Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je samples van de vanilla stevia hebt, hoor ik het graag :).

Thanks Kris, het zijn dus 'ouderwetse' caps, ik dacht meer aan caps zoals jullie visolie ofzo.

Maar als slot dan nog; de hele dag door slikken of alleen pre-workout en intra-workout?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
Wordt stevia vanilla nog toegevoegd aan het samplepakket? Zou deze eerst wel eens willen proeven vooraleer ik een pot koop ....

De vanille - stevia zit niet standaard in het sample pakket, we hebben er dan ook nog geen samples van. Als het goed loopt laten we er samples van maken en laat ik het even weten!

Jaap

• #2.124
Thanks Kris, het zijn dus 'ouderwetse' caps, ik dacht meer aan caps zoals jullie visolie ofzo.

Maar als slot dan nog; de hele dag door slikken of alleen pre-workout en intra-workout?

Ja het zijn gewone gelatine capsules. Geen softgels.

De citrulline kan je de hele dag door gebruiken voor body recompositioning (nieuw modewoord ;) ) en ongeveer een uur voor de training als je het wil gebruiken voor de pomp.

Kris :)

De vanille - stevia zit niet standaard in het sample pakket, we hebben er dan ook nog geen samples van. Als het goed loopt laten we er samples van maken en laat ik het even weten!

Jaap

Vanille stevia? Stevia met vanille smaak? Klinkt yummy. Ik kan 't niet op de site vinden.

Ben aan het aftellen voor jullie multi , ben echt benieuwd naar de samenstelling

• #2.127
Vanille stevia? Stevia met vanille smaak? Klinkt yummy. Ik kan 't niet op de site vinden.

De whey isolaat is er in een stevia variant maar vooralsnog alleen voor de smaak vanille. Hij is te vinden op de gewone whey isolaat pagina onderaan het lijstje met smaken (rechtsboven op de pagina).

Ben aan het aftellen voor jullie multi , ben echt benieuwd naar de samenstelling

Kris heeft alle info. Volgens mij is het op dit moment alleen een kwestie van de productietijd.

Jaap

Laatst bewerkt:
  • #2.128
Kris heeft alle info. Volgens mij is het op dit moment alleen een kwestie van de productietijd.

Jaap

Er wordt eerst een test gedaan of de formule verwerkt kan worden in softgels. Ik heb hier nog geen bericht over. Na het slagen van de test duurt het nog plusminus 10 weken voor het in de shop verkrijgbaar is (als er geen verdere onderbrekingen zijn).

Verwacht overigens geen exotische multi. Hij is vrij basic gebleven. Deze multi is vooral gericht op voorkomen van tekorten zonder schade aan te richten. Dat laatste is nogal eens de vraag bij veel multi's.

Ik ben echt benieuwd naar de stevia vanilla :p, ik denk dat ik komende dagen maar eens een pot bestel. Het is dus zoeter dan gewonen vanille? Want ik gebruik mijn whey eigenlijk alleen in mijn havermoutpap of kwark en vind dat de gewone vanille (bij alle merken) niet sterk genoeg is om een duidelijke smaak te geven.

• #2.130
Ik ben echt benieuwd naar de stevia vanilla :p, ik denk dat ik komende dagen maar eens een pot bestel. Het is dus zoeter dan gewonen vanille? Want ik gebruik mijn whey eigenlijk alleen in mijn havermoutpap of kwark en vind dat de gewone vanille (bij alle merken) niet sterk genoeg is om een duidelijke smaak te geven.

Met het gehalte stevia dat wij gebruiken is de intensiteit van de zoetheid ongeveer gelijk als met de normale whey. Maar nadat je een shake gedronken hebt blijft de stevia zoetheid iets langer 'proefbaar'.

De creatine wordt vaak met Magnesium en Taurine verkocht.
Maar een T-Booster heeft ook al 200 mg Magnesium.
Kun je die ook gewoon nemen met Creatine, of mis je dan echt iets aan de Taurine?
Ik zou graag de T-Booster gebruiken ivm het zink.

• #2.132
De creatine wordt vaak met Magnesium en Taurine verkocht.
Maar een T-Booster heeft ook al 200 mg Magnesium.
Kun je die ook gewoon nemen met Creatine, of mis je dan echt iets aan de Taurine?
Ik zou graag de T-Booster gebruiken ivm het zink.

Ja, de T-Booster is prima als magnesiumbron! De taurine is niet zo belangrijk in dit geval. Krachtsporters zullen meer hebben aan de T-Booster

Thanks, jullie kunnen binnenkort een flinke bestelling verwachten.
En top dat jullie niet het hele forum onderspammen en duidelijke kennis van zaken hebben. Voor mij één van de belangrijkste redenen om voor jullie te kiezen.

• #2.134
Thanks, jullie kunnen binnenkort een flinke bestelling verwachten.
En top dat jullie niet het hele forum onderspammen en duidelijke kennis van zaken hebben. Voor mij één van de belangrijkste redenen om voor jullie te kiezen.

Dank je!! :cool:

Ik had een vraag over de creatine, ik had nl. gehoord als je het niet goed oplost in water/vruchtensap dat het er dan creatinine onstaat, het is niet nl. niet makkelijk op te lossen dus doe ik een schep in de mond en drink het dan weg. weten jullie meer?

• #2.136
Creatine hoeft niet op te lossen. De omzetting in creatinine is niet meer of minder als je het eerst oplost. Zoals je het nu inneemt is prima!

ik heb mail gekregen over een betaling die nog open zou staan(34705) maar die is op 13/2 al betaald.

• #2.138
ik heb mail gekregen over een betaling die nog open zou staan(34705) maar die is op 13/2 al betaald.

Bedankt voor de melding, is al opgelost, het is een beetje verkeerd gelopen omdat er tegelijk een wijziging van een smaak van een pot whey werd verwerkt. Staat nu goed! Sorry! :)

Jaap

nb: voor alle lezers, we hebben sinds vrijdag ook 'COOKIES' als smaak voor de caseine.

Als ik 's avonds train, niet te lang voor het slapen en ik neem ervoor een whey shake, en erna een 30 gram caseïne-shake, zit daar al 20%, dus ongeveer 6 gram bcaa's in, en dezelfde 3 soorten als in de bcaa caps (zonder de L- ervoor, maakt dat verschil?).
Dan lijkt het me niet nodig ook nog die caps te nemen, wel?

Ik heb een foutje gemaakt met bestelling 35393 en heb jullie een e-mail verstuurd. Dan weet je het vast ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven