shenanigans
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 144
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt stevia vanilla nog toegevoegd aan het samplepakket? Zou deze eerst wel eens willen proeven vooraleer ik een pot koop ....
Thanks Kris, het zijn dus 'ouderwetse' caps, ik dacht meer aan caps zoals jullie visolie ofzo.
Maar als slot dan nog; de hele dag door slikken of alleen pre-workout en intra-workout?
) en ongeveer een uur voor de training als je het wil gebruiken voor de pomp.
De vanille - stevia zit niet standaard in het sample pakket, we hebben er dan ook nog geen samples van. Als het goed loopt laten we er samples van maken en laat ik het even weten!
Jaap
Vanille stevia? Stevia met vanille smaak? Klinkt yummy. Ik kan 't niet op de site vinden.
Ben aan het aftellen voor jullie multi , ben echt benieuwd naar de samenstelling
Kris heeft alle info. Volgens mij is het op dit moment alleen een kwestie van de productietijd.
Jaap

, ik denk dat ik komende dagen maar eens een pot bestel. Het is dus zoeter dan gewonen vanille? Want ik gebruik mijn whey eigenlijk alleen in mijn havermoutpap of kwark en vind dat de gewone vanille (bij alle merken) niet sterk genoeg is om een duidelijke smaak te geven.Ik ben echt benieuwd naar de stevia vanilla, ik denk dat ik komende dagen maar eens een pot bestel. Het is dus zoeter dan gewonen vanille? Want ik gebruik mijn whey eigenlijk alleen in mijn havermoutpap of kwark en vind dat de gewone vanille (bij alle merken) niet sterk genoeg is om een duidelijke smaak te geven.

De creatine wordt vaak met Magnesium en Taurine verkocht.
Maar een T-Booster heeft ook al 200 mg Magnesium.
Kun je die ook gewoon nemen met Creatine, of mis je dan echt iets aan de Taurine?
Ik zou graag de T-Booster gebruiken ivm het zink.

Thanks, jullie kunnen binnenkort een flinke bestelling verwachten.
En top dat jullie niet het hele forum onderspammen en duidelijke kennis van zaken hebben. Voor mij één van de belangrijkste redenen om voor jullie te kiezen.

ik heb mail gekregen over een betaling die nog open zou staan(34705) maar die is op 13/2 al betaald.