XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
Hey dat wou ik eerst doen alleen bij auteur staat mijn volledige naam en dat vindt ik persoonlijk wat minder.
Alls dat weg te halen is vul ik hem zeker in voor je.

Hmm, ik zal eens aan Jaap vragen of hij dat kan aanpassen als hij terug is van vakantie. Ik ben niet zo technisch.

Ik zou zelf ook liever niet met mijn volledige naam een review schrijven.

Hmm, ik zal eens aan Jaap vragen of hij dat kan aanpassen als hij terug is van vakantie. Ik ben niet zo technisch.

Ik zou zelf ook liever niet met mijn volledige naam een review schrijven.

Precies,
Herinner me er maar aan want het is egt een heel goed slim product wat eigenlijk nog weinig aandacht heeft gekregen hier en op de site.
Ik ben er toevallig nu een aan het wegdrinken.

Ik heb gemerkt als je hem in de ps shakebeker goed schudt je niet eens dat laatste beetje dikke havermout hebt.
Ik denk trouwens dat het met melk nog beter zou hechten maar ik drink geen melk.

Even een vraagje over jullie T-Booster. Momenteel gebruik ik een multi vitamine met iets van 15mg zinc en 100mg magnesium, beide in oxide vorm. Niet al te best opneembaar dus. Verder heb ik een gevarieerd dieet met wel aardig wat zuivel/brood.

Nu heb ik een tijdje terug bloed laten prikken op oa magnesium/zink. Nu bleek dat mijn zink vrij laag zat maar magnesium helemaal. Nu zat ik te overwegen om over te stappen op de adam multi vitamine omdat deze beter opneembare vitamines/mineralen in zich heeft en dat dan in combinatie met de t-booster. Zag dat dat voorstel al eens is gedaan en dat zag er goed uit, met name iedere dag 1 multi vit ipv 3. Dan zou ik bijvoorbeeld op trainingsdagen alsnog 2 kunnen nemen en op rustdagen 1 en het zo afwisselen.

Zal dit echter voldoende zijn om weer naar gezondere waardes te gaan? Of ben ik dan beter af met een hogere dosis magnesium zink en dus 2 afzonderlijke supplementen? Alvast bedankt voor het antwoord en nog een sportief nieuwjaar gewenst.

• #2.085
Even een vraagje over jullie T-Booster. Momenteel gebruik ik een multi vitamine met iets van 15mg zinc en 100mg magnesium, beide in oxide vorm. Niet al te best opneembaar dus. Verder heb ik een gevarieerd dieet met wel aardig wat zuivel/brood.

Nu heb ik een tijdje terug bloed laten prikken op oa magnesium/zink. Nu bleek dat mijn zink vrij laag zat maar magnesium helemaal. Nu zat ik te overwegen om over te stappen op de adam multi vitamine omdat deze beter opneembare vitamines/mineralen in zich heeft en dat dan in combinatie met de t-booster. Zag dat dat voorstel al eens is gedaan en dat zag er goed uit, met name iedere dag 1 multi vit ipv 3. Dan zou ik bijvoorbeeld op trainingsdagen alsnog 2 kunnen nemen en op rustdagen 1 en het zo afwisselen.

Zal dit echter voldoende zijn om weer naar gezondere waardes te gaan? Of ben ik dan beter af met een hogere dosis magnesium zink en dus 2 afzonderlijke supplementen? Alvast bedankt voor het antwoord en nog een sportief nieuwjaar gewenst.

Of het voldoende zal zijn is moeilijk te zeggen. Ik heb mijn (verondersteld) zinktekort gecorrigeerd met 100 mg zink voor enkele weken.

Ik had (waarschijnlijk) ook een te laag productie van maagzuur. Dat is een bekend gevolg van een zinktekort. Heb je eenmaal een te geringe maagzuurproductie dan verslechtert de opname van zink. Zinkoxide zal dan waarschijnlijk extra slecht opnemen.

Of zinkgluconaat ook slechter opneemt bij een maagzuurtekort weet ik niet. De 100 mg zinkgluconaat was in ieder geval een succes: Geen problemen meer met maagzuur, ontstane voedselintoleranties verdwenen weer, mijn energie kwam snel terug, trainingsoutput schoot omhoog.

Bij een vastgesteld tekort, kan je in overleg met je arts misschien tijdelijk wat hoger doseren. Als alleen magnesium en zink laag waren, lijkt het me goed om dat te counteren met alleen die twee mineralen. Bijvoorbeeld door middel van onze T-Booster. Van de Adam multi kan je dan gewoon 1 per dag gebruiken.

Kris :)

Waarom noem je de bulk oats biologisch? Er staat niet eens het Nederlandse keurmerk op. Je mag in Nederland iets niet biologisch noemen als het niet gekeurd is door de SKAL?

• #2.087
Waarom noem je de bulk oats biologisch? Er staat niet eens het Nederlandse keurmerk op. Je mag in Nederland iets niet biologisch noemen als het niet gekeurd is door de SKAL?

Het SKAL nummer staat op het etiket van de Bio Bulk Oats.

Het SKAL nummer staat op het etiket van de Bio Bulk Oats.

Nice:thumbs: Ik ga het bestellen! Zet het even erbij dat is toch een meerwaarde voor je product. Er zijn een hoop leveranciers die zeggen dat het iets biologisch is maar claimen dat volgens de biokeuring van andere landen(minder streng). Jullie hebben mij als vaste klant erbij, die andere leveranciers verkondigen mij te veel bullshit.

• #2.089
Welkom!! :)

Bedankt voor je reactie, ga dan over een tijdje een bestelling doen als ik door mijn huidige voorraad kruidvat oxide zooi ben. Zal dan ook een keer weer bloed laten prikken om zeker te weten of het gestegen is.

Heren, ten eerste nog de beste wensen.

Zie dat jullie Bio Bulk Oats in het assortiment hebben opgenomen.

Is dit anders dan gewone biologische gemalen havermout?
Is er bijvoorbeeld nog iets aan toegevoegd wat belang is in de bulk, maar wat ik beter niet kan hebben tijdens een cut?
Vet is vrij hoog ivm havermout of is dit altijd zo?

Zit er namelijk aan te denken om het aan te schaffen voor in een makkelijke shake smorgens voor het trainen.

Bestelling weer binnen, dit keer met 2 Carb Consious repen :meal: verschrikkelijk lekker die dingen. Eerste Proteinbar die te eten is én lekker is.

• #2.093
Heren, ten eerste nog de beste wensen.

Zie dat jullie Bio Bulk Oats in het assortiment hebben opgenomen.

Is dit anders dan gewone biologische gemalen havermout?
Is er bijvoorbeeld nog iets aan toegevoegd wat belang is in de bulk, maar wat ik beter niet kan hebben tijdens een cut?
Vet is vrij hoog ivm havermout of is dit altijd zo?

Zit er namelijk aan te denken om het aan te schaffen voor in een makkelijke shake smorgens voor het trainen.

Gelukkig nieuwjaar! :)

De Bio Bulk Oats zijn niets anders dan gemalen biologische havermout. Het vet- eiwit- en koolhydraatgehalte is gelijk aan normale havermout.

Doordat het heel fijn gemalen is, is de opname wat sneller dan gewone havermout (indien ongekookt gebruikt). Wat vooral het voordeel is, is dat je het kan drinken. Dat maakt het in de bulk handig, maar ook in de post- of preworkout shake.

Tijdens een cut kan je beter geen gemalen of gewone havermout gebruiken. Het is daarvoor een te geconcentreerde bron van calorieën. Alhoewel, wanneer je het kookt zet het uit en kan je met een relatief klein beetje een behoorlijke vullende en voedzame maaltijd maken.

Bestelling weer binnen, dit keer met 2 Carb Consious repen :meal: verschrikkelijk lekker die dingen. Eerste Proteinbar die te eten is én lekker is.

Als je ze in partjes snijdt, kan je ze als low carb bonbons serveren. :)

Kris

Bedankt voor de reactie.

Heb juist smorgens voor mn training die geconcentreerde bron van calorien en carbs nodig.

Toch besteld dus ;)

Daarnaast ook even een complimentje voor de T-Booster. Zit voor mij te lage concentratie magnesium tov zink in, dus neem magnesiumcitraat los bij. Maar dan scheelt het alsnog veel geld en in werking merk ik geen enkel verschil met de losse dure supplementen die ik voorheen nam.

• #2.095
Bedankt voor de reactie.

Heb juist smorgens voor mn training die geconcentreerde bron van calorien en carbs nodig.

Toch besteld dus ;)

Daarnaast ook even een complimentje voor de T-Booster. Zit voor mij te lage concentratie magnesium tov zink in, dus neem magnesiumcitraat los bij. Maar dan scheelt het alsnog veel geld en in werking merk ik geen enkel verschil met de losse dure supplementen die ik voorheen nam.

:) Bedankt voor de positieve feedback!

Ik bedenk me nu dat ik net mijn T-Booster capsule vergeten ben bij de lunch :rolleyes:

Kris

Juist bestelling geplaatst : Bestelnummer: 32997

Extra samples zijn altijd welkom moest het mogelijk zijn ;D

Grtz Nick D

Al een tijdje klant bij jullie, en nu vaste klant via mijn Personal trainer!
Helemaal top, bedankt voor de samples en de beker

Pakketje was piekfijn toegekomen , hoever staan jullie eigenlijk met jullie multi ?

Kris, gaan jullie nog een Vitamine D aan jullie assortiment toevoegen?

• #2.100
Al een tijdje klant bij jullie, en nu vaste klant via mijn Personal trainer!
Helemaal top, bedankt voor de samples en de beker

You're welcome :)

Pakketje was piekfijn toegekomen , hoever staan jullie eigenlijk met jullie multi ?

Alles loopt wat uit de laatste tijd. Sorry. Zie ook hieronder.

Kris, gaan jullie nog een Vitamine D aan jullie assortiment toevoegen?

Vitamine D komt in de multi. Maar we zijn er nog niet uit welke dosis goed is.
Dat is een van de redenen voor het uitlopen van de multi. Ik heb over de dosering gecommuniceerd met diverse partijen. Dat kost tijd.

Een losse D is ook een idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven