Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We houden de zakken 'in gedachte'. Het scheelt ongeveer anderhalve euro. Niet zo heel veel dus. Maar misschien dat we in de loop van volgend jaar ook optie van de zak introduceren.

Kris :)

Mooi om te zien dat jullie het in gedachte houden :D. Zelf zou ik gewoon voor potten gaan, veel handiger dan dat gekloot met zakken IMO :)

Ik heb trouwens al weer "gesnoept" van jullie whey gisteren :p :D ...

Davy :)

hallo,

even een vraagje, een tijd geleden heb ik bij jullie creatine en whey aangeschaft, nu ben ik sinds een tijdje weer creatine gaan gebruiken, maar merk eigenlik niet echt veel resultaat, ik ben niet zwaarder geworden door het vasthouden van vocht en ben er ook niet bloated uit gaan zien, hoe kan ik nou merken of het werkt voor mij?

ik neem m'n crea altijd met een glaasje jus d'orange als ik m'n bed uit kom.

• Topic Starter Topic Starter
hallo,

even een vraagje, een tijd geleden heb ik bij jullie creatine en whey aangeschaft, nu ben ik sinds een tijdje weer creatine gaan gebruiken, maar merk eigenlik niet echt veel resultaat, ik ben niet zwaarder geworden door het vasthouden van vocht en ben er ook niet bloated uit gaan zien, hoe kan ik nou merken of het werkt voor mij?

ik neem m'n crea altijd met een glaasje jus d'orange als ik m'n bed uit kom.

Hoi Riggard

Niet iedereen reageert even goed op creatine. Mensen verschillen in de hoeveelheid creatine die ze van nature in hun spieren hebben. Ook het dieet is van invloed.
Mensen met een lage natuurlijke spiervoorraad creatine halen het meeste voordeel uit een creatine supplement.

Sommige mensen zeggen dat ze de eerste keer meer effect merken dan de tweede keer. Merkte je zowel de eerste keer als de tweede keer niets? Zat er veel tijd tussen het stoppen en opnieuw beginnen?

Als je niet veel zwaarder geworden bent, kan je er ook van uit gaan dat je weinig creatine hebt vastgehouden in je spieren. Een effect op spierkracht (reps) en herstelvermogen zal je dan ook niet merken.

Wat kan helpen is de creatine in te nemen na de training samen met een koolhydraat- en eiwitrijke maaltijd (of complexe koolhydraat + eiwitshake). Op die manier is de opname optimaal. Op niet trainingsdagen neem je de creatine direct voor of tijdens je grootste maaltijd van de dag.

ervoor merkte ik er ook niks van, toen ben ik er een week of 3 mee gestopt en ben nu weer begonnen, ik neem op trainingsdagen altijd 5gr crea met jus d'orange en dextrose naast dat glaasje jus d'orange met crea dat ik smorgens al drink, maar ik merk er niks van.

ik vermoed dus dat ik bij de 30% hoor die niet of nauwelijks op crea reageert.

ervoor merkte ik er ook niks van, toen ben ik er een week of 3 mee gestopt en ben nu weer begonnen, ik neem op trainingsdagen altijd 5gr crea met jus d'orange en dextrose naast dat glaasje jus d'orange met crea dat ik smorgens al drink, maar ik merk er niks van.

Ik ben er ook bang voor :(

Kris

Toen straks weer wat whey en omega3 besteld, ben benieuwd of ik het morgen heb.

ey ik heb laatst ook een pot whey gehaald...

ma ik heb een vraagje, ik neem ook elke dag vitamine C
en ik heb gehoord dat vitamine C eiwit afbreekt..
ma isdat ookzo?

Hey Riggard,

Je bent niet de enige die niks merkt van crea. Ik merkte zelfs niks bij 2maal daags 15 gram. Dit nam ik voor mn ontbijt met dextrose en na mn training op trainingsdagen of voor mijn avondmaal op rustdagen. Dus voor mij ook geen crea meer

thx kris;)

ik heb ookeen x blast 2 gebruikt van die crea met dextrose enzo..
ma dat sloeg ook ni bij mij aan... wil dat dan ook zeggen dak bij die 30%
hoor? of moet ik eerst een x pure crea gebruike om daar 8er te kome?

thx kris;)

ik heb ookeen x blast 2 gebruikt van die crea met dextrose enzo..
ma dat sloeg ook ni bij mij aan... wil dat dan ook zeggen dak bij die 30%
hoor? of moet ik eerst een x pure crea gebruike om daar 8er te kome?

