MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist Isolaat choco en adam multi-vit besteld :D

laat maar komen :p

Hallo Davy, ik denk dat we over niet al te lange tijd ook de smaak banaan voor de Whey Isolaat gaan invoeren. Voor de gainer is die smaak er al dus dan zouden we bij de meer exotische smaakjes uitkomen. Ik weet niet of we daar een breed publiek mee kunnen interesseren...

Groeten,

Jaap

ik ben zeker voor :D:D:D

en de smaakloze niet vergeten he ;)

misschien is het ook een idee om zoals bulkpowders apparte potjes smaakstof te doen?

zo kun je lekker afwisselen en hebben jullie niet het probleem dat je met bepaalde smaken whey blijft zitten

Maandag middag besteld, gister middag al binnen.

Thanks voor de snelle service!

• Topic Starter Topic Starter
ik ben zeker voor :D:D:D

en de smaakloze niet vergeten he ;)

misschien is het ook een idee om zoals bulkpowders apparte potjes smaakstof te doen?

zo kun je lekker afwisselen en hebben jullie niet het probleem dat je met bepaalde smaken whey blijft zitten

Hey RNB

De naturel isolaat zal niet zo heel lang meer duren!
En losse potjes met smaakjes ... Ik zal het eens in de groep gooien ;)

Kris :)

Gisteren eind van de middag bestelling geplaatst,

nu al binnen! toppie

goede combinatie producten

hallo,

Mijn eerste post op dit forum!!

Mijn naam is stefan en ben 27 jaar. Ik meet 1.85cm en weeg 82 kg en ik doe aan verschillende sporten (afwisselend beetje mountenbike, thai box, squash en beetje krachttraining) maar wel recreatief.

Nu ben ik nog eens wat harder beginnen trainen (niet met de bedoeling om echt zwaar te staan, maar vooral mooi scherp!
Nu overweeg ik om een wat supplementen te gebruiken.
Ik zou alleszinds creatine willen gebruiken maar met wat combineer ik dit best?

Of zijn er betere producten zoals die creatineproducten zoals cell-tech en dergelijke?

Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt voor de moeite

greetz

iemand ervaring met chocolade smaak whey? Heb nu vanille en aardbei gehad, maar wil ook es chocolade. ALleen ga ik nu 2.5kg bestellen, dus alst tegen zou vallen zou et klote zijn. Aardbei viel wel mee, maar vanille was niet echt lekker (met water).

I neem altijd chocolade smaak, is veel beter dan vanille. Dus bestel gerust!

Aardbei heb ik nog niet genomen.

Chocola is gewoon aangevuld met cacaopoeder voor de smaak. Prima te doen!

iemand ervaring met chocolade smaak whey? Heb nu vanille en aardbei gehad, maar wil ook es chocolade. ALleen ga ik nu 2.5kg bestellen, dus alst tegen zou vallen zou et klote zijn. Aardbei viel wel mee, maar vanille was niet echt lekker (met water).

je kunt waarschijnlijk wel een sample van de smaak aanvragen

ik heb het met de isolate gainer gedaan. heb beloofd dat ik een pot zou kopen maar wist niet welke smaak. toen hebben ze me 2 gratis samples opgestuurd n daarna heb ik me keuze gemaakt en besteld :)

Onze choco whey is inderdaad op basis van cacao poeder. Met melk smaakt het dus ook echt naar chocolademelk. En zoals rnbflavour al voorstelde, ik wil best een sample naar je opsturen als je teveel twijfelt. ;)

Jaap

achja, net 2.5kg chocolade besteld :D ;)

Als ik uw pure whey protein isolaat verwerk in een pannekoekendeeg,beschadig ik dan de structuur ervan?
Het deeg wordt immers naderhand gebakken,behoudt dit produkt dan dezelfde eiwitwaarde?
Mijn bedoeling is het te vermengen met een zware bloem(zoals boekweit),is voedzaam,veel koolhydraten,altijd bij de hand.

Als ik uw pure whey protein isolaat verwerk in een pannekoekendeeg,beschadig ik dan de structuur ervan?
Het deeg wordt immers naderhand gebakken,behoudt dit produkt dan dezelfde eiwitwaarde?
Mijn bedoeling is het te vermengen met een zware bloem(zoals boekweit),is voedzaam,veel koolhydraten,altijd bij de hand.

Hallo Borinawonder,
normaal gesproken geeft Kris hier antwoord maar hij is enkele dagen afwezig. Ik vrees dat er wel degelijk iets kapot zal gaan tijdens het bakken. Onze whey is niet voor niets: "Bereid met koude Cross-Flow Microfiltratie, hierdoor blijft de natuurlijke structuur van eiwitten behouden."......
Ik vermoed dat voor alle typen whey op de markt geldt dat de eiwitstructuur zal beschadigen bij verhitting.
De whey zal natuurlijk nog steeds een toegevoegde waarde hebben na verhitting maar hoeveel precies kan ik helaas niet zeggen.. ???
Ik hoop dat je een alternatief kan vinden! :zuip:

Jaap :rolleyes:

Strooi het naderhand over je pannenkoek als alternatief voor poedersuiker :thumbup:

hm, m'n whey begint op te raken, gaat hard in de cut :P

binnenkort maar weer ff wat bij jullie bestellen want ik ben gewoon tevreden over al jullie producten.
en hopen dat ik me ma kan overtuigen van het feit dat die weightgainer niet slecht voor je is want daar is ze altijd als de dood voor, toen ik voor het eerst whey kocht had ze helemaal een dietiste van het ziekenhuis geraadpleegd, lol.

nu heb ik even een vraag, waarmee is de smaak van de vanille whey te vergelijken? met vanillevla? of moet ik aan iets anders denken?
ik heb nu aardbei en die bevalt goed maar een beetje afwisseling is niet verkeerd.

zit er ook nog verschil in de smaken van de weightgainer en de whey of smaakt de aardbeien weightgainer hetzelfde als de whey?

dan als laatste zou ik nog willen zeggen, mochten jullie ooit een casseinesupplement op de markt brengen heb ik erg veel interesse want omdat ik 's avonds geen koolhydraten meer eet ben ik aangewezen op whey maar dat is natuurlijk een sneller eiwit. (of word de opname hiervan erg vertraagd door het eten van noten?)

dan als laatste zou ik nog willen zeggen, mochten jullie ooit een casseinesupplement op de markt brengen heb ik erg veel interesse want omdat ik 's avonds geen koolhydraten meer eet ben ik aangewezen op whey maar dat is natuurlijk een sneller eiwit. (of word de opname hiervan erg vertraagd door het eten van noten?)

's avonds kan je ook kwark eten, heeft hetzelfde effect.

mag toch geen koolhydraten 's avonds en vooral suikers en vetten zijn geen goede combinatie.

kwark bevat geen suikers of vetten.
Bovendien bevat het een verwaarloosbare hoeveelheid kh.

kwark ( mager ) 100 gr 64 13.0 3.0 0.0

(kcal/pro/kh/vet per 100g)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven