AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
zet creatine niet om in creatinine of zoiets als je het met water inneemt???

Ja, zodra het in water, vruchtensap, melk e.d. komt, begint heel langzaam de omzetting. Niet iets om je druk te maken. Je lichaam is 70% water. Dus ook als je het als poeder inneemt (bon apetit ;) ) komt het in aanraking met water.

Kris :)

ja maar met water zet het toch een stuk sneller om dan met vruchtensap of andere vloeistoffen...

ja maar met water zet het toch een stuk sneller om dan met vruchtensap of andere vloeistoffen...

Nee dat maakt niets uit. Vruchtensap is voor het grootste deel water. Misschien dat het niet afbreekt in 100% alcohol. Maar zodra het in je maag komt is daar toch weer water :rolleyes:

P.S. Creatine en acohol zijn een slechte combi!

Gewoon schep uit de pot in je mond en slikken !

Bij de weg kan mijn bestelling (1204) vanavond nog verzonden worden want anders moet ik morgen zwaar improviseren ? :D

Gewoon schep uit de pot in je mond en slikken !

Bij de weg kan mijn bestelling (1204) vanavond nog verzonden worden want anders moet ik morgen zwaar improviseren ? :D

Hallo Jeroen!
helaas ben ik vandaag al bij de post geweest. Ik zal hem morgen gelijk versturen. Hopelijk heb je het dan vrijdag binnen.

Groeten,
Jaap

Even een vraagje over jullie creatine.
Jullie raden aan om een dosis van 3g te nemen (ik ga continu nemen). Is dit niet wat weinig? Op het forum lees ik meestal om een dosis te nemen van rond de 5g.

Even een vraagje over jullie creatine.
Jullie raden aan om een dosis van 3g te nemen (ik ga continu nemen). Is dit niet wat weinig? Op het forum lees ik meestal om een dosis te nemen van rond de 5g.

Je verbruikt ongeveer 2 gram creatine per dag. Met 3 gram zit je dus net boven het verbruik en bouw je je voorraad langzaamaan op. Daarna blijft die ook vol. Verwacht geen supersnelle resultaten.

Naar mijn mening is 3 gram per dag de meest econmische manier om je creatine te gebruiken.

Als je nou heel groot of gespierd bent, dan mag je er 4 gram van maken. Je creatine verbruik hangt samen met je spiermassa.

Effe een muggenziftvraag, hoeveel kcal bevat zo'n visolie capsule ?
Gewoon 1 gr vet = 9 kcal of ?

Groeten!

Hallo, Ik wil jullie even complimenteren over de weightgainer. Normaal gebruikte ik na de training altijd whey met dextrose (verhouding 1:2) maar hier krijg ik altijd een opgeblazen gevoel van en had moeite om het snel op te drinken.
Met jullie weightgainer geen probleem, smaak (aardbei) is goed en ik heb snel erna al weer zin in eten!

Ik ga nu een experimentje doen wat betreft PWO voeding: ik zal nu voor de training 1 schep nemen, tijdens de training 1 schep en na de training 2 scheppen. ben er vandaag mee begonnen en het viel prima.
Dit heb ik gebaseerd op het Surge project van chris shugart op t-nation. Met het verschil dat ik jullie gainer gebruik i.p.v. surge en dat ik geen former-fat-boy ben maar former (still) skinny boy.

tips en reacties altijd welkom!
groeten Thomas

Effe een muggenziftvraag, hoeveel kcal bevat zo'n visolie capsule ?
Gewoon 1 gr vet = 9 kcal of ?

Groeten!

Ha die Moen,

De inhoud van de capsule is 1 gram vet en dat komt inderdaad overeen met 9 kCal. De capsulewand (gelatine) weegt zo'n 150mg. Dat is eiwit (4kCal/g) en geeft je nog eens maar liefst 0,6 kCal ;)

Hallo, Ik wil jullie even complimenteren over de weightgainer. Normaal gebruikte ik na de training altijd whey met dextrose (verhouding 1:2) maar hier krijg ik altijd een opgeblazen gevoel van en had moeite om het snel op te drinken.
Met jullie weightgainer geen probleem, smaak (aardbei) is goed en ik heb snel erna al weer zin in eten!