Ik weet niet of het percentage mensen dat niet reageert 30% is. Maar het zou goed kunnen dat ook jij niet goed reageert op creatine.

Heb je een maand lang ongeveer 5 gram creatine monohydraat per dag gebruikt? Of minimaal een week lang 20 gram per dag. Of eventueel minimaal 6 weken 3 gram per dag?

Als je een van die opties met 'ja' kan beantwoorden en je bent in die tijd niet zwaarder of sterker geworden bij gelijkblijvend dieet, dan ben je inderdaad een non-responder voor creatine monohydraat. Creapure maakt dan geen verschil.

Een bekende Amerikaanse fabrikant zegt dat je creatine niet moet gebruiken in combinatie met citrusdranken (zoals jus d'orange). Waar ze het vandaan hebben weet ik niet. Maar als je nog creatine hebt staan zou je het eens zonder vruchtensap kunnen proberen. Mocht het verschil maken dan hoor ik het graag (maar ik verwacht eerlijk gezegd geen verschil).

hm... ja ik heb wel een maand lang minimaal 5 gr per dag crea gehad.

ma ik heb een vriend en die heeft blast 2 gebruikt en ook pure crea..
op blast 2 reageerde hij ook slecht ma pure crea werkte dan weer wel goed

ag en voor die prijs die jullie biede kank best wel x creapure probere:rolleyes:

mja alsk een non responder ben is tuurlijk ookwel handig,
dan heb ik van nature al genoeg crea en scheelt in de portomonee:D

hm... ja ik heb wel een maand lang minimaal 5 gr per dag crea gehad.

ma ik heb een vriend en die heeft blast 2 gebruikt en ook pure crea..
op blast 2 reageerde hij ook slecht ma pure crea werkte dan weer wel goed

ag en voor die prijs die jullie biede kank best wel x creapure probere:rolleyes:

mja alsk een non responder ben is tuurlijk ookwel handig,
dan heb ik van nature al genoeg crea en scheelt in de portomonee:D

Mmm misschien was dat blast-spul dan wel een product van hele slechte kwaliteit ???

Kris

hm..
twas geloof ik niet van een slechte fabrikant
ben ff de naam vergeten maar het was van dezelfde fabrikant
als mammoth 2500..

mja is die creapure van jullie A klasse?

........
mja is die creapure van jullie A klasse?

Van onze website:

Creapure™ is een handelsmerk van Degussa Bioactives
Creatine is een van de meest bekende prestatiebevorderende supplementen. Er is veel vraag naar en het aantal verschillende merken is groot. Niet elk merk biedt echter een goede kwaliteit.
De productie van creatine is een delicaat proces. Inferieure productietechnieken kunnen leiden tot te hoge concentraties aan schadelijke stoffen zoals dicyandiamide, creatinine en dihydrotriazine. Deze stoffen zijn ongezond en ongewenst.
Power Supplements heeft daarom gekozen voor creatine van het merk Creapure™. Creapure™ heeft het best denkbare veiligheidsprofiel dat een creatine product kan hebben. Schadelijke vervuilende stoffen zijn niet of bijna niet te detecteren: dicyandiamide max 0.00005%, creatinine max. 0.0001%, dihydrotriazine niet detecteerbaar.

:rolleyes:

hm wel goeie shit dus:D
weet ik dat ook weer
bedankt kris;)

Vandaag een vraagje gesteld per mail, binnen enkele minuten reactie met een duidelijk antwoord en een bestelling gedaan. Eind van de middag al een mail dat het de deur uit is, toppie!

Thanx voor de beker ;).

Gister besteld en vandaag binnengekregen. Top service weer :thumbup: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven