Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Ik wilde net even mededelen dat de caseïne ananas weer terug is en dat we nu ook Pina Colada caseïne hebben. Je wilde toch nieuwe caseïne smaken? :D

Misschien binnenkort nog een cookie smaak erbij.

De gainer is er nu trouwens ook in de kokos smaak.

Jaap

Nice, hoe vind je zelf de pina colada smaak?

Ik wil volgende week eens de whey café latte bestellen. Is het mogelijk om een sample van de smaken: tropische vruchten en vanille bij te krijgen?

Ben benieuwd naar de PIna Colada! Tropische vruchten was er niet in 1000gr? Normaal ben ik niet zo kapot van cookies and cream smaken. Als je een sample hebt, dan stuur maar dan laat ik jullie weten hoe ik die vind smaken. Misschien wordt ik verrast!

Weer mijn voorraad besteld : Bestelnummer: 26618

Dank bij voorbaat

• #1.945
Nice, hoe vind je zelf de pina colada smaak?

Ik wil volgende week eens de whey café latte bestellen. Is het mogelijk om een sample van de smaken: tropische vruchten en vanille bij te krijgen?

Pina Colada vind ik goed. Hoewel ik die cookies nog lekkerder vond doen we hier de meeste stemmen gelden :D
Samples kan je bij de opmerkingen even om vragen.

Ben benieuwd naar de Pina Colada! Tropische vruchten was er niet in 1000gr? Normaal ben ik niet zo kapot van cookies and cream smaken. Als je een sample hebt, dan stuur maar dan laat ik jullie weten hoe ik die vind smaken. Misschien wordt ik verrast!

Tropische vruchten is even uitverkocht in 1000g. Komt spoedig weer!
edit: had ik al getypt.
Ik kan nu even geen sample regelen van de Pina Colada, het is een beetje hectisch hier en die samples hebben we nog niet beschikbaar...

Jaap

Laatst bewerkt:
Bestelling weer binnen mannen! Thanks!

Als hectisch betekend: nog lagere prijzen en/of ruimer assortiment dan hoor je mij niet klagen over het gebrek aan samples! ;)

Wellicht wel een puntje van aandacht: misschien iets anders bij de extraatjes stoppen? Ik heb al tig bekers van jullie. Proteine repen eet ik niet (meer, past gewoon weg niet in mijn macro's per maaltijd). Wat dan erbij? Pff niet snel een goed idee hoor, samples zijn altijd welkom! Anders eventueel met een soort punten systeem werken waarbij je kan sparen voor korting? Dat zal denk ik wel een aanpassing vergen in de webshop! ;)

• #1.947
Bestelling weer binnen mannen! Thanks!

Als hectisch betekend: nog lagere prijzen en/of ruimer assortiment dan hoor je mij niet klagen over het gebrek aan samples! ;)

Wellicht wel een puntje van aandacht: misschien iets anders bij de extraatjes stoppen? Ik heb al tig bekers van jullie. Proteine repen eet ik niet (meer, past gewoon weg niet in mijn macro's per maaltijd). Wat dan erbij? Pff niet snel een goed idee hoor, samples zijn altijd welkom! Anders eventueel met een soort punten systeem werken waarbij je kan sparen voor korting? Dat zal denk ik wel een aanpassing vergen in de webshop! ;)

Systeem gaan we binnenkort aanpassen, ook met andere typen samples en niet alleen bij 2 of 4 potten maar gewoon vanaf bepaalde bedragen. Het is even komkommertijd (hoewel erg druk) en ik krijg deze week een zoontje dus er zal niet veel terecht komen van het programmeren. Reken er op dat we het rond september/oktober allemaal gewijzigd hebben.

Ben ik nou je samples vergeten?? :o :o :o :o :o :o

Jaap

Haha nee niet vergeten, er waren nog geen pina colada samples beschikbaar dus had er geen verwacht hoor!

Gefeliciteerd met je zoon in iedergeval! Worden slapenloze nachten :)

Trouwens, Powersupplements. Ooit aan gedacht om Waxy Maize Starch te verkopen? Ik gebruik het sinds de bulk en ik heb echt het idee dat het enorm helpt tijdens de trainen en met herstel na de training. Is volgens mij een goed product voor in jullie assortiment? ???

• #1.950
Trouwens, Powersupplements. Ooit aan gedacht om Waxy Maize Starch te verkopen? Ik gebruik het sinds de bulk en ik heb echt het idee dat het enorm helpt tijdens de trainen en met herstel na de training. Is volgens mij een goed product voor in jullie assortiment? ???

Hoi Frietbakker,

Waxy Maize Starch is een goede carb loader. Heb je het met smaakje of naturel?

Kris :)

Momenteel met een smaakje... geen idee of het zonder smaak nog te drinken is! ;-)

• #1.952
Jaap zegt dat de naturel versie wel aardig is.

Heb je naast waxy maize strach ook ervaring met dextrose en/of maltodextrine. Hoe is het in vergelijking? Mag ik vragen welke dosering WMS je gebruikt?

Kris :)

Ik gebruik de WMS als volgt:

Pre training: 20gr WMS + 5gr BCAA + 25gr Whey
Intra training: 20gr WMS + 5gr BCAA
Post training: 40gr WMS + 25gr Whey

In vvergelijking met dextrose (wat ik gebruikt heb, maltodextrine niet los alhoewel dat in genoeg weightgainers zit ;)) heb ik het gevoel met WMS dat het bijna diret helpt. Met name post workout heb ik eigenlijk nooit meer last van spierpijn of een het idee dat ik helemaal gesloopt ben. Ik ben wel moe maar niet zo kapot als ik soms wel was. Met dextrose had ik nog wel wat spierpijn vaak en ook dat hele gevoel van moe zijn.

Weer een bestelling gedaan, hopelijk heb ik het morgen al binnen.

Ik heb ook weer een bestelling gedaan! Nfc besteld kijken wat het doet. Kunnen jullie er wat samples pina colada bij doen? En jullie zijn helemaal helden als het vandaag op de bus gaat! :-)

Alles gekregen van die lieve Powersupplements! Thanks, ben benieuwd naar de pina colada.

Wat is er aan de hand met de website?

Domeinnaam + e-mail + website geblokkeerd.

of

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.37 Server at www.powersupplements.nl Port 80

mm ik heb nergens last van, zit je op je werk misschien? maby dat ze er een blok overheen hebben gezet :roflol:

Nee, gewoon thuis. Raar.

Misschien is hier al over gesproken, maar mag ik vragen wat de reden is om potten van 2 kilo in plaats van 2,5 kilo te gaan verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven