Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 korte vraagjes nog :D,

- Wat is het beste moment van inname van Magnesium Malaat ?
- Wat is het beste moment van inname van Vitamine C ?

Davy :)

• Topic Starter Topic Starter
2 korte vraagjes nog :D,

- Wat is het beste moment van inname van Magnesium Malaat ?
- Wat is het beste moment van inname van Vitamine C ?

Davy :)

Sorry voor de late reactie Davy.

Magnesium Malaat kan je op verschillende tijdstippen goed innemen. Bijvoorbeeld na de training. Ik hoor van mensen dat dat (veel) scheelt in de spierpijn.

Van vitamine C weet ik eerlijk gezegd niet wat het beste is. Ik neem er zelf een bij het fruit 's ochtends. Fruit is een natuurlijke bron van vitamine C. Fruit lijkt me daarom een goede natuurlijke 'drager' om je pilletje mee aan je lichaam te geven :)

Vaak neem ik er 's middags nog een. Soms met fruit, soms met iets anders.
Als ik voel dat mijn weerstand minder is dan neem ik er 's ochtends twee (2000 mg).

Kris :)

Sorry voor de late reactie Davy.

Magnesium Malaat kan je op verschillende tijdstippen goed innemen. Bijvoorbeeld na de training. Ik hoor van mensen dat dat (veel) scheelt in de spierpijn.

Van vitamine C weet ik eerlijk gezegd niet wat het beste is. Ik neem er zelf een bij het fruit 's ochtends. Fruit is een natuurlijke bron van vitamine C. Fruit lijkt me daarom een goede natuurlijke 'drager' om je pilletje mee aan je lichaam te geven :)

Vaak neem ik er 's middags nog een. Soms met fruit, soms met iets anders.
Als ik voel dat mijn weerstand minder is dan neem ik er 's ochtends twee (2000 mg).

Geeft niet, jullie hebben het ook druk met het werken aan nieuwe producten :brew: en andere zaken :D

Oke dan doe ik

- Magnesium Malaat en in de ochtend en in de avond (bij de laatste maaltijd voor het slapen) :)
- Vitamine C in de ochtend en eventueel nog ergens in de middag.

Laatst bewerkt:
heey

is er ook een reden dat jullie geen HMB hebben?
greetz

heey

is er ook een reden dat jullie geen HMB hebben?
greetz

Er is te weinig overtuigend bewijs dat HMB werkt.
Het lijkt maar bij een enkeling aan te slaan. We houden ons bij basic supplementen die een goede verhouding hebben tussen kosten en effectiviteit.

Heb je zelf wel baat bij HMB? HMB is een metaboliet van leucine. Ik vermoed dat het gebruik van een forse dosering leucine effectiever is en goedkoper.

ooh oke

tja t werkte bij mij zelf ook niet echt moet ik zeggen:P

dan zoek ik daar wel es ff wat meer informatie over
thx

ooh oke

tja t werkte bij mij zelf ook niet echt moet ik zeggen:P

dan zoek ik daar wel es ff wat meer informatie over
thx

:scratch:

Je geeft zelf al dan dat HMB niet werkt ??? , HMB is crap :thumbdown:

.....

Het BCAA poeder/capsules kan nog wel even duren. Over glutamine ben ik er nog niet uit of het voldoende effect geeft voor de prijs.

.....

We zitten wel op iets anders te broeden wat waarschijnlijk de hele bodybuilding community op zijn grondvesten laat schudden :cool: :D

Ik zie liever BCAA poeder/caps en L-Glutamine :thumbup: :D

En ik ben benieuwd waar de hele bodybuilding community op zijn grondvesten van gaat laten schudden :cool: ( Kris, kan je ons al meer vertellen of is dit nog top secret ? ) :D

Laatst bewerkt:
...........
En ik ben benieuwd waar de hele bodybuilding community op zijn grondvesten van gaat laten schudden :cool: ( Kris, kan je ons al meer vertellen of is dit nog top secret ? ) :D

Top secret inderdaad :D

En dat blijft het helaas tot de launch :P

Ik ben alvast erg benieuwd Kris :)

Is er wel al meer bekend over de BCAA caps/poeder? :D

Het goede nieuws:
Het is een supplement waar we achter staan en wat dus tzt aangeboden kan gaan worden.

Het slechte nieuws:
Vooralsnog gaan we dit niet aanbieden. Ik denk pas over een jaar.

Ik gebruik de whey isolaat nu iets meer dan een week en ben er zeer tevreden over,ik meng hem met water en heb daarom de chocolade smaak genomen en hij smaakt prima en mengt ook goed!

Komen jullie ook nog met een tragere eiwit, (micellar) calcium casseinaat oid? Ik ben nog steeds op zoek naar een goede proteine als aanvulling op de gewone voeding, en whey is eigenlijk alleen geschikt voor rond de workout.

Komen jullie ook nog met een tragere eiwit, (micellar) calcium casseinaat oid? Ik ben nog steeds op zoek naar een goede proteine als aanvulling op de gewone voeding, en whey is eigenlijk alleen geschikt voor rond de workout.

Ik gebruik de whey ook als normaal eiwit (niet-snel). Als je het bij een maaltijd neemt wordt het vanzelf vertraagd. Telkens een half schepje (15 gram) is dan prima. Als het goed is eet je toch zo'n 5-6 maal per dag. Een dip in je amino-toevoer krijg je dan niet.

Op zich is een micellaire caseine een leuk type eiwit. Zeker om te nemen voor het slapen gaan. Er is echter nauwlijks vraag naar. De meeste bodybuilders nemen gewoon kwark wat ook vol met caseine zit. En gezien de prijs is dat geen slechte keuze :D

Lanceren jullie vroeg of laat een taurine-supplement?
Glucuronolactone?
En mag GABA in Nederland verkocht worden of niet,want ik vind het nergens in de handel,behalve in de Amerikaanse online stores...

Lanceren jullie vroeg of laat een taurine-supplement?
Glucuronolactone?
En mag GABA in Nederland verkocht worden of niet,want ik vind het nergens in de handel,behalve in de Amerikaanse online stores...

Ik moet je helaas teleurstellen. We zijn niet van plan om supplementen te ontwikkelen of verhandelen die primair inwerken op het zenuwstelsel. Daarom vallen glucuronolactone en GABA voor ons af.

Taurine wijs ik niet op voorhand af. Maar we hebben niets gepland met dit aminozuur.

Weet je iets over de regelgeving?
Is GABA verboden als supplement in Nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven