- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoi Kris,
Vraagje: van welke leverancier komt jullie isolaat?
Ik zal toch blijven af en toe een bestelling plaatsen bij jullie zu![]()

Ok thanks voor de info. Als alle whey verkopers dezelfde leveranciers gebruiken waar zit dan precies het onderlinge verschil in?
Ik probeer te ontdekken als leek welke kwailteit nou het beste is?

Volactive levert diverse gradaties whey concentraat en isolaat. Veel mensen kiezen voor isolaat vanwege het lagere vet- en lactosegehalte.
Verder wordt de kwaliteit bepaald door de zoetstoffen en andere hulpstoffen die worden gebruikt (type en hoeveelheid).
De smaken zijn natuurlijk persoonlijke voorkeur. Als je kiest voor naturel is dat allemaal niet meer relevant.
Kris
.Hoi Nick,
We zijn bezig met een multivitamine / mineralen supplement dat (naar mijn mening) in de top 3 komt te staan (wereldwijd). Nou ken ik absoluut niet alle multi's, maar ik heb er aardig wat gezien. Het meeste is 13 in een dozijn.
Omdat onze wensen afwijken van wat gebruikelijk is, doet de fabrikant er wat langer over om alles in orde te krijgen.
Kris![]()

Thanks Kris, zitten er nou kwaliteitverschillen tussen de Isolaat van Volactive die verschillende webshops verkopen of is dat 1 soort als we spreken over de naturel versie?
Zo ja, hoe weet je nou als consument welke kwaliteit het beste is?
Dit klinkt zeer veelbelovend. Kun je misschien een tipje van de sluier oplichten waarin de multi zich gaat onderscheiden tov de meeste andere multi's? Komt deze kwalitatief op hetzelfde niveau te staan als bijv. een Orange Triad (of sommige van ADAM)? Op dit moment is er nog geen echt kwalitatief goede multivitamine van een van de boardsponsors. Ik hoop dan ook ook dat deze dat wel gaat worden![]()

Ik weet niet welk type Volactive isolaat anderen gebruiken. Ik ga er vanuit dat de naturel versies min of meer gelijk zijn. Ik weet alleen dat de goedkoopste geen Volactive meer gebruikt.
De goedkoopste gebruiken inderdaad Carbery en claimen daarmee dat die kwaliteit beter is dan Volactive?
---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 12:08 ----------
Het is moeilijk als consument in te schatten welke fabrikant nou beter is.
. Kris ik heb vernomen dat bepaalde mineralen elkaars opname verhinderen ( tegengaan )
Houden jullie hier rekening mee in je multi ?
ook dat calcium en ijzer in een multi voor mannen overbodig is ?
(goed opneembaar)
Probeer ze uit en maak je keuze.
We houden met zoveel mogelijk rekening. Het samenstellen van een multi is behoorlijk lastig omdat veel factoren een rol spelen.
Nog een tipje van de sluier: geen calcium, geen ijzer, maar wel goede doseringen magnesium en zink(goed opneembaar)
Dat gaat misschien ten koste van onze T-Booster, wat in feite een zink-magnesium supplement is met gember als extraatje. Maar dat offer willen we graag brengen om met een uitmuntende multi te komen.
Kris![]()
( haat multi's met ijzer en calcium , calcium verhindert opname andere mineralen en ijzer heeft een man in overvloed als je een gezond dieet met veel vlees hebt . )Kan jij mij s.v.p. het verschil geven waarom de ene leverancier beter is dan de andere?

Klinkt zeer belovend , wil hem nu al kopen( haat multi's met ijzer en calcium , calcium verhindert opname andere mineralen en ijzer heeft een man in overvloed als je een gezond dieet met veel vlees hebt . )

Ik dacht ik zal eens een complimentje plaatsen in dit topic over de bio bulk oats.
Ik heb altijd al mijn whey gehaald bij ps en die beviel altijd goed en had zelf veel moeite met de textuur van havermout/brinta vind het allemaal niet zo lekker en voor mij is de bio bulk oats dan ook egt een oplossing.
Ik drink hem iedere dag met water 2x 50 gr en het lost goed op alleen is meestal het laatste beetje onderin een beetje dik van textuur maar dit gaat egt om de laatste 2/3 slokken dus geen probleem.
Inmiddels heb ik ook al 2 trainingsmaten aan de bio bulk geholpen en die vinden het ook een oplossing.
Al met al een tevreden klant![]()