- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, hoe vind je zelf de pina colada smaak?
Ik wil volgende week eens de whey café latte bestellen. Is het mogelijk om een sample van de smaken: tropische vruchten en vanille bij te krijgen?

Ben benieuwd naar de Pina Colada! Tropische vruchten was er niet in 1000gr? Normaal ben ik niet zo kapot van cookies and cream smaken. Als je een sample hebt, dan stuur maar dan laat ik jullie weten hoe ik die vind smaken. Misschien wordt ik verrast!

Bestelling weer binnen mannen! Thanks!
Als hectisch betekend: nog lagere prijzen en/of ruimer assortiment dan hoor je mij niet klagen over het gebrek aan samples!
Wellicht wel een puntje van aandacht: misschien iets anders bij de extraatjes stoppen? Ik heb al tig bekers van jullie. Proteine repen eet ik niet (meer, past gewoon weg niet in mijn macro's per maaltijd). Wat dan erbij? Pff niet snel een goed idee hoor, samples zijn altijd welkom! Anders eventueel met een soort punten systeem werken waarbij je kan sparen voor korting? Dat zal denk ik wel een aanpassing vergen in de webshop!![]()

Trouwens, Powersupplements. Ooit aan gedacht om Waxy Maize Starch te verkopen? Ik gebruik het sinds de bulk en ik heb echt het idee dat het enorm helpt tijdens de trainen en met herstel na de training. Is volgens mij een goed product voor in jullie assortiment?![]()

) heb ik het gevoel met WMS dat het bijna diret helpt. Met name post workout heb ik eigenlijk nooit meer last van spierpijn of een het idee dat ik helemaal gesloopt ben. Ik ben wel moe maar niet zo kapot als ik soms wel was. Met dextrose had ik nog wel wat spierpijn vaak en ook dat hele gevoel van moe zijn.