XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaap/Chris

Ik heb mn vriendin wederom de heerlijke Aardbeien Whey laten bestellen.
Nu heeft ze naar zeggen een klein foutje gemaakt mbt bestellen en de aantallen.
Ze denkt nu, dat ze er per ongeluk 2 potten heeft besteld ipv 1 pot.
Ze heeft ook al een mailtje gestuurd, onder de naam: Josje of John&Josje, hoop dat jullie snel kunnen zien wat er fout is gegaan, mn pot is nl bijna leeg! :D

(Wanneer bekend is, dat er niets fout is gegaan en er gewoon 1 pot is besteld, word het geld direct overgemaakt!)

Iron

• Topic Starter Topic Starter
Jaap/Chris

Ik heb mn vriendin wederom de heerlijke Aardbeien Whey laten bestellen.
Nu heeft ze naar zeggen een klein foutje gemaakt mbt bestellen en de aantallen.
Ze denkt nu, dat ze er per ongeluk 2 potten heeft besteld ipv 1 pot.
Ze heeft ook al een mailtje gestuurd, onder de naam: Josje of John&Josje, hoop dat jullie snel kunnen zien wat er fout is gegaan, mn pot is nl bijna leeg! :D

(Wanneer bekend is, dat er niets fout is gegaan en er gewoon 1 pot is besteld, word het geld direct overgemaakt!)

Iron

Hoi Iron,

ik heb geen bestelling voor 2 aardbeien whey openstaan. Ook geen mailtje ontvangen ???
Je kan mij ook gewoon bellen, dan loop ik even de bestellingen door op jullie naam, en kan ik hem vandaag nog versturen.
06-18892218

Jaap

Volgens mij is het nu geregeld, Jaap!

(vriendin doet bankzaken)

Iron

Heb gister weer een pot whey isolaat besteld, dit keer aardbei. Vandaag al binnen, super. Smaakt ook heerlijk, net als vanille, al is deze nog wat lekkerder. Ook nog een shake beker erbij gekregen :D

Complimenten weer :)

Hehe, de mijne kwam 2min. geleden binnen, ook met shake-beker!

Lekker snel altijd, en even smakelijk! :P (aardbeien)

Zaterdagmiddag 2.5 kilo whey besteld, vanmiddag ontvangen :D
Met extragratis shakebeker :D
Snelle service, thanks!

Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g

deze heb ik besteld, was snel binnen. smaakt prima! Ik merk dat het een goed supplement is!

bedankt!

Als ik vandaag nog bestel, heb ik het dan morgen al binnen (in belgië) ? Ik zit nl. volledig zonder whey.

Als ik vandaag nog bestel, heb ik het dan morgen al binnen (in belgië) ? Ik zit nl. volledig zonder whey.

Jaap liet me net weten dat als je vandaag voor half 3 bestelt, het vandaag ook verstuurd zal worden. De kans is ongeveer 90% dat je pakket dan morgen in België afgeleverd wordt.

Ik geloof trouwens dat de vanille whey net op is. Eind volgende week of de maandag daarop verwachten we de nieuwe voorraad.

Kris :)

Hey Kris,

Komen er in de toekomst nog nieuwe smaken van de Pure Whey Isolate (bv Banaan) en/of Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g ? :D

Grtz,

Davy :)

Jaap liet me net weten dat als je vandaag voor half 3 bestelt, het vandaag ook verstuurd zal worden. De kans is ongeveer 90% dat je pakket dan morgen in België afgeleverd wordt.

Ik geloof trouwens dat de vanille whey net op is. Eind volgende week of de maandag daarop verwachten we de nieuwe voorraad.

Kris :)

super bestel direct :cool:

Hey Kris,

Komen er in de toekomst nog nieuwe smaken van de Pure Whey Isolate (bv Banaan) en/of Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g ? :D

Grtz,

Davy :)

Hallo Davy, ik denk dat we over niet al te lange tijd ook de smaak banaan voor de Whey Isolaat gaan invoeren. Voor de gainer is die smaak er al dus dan zouden we bij de meer exotische smaakjes uitkomen. Ik weet niet of we daar een breed publiek mee kunnen interesseren...

Groeten,

Jaap

Hallo Davy, ik denk dat we over niet al te lange tijd ook de smaak banaan voor de Whey Isolaat gaan invoeren. Voor de gainer is die smaak er al dus dan zouden we bij de meer exotische smaakjes uitkomen. Ik weet niet of we daar een breed publiek mee kunnen interesseren...

Groeten,

Jaap

Klinkt goed :banana: :banana: :banana:

Ik denk persoonlijk ook dat de meer exotische smaakjes niet voor een breed publiek aantrekkelijk zijn. Eventueel in een kleine (1000gram) pot, maar persoonlijk zou ik daar niet snel een grote pot van kopen.........

Eeeeh maar goed dat dacht ik dus ook van choco whey... en ik moet zeggen dan choco er harder door heen gaat dan de vanille en aarbei bij elkaar :D

I am a choco whey addict :eek: :D

Net wakker gebeld. Staat er zo'n pipo in een pakske met een pakske :D . Kzie opt uur 9.45u. (Weer een korte nacht). Zit m'n whey toch wel in dat pakje. Zelf nog op tijd om m'n morgendshake.

Nou snelle levering :eek: Vorige keer van een winkel in belgië besteld, duurde een week. Nu 24u vanuit Nederland. I'm impressed.

Doe m'n pakje open, zit daar nog een shaker bij zeker :cool:. Zelfde als m'n performance shaker alleen in het blauw. Drinkt wel moeilijk zo een.

Eerste shake reeds genomen, niet slecht beetje zoet.

Net wakker gebeld. Staat er zo'n pipo in een pakske met een pakske :D . Kzie opt uur 9.45u. (Weer een korte nacht). Zit m'n whey toch wel in dat pakje. Zelf nog op tijd om m'n morgendshake.

Nou snelle levering :eek: Vorige keer van een winkel in belgië besteld, duurde een week. Nu 24u vanuit Nederland. I'm impressed.

Doe m'n pakje open, zit daar nog een shaker bij zeker :cool:. Zelfde als m'n performance shaker alleen in het blauw. Drinkt wel moeilijk zo een.

Eerste shake reeds genomen, niet slecht beetje zoet.

Dan is de Performance shaker vast ook van Buchsteiner. Ik ken geen betere :cool:. Maar als je er een kent die "makkelijker" drinkt dan wil ik wel even op onderzoek uitgaan. ;)

Als jullie dan toch bezig zijn met het smaakassortiment uit te breiden, kijk dan eens naar de mogelijkheden voor kokos... DAT is pas echt smullen :lick:

Dan is de Performance shaker vast ook van Buchsteiner. Ik ken geen betere :cool:. Maar als je er een kent die "makkelijker" drinkt dan wil ik wel even op onderzoek uitgaan. ;)

Ik heb als alternatief zo'n beker met een schroefdop. Shaken, dop eraf drinken. In principe kan je dat ook met die van Powersupplements, enkel is dat randje dan wat moeilijk om te drinken. Of zuigen jullie allemaal aan die teut? :D (dan kan je toch maar kleine beetje per keer opzuigen...)

iig ZEER TEVREDEN over Powersupplements !!

/edit: ik lees nu Black Knight's post....hmm kokos :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven