluk verkeerd Krik. ;)

Bedankt voor het melden van je keuze.

Ik zal een toelichting geven. Onder andere over hoe we bij Power Supplements werken, en hoe niet. Misschien kan je dan wat meer begrip opbrengen voor de prijsstelling.

Wij zijn begonnen in 2006 en zijn met onze whey isolaat lang de goedkoopste geweest. Er is nu één shop die goedkoper* is. Voor de pot van 2000 gram overigens pas sinds enkele maanden (was € 0,40 duurder en sinds kort € 5,00 goedkoper).

Er is de afgelopen tijd een soort oorlog ontstaan tussen een paar shops die graag de grootste willen zijn. Je kan het vergelijken met de supermarktoorlog. Daarbij worden soms bepaalde producten gedumpt tegen vrijwel de kostprijs (inclusief kosten van verpakken en verzenden), om op die manier klanten te trekken. Die klantentrekkers zijn onder meer whey eiwitten.

De hoop is natuurlijk dat de klanten niet alleen die producten kopen, want dan houdt het snel op. Het is de bedoeling dat een klant ook nog even wat anders meepakt. Bijvoorbeeld een product van een extern merk met een vaste verkoopprijs (en goede marge). Zo maak je alsnog voldoende winst. Vooral als je veel omzet draait, veel klanten hebt. Als de klant eenmaal binnen is, zullen groeigrage webshops de klant ook zeer frequent mailen in de hoop ze tot meer aankopen te verleiden.

Mailen doen we bij Power Supplements niet vaak: maximaal 2 of 3 keer per jaar, bijna uitsluitend wanneer we een nieuw product hebben. Iedere week een mail sturen vinden we persoonlijk erg opdringerig.

Ook op een ander vlak zijn we een vreemde eend in de bijt. We zijn van mening dat veel supplementen een gezondheidsrisico met zich meebrengen. Dat kan gaan om workoutboosters met ongeteste ingrediënten, of agressieve fatburners, maar ook om ‘multi’-preparaten met onverantwoorde doseringen of verkeerde vormen van vitamines en mineralen. Verder zijn er natuurlijk supplementen die op zichzelf wel in orde zijn, maar waarvan de herkomst onduidelijk is. Die verkopen we evenmin. Daarnaast willen we de klant duidelijkheid bieden, door per supplement gewoon alleen de variant aan te bieden die het beste is, en niet 20 of 30 varianten.

Gevolg van die kieskeurige opstelling is wel dat ons assortiment pakweg tien keer zo klein is als dat van diverse andere shops. Voor ons is dat financieel misschien jammer; we hebben minder opties om de klant te verleiden tot het (mee)kopen van dit of dat. En als we het al zouden willen, kunnen we niet het hele jaar door nieuwe aanbiedingen rondmailen. Vanwege dat beperkte assortiment kunnen we helaas onze whey isolaat niet aanbieden tegen bijna de kostprijs.

* Overigens zijn deze isolaten niet 1 op 1 te vergelijken. De zoetstoffen en de smaakstoffen zijn verschillend. Daarnaast is de whey grondstof is van een andere producent.

Respect voor jullie eerlijkheid! Leuk dat jullie enkel zinvolle en bewezen supplementen aanbieden, steeds eerlijk advies geven en geen nutteloze supplementen aan mensen proberen aan te smeren!

• #1.977
Respect voor jullie eerlijkheid! Leuk dat jullie enkel zinvolle en bewezen supplementen aanbieden, steeds eerlijk advies geven en geen nutteloze supplementen aan mensen proberen aan te smeren!

Dankjewel Blackreds!

Fijn weekend allemaal!

En goed advies, duidelijk assortiment, onderbouwde werkingen van producten, ik betaal er graag voor.

Vind het ook wel fijn niet steeds mail te krijgen eigenlijk. Als ik iets nodig heb, kijk ik zelf wel :D

• #1.980
Geen probleem. Maar ehm, voor wat info kan je hier kijken :

http://www.fonteine.com/chlorella.html

Nessies

Bedankt voor je linkje Nessies!
Ik heb jaren geleden een keer chlorella gebruikt. Wat ik er toen over gelezen heb ben ik weer kwijt. Ik zal me er weer eens in verdiepen :) .

En goed advies, duidelijk assortiment, onderbouwde werkingen van producten, ik betaal er graag voor.

Vind het ook wel fijn niet steeds mail te krijgen eigenlijk. Als ik iets nodig heb, kijk ik zelf wel :D

Dankjewel AbFab!

Wanneer overigens onze supplementen vergeleken worden met supplementen die eveneens merk-ingrediënten* bevatten, dan zie je dat we (gemiddeld) de goedkoopste in Nederland zijn.
Het enige wat we niet kunnen is een deel van ons assortiment tegen de kostprijs verkopen.

*Merk-ingrediënten zoals van Creapure, Volactive, Lipid Nutrition, Sabinsa, Ajinomoto etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven