harvey1980
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo Davy, ik denk dat we over niet al te lange tijd ook de smaak banaan voor de Whey Isolaat gaan invoeren. Voor de gainer is die smaak er al dus dan zouden we bij de meer exotische smaakjes uitkomen. Ik weet niet of we daar een breed publiek mee kunnen interesseren...
Groeten,
Jaap

Zojuist Isolaat choco en adam multi-vit besteld![]()
laat maar komen![]()

ik ben zeker voor
en de smaakloze niet vergeten he
misschien is het ook een idee om zoals bulkpowders apparte potjes smaakstof te doen?
zo kun je lekker afwisselen en hebben jullie niet het probleem dat je met bepaalde smaken whey blijft zitten

iemand ervaring met chocolade smaak whey? Heb nu vanille en aardbei gehad, maar wil ook es chocolade. ALleen ga ik nu 2.5kg bestellen, dus alst tegen zou vallen zou et klote zijn. Aardbei viel wel mee, maar vanille was niet echt lekker (met water).

Als ik uw pure whey protein isolaat verwerk in een pannekoekendeeg,beschadig ik dan de structuur ervan?
Het deeg wordt immers naderhand gebakken,behoudt dit produkt dan dezelfde eiwitwaarde?
Mijn bedoeling is het te vermengen met een zware bloem(zoals boekweit),is voedzaam,veel koolhydraten,altijd bij de hand.

dan als laatste zou ik nog willen zeggen, mochten jullie ooit een casseinesupplement op de markt brengen heb ik erg veel interesse want omdat ik 's avonds geen koolhydraten meer eet ben ik aangewezen op whey maar dat is natuurlijk een sneller eiwit. (of word de opname hiervan erg vertraagd door het eten van noten?)
mag toch geen koolhydraten 's avonds en vooral suikers en vetten zijn geen goede combinatie.'s avonds kan je ook kwark eten, heeft hetzelfde effect.
mag toch geen koolhydraten 's avonds en vooral suikers en vetten zijn geen goede combinatie.