kast88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet je helaas teleurstellen. We zijn niet van plan om supplementen te ontwikkelen of verhandelen die primair inwerken op het zenuwstelsel. Daarom vallen glucuronolactone en GABA voor ons af.
Taurine wijs ik niet op voorhand af. Maar we hebben niets gepland met dit aminozuur.
Kris![]()
Het zelfde geld trouwens voor de Whey Isolate Gainer, daarvan heb ik alleen nog de vanille geproefd..
Lost ook prima op in water en smaakt ook erg lekkaa 
.....
Wat betreft de micellaire caseine. Dat is inderdaad een goed type eiwit. perfect om bijvoorbeeld voor het slapen in te nemen.
Micellaire caseine is een van de weinige producten die we goed genoeg vonden om op ons wenslijstje te zetten. Ik kan echter nog niet zeggen wanneer we deze gaan aanbieden.
Matrix 5.0 bevat trouwens maar relatief weinig micellaire caseine. Het eerste ingredient is whey concentraat, het tweede ingredient is ongedenatureerd melk eiwit. Dat melkeiwit wordt op het etiket aangewezen als de bron van micellaire caseine. Maar melkeiwit bevat natuurlijk ook whey. Uiteindelijk bevat matrix 5.0 meer whey dan caseine!!
Het is dus lang niet zo'n goede sustained release eiwit zoals pure caseine dat is.
....
Kris![]()
Ik gebruik de whey ook als normaal eiwit (niet-snel). Als je het bij een maaltijd neemt wordt het vanzelf vertraagd. Telkens een half schepje (15 gram) is dan prima. Als het goed is eet je toch zo'n 5-6 maal per dag. Een dip in je amino-toevoer krijg je dan niet.
Op zich is een micellaire caseine een leuk type eiwit. Zeker om te nemen voor het slapen gaan. Er is echter nauwlijks vraag naar. De meeste bodybuilders nemen gewoon kwark wat ook vol met caseine zit. En gezien de prijs is dat geen slechte keuze![]()
Kris![]()

, en hopelijk ook nog betaalbaar! 

verder vroeg ik me af of jullie in de nabije toekomst nog een next generation creatine gaan verkopen.
verder moet ik binnenkort maar weer even wat bestellen.
heb ervaren dat magnesium een super supplement is,maar heb em nu als magnesiumoxide [slecht opneembaar] en zie dat jullie een beter opneembare versie hebben die tevens ook niet duur is.
verder ook nog een kans dat jullie ZMA gaan verkopen?

Even nog een vraagje Kris
Zijn er nog plannen in de toekomst voor een micellaire caseine, of een blend die micellaire caseine bevat in combinatie met bv jullie whey isolaat (en evt. nog een ander eiwitsoort)?? Een soort van Matrix 5.0, maar dan beter, en hopelijk ook nog betaalbaar!
Davy![]()

We gaan geen originele ZMA verkopen. Dat is te duur voor wat het biedt. Dan kan je beter zelf een zinktablet combineren met wat magnesium en een vitamine B pilletje. Dus misschien komen we tzt wel met een los zink supplement.
Kris![]()
Er is vrij weinig vraag naar (micellaire) caseine of een mix. Voor ons als relatief nieuw bedrijf lijkt het me nu nog te vroeg om dit supplement als eigen merkproduct aan te gaan bieden. En als je met een niet-eigen merk komt, wordt de prijs te hoog.![]()
Wellicht over een jaartje.
Kris

Gaat het ook niet om de juiste verhoudingen tussen magnesium, zinc en vit b6 (30 mg ZMA / 450 mg magnesium aspartaat / 10.5 mg B6), dat lijkt me met losse producten moeilijk te doen??

Dat is een interessante vraag!
Op het moment dat er gesproken wordt over precieze verhoudingen (en gepatenteerde formules) dan is er in veel gevallen sprake van onzinnige marketing praat.
Mensen zijn zo verschillend in hun stofwisseling dat een bepaalde verhouding bij de een toch weer heel anders kan uitpakken dan bij de ander.
Het is veel logischer om uit te gaan van absolute hoeveelheden. Hoeveel heb je ergens van nodig om een effect te sorteren? Ook dat verschilt van persoon tot persoon. Maar het is ook gerelateerd aan het dieet. Dus vaste hoeveelheden zijn moeilijk aan te geven.
De gepatenteerde ZMA formule zal voor een goed deel natte vingerwerk zijn. Mocht er een interactie zijn, dan is de timing daarvoor wellicht belangrijker dan verhoudingen: neem de supplementen tegelijkertijd en voor het slapen in.
(Voor ander supplementen zoals glucosamine en chondroitine is dat gelijkertijd innemen weer niet van belang).
Kris![]()

........ Maar hoe weet je of je genoeg of juist te veel zinc, magnesium en vit b6 inneemt als je dit los zou supplementeren? ........
Ik heb nu die Isolate Gainer ofzoiets.
Paar puntjes: hij plakt een beetje aan de shakebeker en de smaak (vanille) vind ik persoonlijk niet lekker.
Had hem de volgende dag binnen, goede service dus.
Ben benieuwd of dit product mij kan helpen om weer op mijn oude gewicht te komen.

)
Ik heb nu die Isolate Gainer ofzoiets.
Paar puntjes: hij plakt een beetje aan de shakebeker en de smaak (vanille) vind ik persoonlijk niet lekker.
Had hem de volgende dag binnen, goede service dus.
Ben benieuwd of dit product mij kan helpen om weer op mijn oude gewicht te komen.

Is het normaal dat creatine niet oplost in water? Het zakt naar onder?

zet creatine niet om in creatinine of zoiets als je het met water inneemt![]()