XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gelezen dat 2gram l-tyrosine in combination met 200-300mg caffeine goed werkt :)

Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn. En die zak ziet er super uit, alleen weten de oude klanten natuurlijk nog hoe goed die 20kg deal was :D

Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn. En die zak ziet er super uit, alleen weten de oude klanten natuurlijk nog hoe goed die 20kg deal was :D

was de 20kg zak van vroeger geen concentraat whey ?

En nu zie ik het blijkbaar dat het isolaat is de 15kg zak ?

mss daardoor het prijsverschil met vroeger ?

corrigeer mij als ik verkeerd ben

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.005
Ik heb gelezen dat 2gram l-tyrosine in combination met 200-300mg caffeine goed werkt :)

Ga je het zelf ook proberen Paraman? Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

was de 20kg zak van vroeger geen concentraat whey ?

En nu zie ik het blijkbaar dat het isolaat is de 15kg zak ?

corrigeer mij als ik verkeerd ben

Zowel de 15 kg zak als de vroegere 20 kg zak zijn whey isolaat. De 20 kg zakken zijn voor productiedoeleinden. Als ik me niet vergis moet het poeder uit deze zakken officieel nog gezeefd worden om kleine klontjes sojalecithine te verwijderen.

De 15 kg zakken zijn wat duurder doordat ze de extra zeefstap ondergaan en opnieuw gevuld moeten worden. Als dit anders ligt zal Jaap me wel corrigeren. :)

Kris

• #2.006
..........

..........

Nog een kleine aanvulling:
De prijzen van whey eiwit zijn heel lang achtereen gestegen. Als we de 20 kg whey isolaat nu nog verkochten dan was die oude prijs niet meer haalbaar geweest.

Misschien een troost. Je kan bij de 15 kg zak whey isolaat een aantal gratis producten kiezen waaronder bijvoorbeeld 600 gram Creapure creatine of een pot met 180 capsules visolie.

Kris :)

Bestelling weer goed binnen, bedankt. Jullie hebben trouwen niet gelogen over de kwaliteit van het t-shirt, die is écht top! Normaliter vind je dit alleen bij de duurdere merken. Ik begrijp ook niet dat jullie dit (kunnen) aanbieden voor < 4 euro ?? ??

• #2.008
Bestelling weer goed binnen, bedankt. Jullie hebben trouwen niet gelogen over de kwaliteit van het t-shirt, die is écht top! Normaliter vind je dit alleen bij de duurdere merken. Ik begrijp ook niet dat jullie dit (kunnen) aanbieden voor < 4 euro ?? ??

Mensen die ons logo dragen verdienen een lekker zittend shirt. Daar bezuinigen we dan ook niet op. Volgens mij was dit zo'n beetje het duurste t-shirt dat we bij deze leverancier konden krijgen :)

En als ik me niet vergis verkopen we het shirt onder onze inkoopprijs. ;)

Kris

Choco..?!!! :eek:

Super mooie shirts inderdaad.
Jammer dat ze er niet in wat mannelijkere maten zijn... ;)

• #2.012
Choco..?!!! :eek:

Super mooie shirts inderdaad.
Jammer dat ze er niet in wat mannelijkere maten zijn... ;)

Ja misschien moeten we maar wat extra grote maten erbij nemen. Onze klanten groeien namelijk als kool met al die voedzame supplementen ;)

Kris

Je weet het!
3/4/5XL ;)

Weer eens bestelling geplaatst.
- 2x de whey sample pack
- 1x de micellar casëin pina colada

Ik ben benieuwd naar de casëine :). Ik heb bij opmerkingen gevraagd om een sample van de casëine ananas. Hopelijk is dit mogelijk want ik wil deze eerst eens proberen voordat ik een pot aanschaf.

Bestelnummer: 30170.

Gisterenmiddag besteld. Deze ochtend al ontvangen + alle gevraagde samples. Top mannen ;). Ik ontvang btw mijn bestelling altijd het vlugst bij jullie. Morgenochtend eens de pina colada in mijn kwark mengen :p.

• #2.016
Gisterenmiddag besteld. Deze ochtend al ontvangen + alle gevraagde samples. Top mannen ;). Ik ontvang btw mijn bestelling altijd het vlugst bij jullie. Morgenochtend eens de pina colada in mijn kwark mengen :p.

Wij betalen postNL smeergeld. Dan gaan ze als de gesmeerde bliksem!

Voor het eerst eens beginnen met NFC! Gaat zo in de bestelling.. na wat ervaringen zal ik een review schrijven.

-edit-

Uw bestelling met bestelnummer 30971 is succesvol verwerkt!

een bestelling van redelijk formaat dit keer!

Laatst bewerkt:
  • #2.019
Bedankt voor je grote bestelling Nessies! Ik wens je veel succes met de NFC! Je review zien we graag tegemoet.

Ga je cutten als het zo koud is? Of gebruik je de Natural Fat Control om minder negatieve effecten van de bulk te ondervinden?

Na lange twijfel ga ik idd niet cutten met de koude maanden in het vooruitzicht (en de nodige versnaperingen in de vorm van suikers en vetten ;) ) dus heb inderdaad besloten om tijdens een bulk de negatieve randjes op te kunnen vangen met NFC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven