frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He bedankt voor de Carb Consious reep misters!Het is weer concert weekend, dus 1 maaltijd kan ik niet zelf bepalen dus dan worden het eiwit reepies....

Kris,
hoe belangrijk is het volgens jou dat capsules "tijdens" een maaltijd worden ingenomen? Via de een of andere manier krijg ik nog amper voedsel binnen, als ik tussen de maaltijd door capsules+ water moet gaan nemen.
En nog een vraagje: vallen jullie shirts groot of klein uit?

Hoi, ik zag dat de Supreme Gainer kokos met 8e korting wordt aangeboden. Is deze nog op voorraad?

Beste, paar dagen geleden een bestelling geplaatst (36534 ), deze is al 2dagen onderweg, kan u erop toezien dat deze morgen aankomt aub? Elke keer staat er 'levering vandaag' en 's avonds staat er weer het '?' met levering vertraagd...

Ik heb even gebeld, blijkt dat ze je pakket verkeerd hebben voorgesorteerd bij TNT
Hij staat nu echter wel in de afleverroute (gisteren niet) dus ze moeten zeker weten langskomen vandaag. Excuses voor deze vertraging!
Jaap

De potten zijn nog dicht. Ze hebben gestaan in een donkere zeer droge kamer. Ik zie en ruik niks maar goed dat zegt nog niks.
Ik zal de visolie dan maar bestellen.
Gaan jullie methylcobalamine gebruiken voor vitamine b12?
Ik zal blijven checken totdat jullie vits beschikbaar zijn.

De steken zijn over nadat ik stopte met de b12. Frequenter dan 1 keer per week b12 innemen met een sublinguale tablet komen de steken weer terug.

Sjonge en dan te bedenken dat er geen limiet is gesteld voor B12 omdat het vrij van bijwerkingen zou zijn.
Natuurlijk wordt uiteindelijk alles giftig. Zelfs water.
800 keer de ADH aan B12 in 1 pilletje is natuurlijk ook wel heel erg veel...
Ik vind dit in ieder geval een interessante 'case'. Thanks for sharing!
Kris![]()