Ik ga nu een experimentje doen wat betreft PWO voeding: ik zal nu voor de training 1 schep nemen, tijdens de training 1 schep en na de training 2 scheppen. ben er vandaag mee begonnen en het viel prima.
Dit heb ik gebaseerd op het Surge project van chris shugart op t-nation. Met het verschil dat ik jullie gainer gebruik i.p.v. surge en dat ik geen former-fat-boy ben maar former (still) skinny boy.

tips en reacties altijd welkom!
groeten Thomas

Bedankt voor je feedback Thomas! Goed te horen dat de gainer zo goed bevalt. :cool:

Je nieuwe aanpak is heel interessant. We horen graag van je welke gains je er mee behaalt!! Succes!

Tip: Als je ook lichte trainingen hebt (bijv. alleen armen/schouders) dan kan die dosering wel iets lager. Het ligt er ook aan hoe lang je niets gegeten hebt natuurlijk. Als je nuchter bent, kan je wel wat energie gebruiken.

heb weer een bestellingkje gedaan :)

maar tot mijn verbazing....geen dextrose int assortiment....how come?

heb weer een bestellingkje gedaan :)

maar tot mijn verbazing....geen dextrose int assortiment....how come?

Dextrose wordt veel gebruikt als post-workout supplement. Naar ons idee is maltodextrine echter beter. Het belast je lichaam niet zoals dextrose dat doet en het leidt niet zo snel tot vetopslag als dextrose. Post-workout raden wij daarom onze gainer aan (55% maltodextrine, 25% whey isolaat, 5% BCAA's, 5% MCT's).

Nou willen we iedereen natuurlijk vrij laten in zijn beslissing dextrose te gebruiken. Maar momenteel zitten we krap in onze opslagruimte. Over een paar maanden hebben we de beschikking over een groter pand. Dan komt de dextrose weer terug. Ons gebruiksadvies is dan: dextrose eventueel gebruiken tijdens de training. De Gainer bij voorkeur post-workout.

De Gainer wordt overigens door sommigen ook naar tevredenheid tijdens de workout gebruikt wordt.

Dextrose wordt veel gebruikt als post-workout supplement. Naar ons idee is maltodextrine echter beter. Het belast je lichaam niet zoals dextrose dat doet en het leidt niet zo snel tot vetopslag als dextrose. Post-workout raden wij daarom onze gainer aan (55% maltodextrine, 25% whey isolaat, 5% BCAA's, 5% MCT's).

Nou willen we iedereen natuurlijk vrij laten in zijn beslissing dextrose te gebruiken. Maar momenteel zitten we krap in onze opslagruimte. Over een paar maanden hebben we de beschikking over een groter pand. Dan komt de dextrose weer terug. Ons gebruiksadvies is dan: dextrose eventueel gebruiken tijdens de training. De Gainer bij voorkeur post-workout.

De Gainer wordt overigens door sommigen ook naar tevredenheid tijdens de workout gebruikt wordt.

waaronder mij ;)
maar soms ben ik gewoon een beetje zat van een bepalde smaakt.
dextro is smaakloos en had daardoor nu even mijn voorkeur.

net als jhullie whey, het is aan het begin echt goeie en lekkere whey.
nu drink ik het bijna met me neus dicvht op omdat die smaak me me neus uit komt.

heb nu ook smaakloze whey van bulkpowders om es te proberen.

dit bevalt veel beter omdat het gewoobn naar melk smaakt,

dus is er enige mogelijkheid dat jullie ooit een smaakloze gainer en smaakloze whey krijgen? :D:D

Smaakloze whey willen we in de toekomst wel invoeren. Momenteel hebben we echter nog wat weinig opslag voor te veel verschillende smaken.

Wowie

Ik wilde even zeggen: Super service! Zondagavond Pure Whey besteld & betaald, vanochtend al binnen!

Hartelijk dank!

supersnelle levering inderdaad.

Een paar weken geleden Whey en weightgainer besteld. Bevalt prima!
Voorheen altijd Vanille besteld, nu om af te wisselen aardbei en chocolade smaak besteld... Is echt heerlijk! ZOwel chocolade als aardbei. Vanille valt tegen als je het met water mixt (is wel normaal denk ik :))

Tof dat die gainer ook niet zo'n dikke brij wordt! Drinkt
veel makkelijker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven