- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 korte vraagjes nog,
- Wat is het beste moment van inname van Magnesium Malaat ?
- Wat is het beste moment van inname van Vitamine C ?
Davy![]()

Sorry voor de late reactie Davy.
Magnesium Malaat kan je op verschillende tijdstippen goed innemen. Bijvoorbeeld na de training. Ik hoor van mensen dat dat (veel) scheelt in de spierpijn.
Van vitamine C weet ik eerlijk gezegd niet wat het beste is. Ik neem er zelf een bij het fruit 's ochtends. Fruit is een natuurlijke bron van vitamine C. Fruit lijkt me daarom een goede natuurlijke 'drager' om je pilletje mee aan je lichaam te geven
Vaak neem ik er 's middags nog een. Soms met fruit, soms met iets anders.
Als ik voel dat mijn weerstand minder is dan neem ik er 's ochtends twee (2000 mg).
Kris![]()
en andere zaken 

heey
is er ook een reden dat jullie geen HMB hebben?
greetz

ooh oke
tja t werkte bij mij zelf ook niet echt moet ik zeggen
dan zoek ik daar wel es ff wat meer informatie over
thx
, HMB is crap .....
Het BCAA poeder/capsules kan nog wel even duren. Over glutamine ben ik er nog niet uit of het voldoende effect geeft voor de prijs.
.....
We zitten wel op iets anders te broeden wat waarschijnlijk de hele bodybuilding community op zijn grondvesten laat schudden![]()
Kris![]()

( Kris, kan je ons al meer vertellen of is dit nog top secret ? ) 
...........
En ik ben benieuwd waar de hele bodybuilding community op zijn grondvesten van gaat laten schudden( Kris, kan je ons al meer vertellen of is dit nog top secret ? )
![]()

Top secret inderdaad
En dat blijft het helaas tot de launch![]()

Ik ben alvast erg benieuwd Kris
Is er wel al meer bekend over de BCAA caps/poeder?![]()

Het goede nieuws:
Het is een supplement waar we achter staan en wat dus tzt aangeboden kan gaan worden.
Het slechte nieuws:
Vooralsnog gaan we dit niet aanbieden. Ik denk pas over een jaar.
Kris![]()
Ik gebruik de whey isolaat nu iets meer dan een week en ben er zeer tevreden over,ik meng hem met water en heb daarom de chocolade smaak genomen en hij smaakt prima en mengt ook goed!

Komen jullie ook nog met een tragere eiwit, (micellar) calcium casseinaat oid? Ik ben nog steeds op zoek naar een goede proteine als aanvulling op de gewone voeding, en whey is eigenlijk alleen geschikt voor rond de workout.

Lanceren jullie vroeg of laat een taurine-supplement?
Glucuronolactone?
En mag GABA in Nederland verkocht worden of niet,want ik vind het nergens in de handel,behalve in de Amerikaanse online stores...

Weet je iets over de regelgeving?
Is GABA verboden als supplement in Nederland?