MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
You're welcome :)

Alles loopt wat uit de laatste tijd. Sorry. Zie ook hieronder.

Vitamine D komt in de multi. Maar we zijn er nog niet uit welke dosis goed is.
Dat is een van de redenen voor het uitlopen van de multi. Ik heb over de dosering gecommuniceerd met diverse partijen. Dat kost tijd.

Een losse D is ook een idee.

Kris :)

Je gaat toch wel de actiefste vorm van D nemen , D3 toch ?

Vitamine D komt in de multi. Maar we zijn er nog niet uit welke dosis goed is.
Dat is een van de redenen voor het uitlopen van de multi. Ik heb over de dosering gecommuniceerd met diverse partijen. Dat kost tijd.

Een losse D is ook een idee.

Beide opties dan:D

Ik weet dat jij erg voorzichtig bent met wat jullie aanbieden/verkopen. Dat vind ik sowieso top!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Je gaat toch wel de actiefste vorm van D nemen , D3 toch ?

Ja het wordt cholecalciferol. En het wordt goed opneembaar omdat het in een softgel zit :)

Beide opties dan:D

Ik weet dat jij erg voorzichtig bent met wat jullie aanbieden/verkopen. Dat vind ik sowieso top!

Ja, een losse D is een goede optie. Meningen verschillen namelijk over hoeveel nodig is. Ik denk dat onze multi voor de meeste mensen toereikend zal zijn. Maar de persoonlijke behoefte verschilt wel degelijk. Heb je een donkere huidskleur dan mag je met de beperkte zonneschijn in Nederland absoluut aanvullen met extra vitamine D.

We zijn inderdaad voorzichtig met supplementen. De multi was het moeilijkste project tot nu toe. Maar ik denk dat we er wel uit zijn. Ik heb net een afrondende mail gestuurd naar de producent. Daarna zijn er nog wat formaliteiten en gaan we de productie starten. Vanaf dat punt is het vaak 2 1/2 maand tot het in de shop staat.

Kris, ik gebruik nu een tijdje Adam multi vitamine, en ben van 1 capsule naar 2 capsules per dag gegaan.
Nu wil ik eventueel ook los vitamine D gebruiken. Ik heb gelezen dat vitamine D alleen geslikt "mag" worden, wanneer er voldoende magnesium en calcium in het lichaam aanwezig is. Calcium zal ik wel in voldoende mate binnenkrijgen door zuivel, maar over magnesium heb ik sterk mijn twijfels, aangezien er in Adam ook al niet heel veel magnesium zit. Verder zit in Adam een redelijk grote hoeveelheid zink, wat ook in jullie T-booster zit.

Nu dus mijn vragen::p
Is het naar jouw mening raadzaam om vitamine d gebruiken, aangezien ik 2 capsules Adam per dag neem?
Als ik vitamine d ga gebruiken, is het dan beter als ik dan ook jullie T-booster neem, of gewoon alleen een los magnesium supplement? De test-booster opzicht is wel een goed idee natuurlijk, maar hoef ik dan niet bang te zijn voor de hoeveelheid zink die ik dan binnenkrijg?

• #2.105
De Adam Multi bevat de minder effectieve vorm van vitamine D: ergocalciferol. De dosering met 2 capsules is ook beperkt met 267 IU. Aanvullen met vitamine D3 is geen gek idee.

Je hebt gelijk dat Adam multivitamine al behoorlijk wat zink bevat. Als je aanvullend de T-Booster gebruikt is dat samen een wel heel forse dosering zink. Dat wordt naar mijn mening na een paar weken teveel. Ons magnesium + taurine supplement is daarom een betere keuze.

Hoe ver sta je met je multivitamine ?

• #2.109
Hoe ver sta je met je multivitamine ?

We hebben weer wat vertraging opgelopen. De communicatie met de producent gaat behoorlijk traag (en ik ben ook niet altijd de snelste). Antwoorden komen soms pas na een week.

Vandaag heb ik in ieder geval opdracht kunnen geven voor een proefproductie. Dit is om te zien of de huidige formule te verwerken is in softgels. Vanaf het slagen van die test is het 8 weken levertijd voor de bulk capsules. Twee weken later hopen we ze in de shop te hebben.

Meld zich aan als proef konijn! :)

(Nog?) niet mogelijk om de nieuwe Stevia Vanille te kopen in een eiwitpakket?

• #2.112
Ik heb de opties zojuist toegevoegd :)

Jaap

Wordt stevia vanilla nog toegevoegd aan het samplepakket? Zou deze eerst wel eens willen proeven vooraleer ik een pot koop ....

Hoeveel lactose zit er in jullie caseine ? :p

• #2.115
Wordt stevia vanilla nog toegevoegd aan het samplepakket? Zou deze eerst wel eens willen proeven vooraleer ik een pot koop ....

Het zal wel als losse sample beschikbaar komen. Of deze uiteindelijk in het samplepakket komt, weet ik niet.

Hoeveel lactose zit er in jullie caseine ? :p

Iets minder dan 1 gram per maatschep. Per 100 gram micellaire caseine is het 4 gram lactose.

Ik heb gister ook weer een bestelling geplaatst, alleen zag ik in dit topic dat jullie samples kunnen bijvoegen van de whey, dat zou erg handig zijn. Dan kunnen ik en een paar gasten een grote bestelling doen als we die smaken zeker weten.

alvast bedankt

Ps: mijn bestelnr. is 34989

• #2.117
Ik heb gister ook weer een bestelling geplaatst, alleen zag ik in dit topic dat jullie samples kunnen bijvoegen van de whey, dat zou erg handig zijn. Dan kunnen ik en een paar gasten een grote bestelling doen als we die smaken zeker weten.

alvast bedankt

Ps: mijn bestelnr. is 34989

Bij deze bestelling kan ik wel 2 samples bijvoegen. Als je veel samples wilt hebben we het samplepack!
PM maar even 2 smaken.

Jaap

Jaap/Kris, waarom hebben jullie eigenlijk geen l-citrulline in poedervorm? Persoonlijk ben ik meer van de poeders dan de caps. Poeder kan ik namelijk met gemak in mijn shakes doen....

En jullie geven aan dat d-malate niet in het lichaam thuis hoort en het daarom niet bij jullie l-citrulline zit, maar hoe zit het dan met l-malate?

Jullie geven links naar Stamina van Jarrows, maar is er ook zo'n product ergens in poedervorm?

Enfin, kijk maar even of je tijd hebt om me te helpen.

• #2.120
Jaap/Kris, waarom hebben jullie eigenlijk geen l-citrulline in poedervorm? Persoonlijk ben ik meer van de poeders dan de caps. Poeder kan ik namelijk met gemak in mijn shakes doen....

En jullie geven aan dat d-malate niet in het lichaam thuis hoort en het daarom niet bij jullie l-citrulline zit, maar hoe zit het dan met l-malate?

Jullie geven links naar Stamina van Jarrows, maar is er ook zo'n product ergens in poedervorm?

Enfin, kijk maar even of je tijd hebt om me te helpen.

Van L-citrulline heb je aan een relatief kleine dosering al genoeg. Daarnaast is de prijs van het poeder behoorlijk hoog. Die twee factoren maken dat capsules relatief niet zo'n grote aandeel vormen in de productiekosten van dit product.

Je kan de citrulline alsnog als poeder in je shake doen door een paar capsules even open te maken.

L-Malaat is natuurlijke stof. Het zit in fruit en het menselijk lichaam produceert het zelf in de citroenzuurcyclus.

D-malaat komt in de voeding en in het lichaam van nature niet voor. Het is verboden in babyvoeding (want baby's kunnen het niet verwerken) maar voor volwassenen is het gebruik toegestaan. Het heeft een GRAS aanduiding. GRAS staat voor generally recognised as safe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven