MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kleur whey

Heb al meerdere malen die whey isolaat besteld, (naturel) maar de kleur van de laatse pot is veel geeler dan de vorige..., die helder wit waren.
Kan je me vertellen waar dat aan ligt....
b.v.d.

• Topic Starter Topic Starter
Heb al meerdere malen die whey isolaat besteld, (naturel) maar de kleur van de laatse pot is veel geeler dan de vorige..., die helder wit waren.
Kan je me vertellen waar dat aan ligt....
b.v.d.

Hoi 4MET,

We hebben zelf geen verschillen opgemerkt. Weet je zeker dat jouw bestellingen allemaal voor naturel whey waren? We voeren de naturel smaak namelijk nog maar heel kort.
We nemen je opmerking natuurlijk wel serieus. Kan je even je naam/adres doorsturen in een PM naar ons? Dan kunnen we nagaan wanneer de bestellingen zijn geweest.

Kris :)

Hoi 4MET,

De laatste pot whey die je bestelde was van een latere ‘productie-batch’ dan die daarvoor. We hebben beide batches getest en er is niets mis mee.

De whey is crèmekleurig. Kleine kleurverschillen kunnen en mogen voorkomen. Misschien hangt het samen met wat de koeien te eten krijgen (seizoen) maar waarschijnlijk is ook een deel van een eventueel kleurverschil te verklaren doordat het instantiseringsproces niet altijd hetzelfde verloopt. Met het instantiseren maakt de fabrikant korreltjes whey poeder. De ene keer iets grover dan de andere keer. Dat kan makkelijk kleurverschillen veroorzaken.

Bij een naturel whey valt een kleurverschil ook meer op omdat er geen kleurstoffen worden gebruikt. Sommige fabrikanten verwerken ook in de naturel whey nog wat annatto kleurstof om een vaste kleur te krijgen. Ook dat zit niet in deze whey. Een echte naturel dus :)

Goed om te horen, was en ben erg tevreden over dat product, zal het ook zeker blijven gebruiken in de toekomst!

Zo,....mijn eerste bestelling is bij deze ook gemaakt.

Pure Whey proteine isolaat. Neutraal. :D

net men pot whey toegekregen :D
maar een vraagje: die beschermlaag die der over zit, is dat normaal dat die los zit?

net men pot whey toegekregen :D
maar een vraagje: die beschermlaag die der over zit, is dat normaal dat die los zit?

Hallo Cuda,

het seal wordt er na het afvullen van de potten opgelegd. Soms blijft er wat wheypoeder op de rand liggen en dan wil het seal daardoor niet zo goed vastkleven. Op zich niks om je zorgen over te maken. De dop wordt er goed opgedraaid dus de houdbaarheid is nog steeds in orde. :thumbs:

Jaap

oke bedankt :o

Zow, net een kilo creatine besteld. Ben benieuwd of hij nog op tijd is doorgekomen dat ik hem maandag in huis heb... :)

Met extra request voor evt. shakebekers die over zijn :D

Zow, net een kilo creatine besteld. Ben benieuwd of hij nog op tijd is doorgekomen dat ik hem maandag in huis heb... :)

Met extra request voor evt. shakebekers die over zijn :D

Hij is zeker op tijd en wordt dus vandaag verstuurd. Waarschijnlijk heb je de creatine morgen al in huis. En of shakebekers over zijn is natuurlijk een ruim begrip. :p Wil je er creatine mee shaken ???

Jaap

wat vinden jullie van het supplement 5-HTP?
en kunnen we die ooit in jullie assortiment verwachtten?

Beste Powersupplements,

Ben een paar weken geleden begonnen met jullie whey isolaat; 3 maal daags zo'n halve schep. Daarnaast neem ik van jullie ook 2 visolie-capsules per dag. Vervelend is dat ik sindsdien veel last heb van acne op schouders, rug en armen. Bij andere merken whey heb ik hier vrijwel nooit last van gehad.

Mijn dieet is verder niet anders dan voorheen. Hebben jullie enig idee hoe dit kan? Ik wil geen voorbarige conclusies trekken, maar ik mag toch aannemen dat jullie labels kloppen met de inhoud?

We wachten even op Kris voor deze vraag, hij is even een weekje afwezig..

Beste Powersupplements,

Ben een paar weken geleden begonnen met jullie whey isolaat; 3 maal daags zo'n halve schep. Daarnaast neem ik van jullie ook 2 visolie-capsules per dag. Vervelend is dat ik sindsdien veel last heb van acne op schouders, rug en armen. Bij andere merken whey heb ik hier vrijwel nooit last van gehad.

Mijn dieet is verder niet anders dan voorheen. Hebben jullie enig idee hoe dit kan? Ik wil geen voorbarige conclusies trekken, maar ik mag toch aannemen dat jullie labels kloppen met de inhoud?

Hallo Matrixview,

Je bent de allereerste met deze vraag. We hebben juist een extreem laag vet- en lactosegehalte in onze whey. Mensen die last hebben van acne bij het gebruik van andere merken whey hebben er bij onze whey juist geen last van.
En ja, de inhoud klopt met hetgeen op de labels vermeldt is. Zijn er nog andere wijzigingen in je voedingsschema sinds je onze whey bent gaan gebruiken? En ook geen kuur o.i.d neem ik aan? ;)

Jaap

Hallo Matrixview,

Je bent de allereerste met deze vraag. We hebben juist een extreem laag vet- en lactosegehalte in onze whey. Mensen die last hebben van acne bij het gebruik van andere merken whey hebben er bij onze whey juist geen last van.
En ja, de inhoud klopt met hetgeen op de labels vermeldt is. Zijn er nog andere wijzigingen in je voedingsschema sinds je onze whey bent gaan gebruiken? En ook geen kuur o.i.d neem ik aan? ;)

Jaap

Anabolen bedoel je..? Nee, zeker niet, anders had ik geweten waar de acne vandaan zou kunnen komen.

Het enige dat ik me nog kan voorstellen is hetvolgende: Op mijn werk drink ik altijd halfvolle melk, aangezien ze daar geen magere hebben. Thuis drink ik vrij veel magere melk, maar heb dit 1,5 week moeten verangen door halfvolle, omdat de supermarkt geen magere meer had. Maar ik betwijfel of dit de oorzaak zou kunnen zijn. Wat denkt u?

Anabolen bedoel je..? Nee, zeker niet, anders had ik geweten waar de acne vandaan zou kunnen komen.

Het enige dat ik me nog kan voorstellen is hetvolgende: Op mijn werk drink ik altijd halfvolle melk, aangezien ze daar geen magere hebben. Thuis drink ik vrij veel magere melk, maar heb dit 1,5 week moeten verangen door halfvolle, omdat de supermarkt geen magere meer had. Maar ik betwijfel of dit de oorzaak zou kunnen zijn. Wat denkt u?

Ik denk dat het wel degelijk uitmaakt, in magere melk zit iets van 0,3% vet en in halfvolle melk 1,5% (factor 5x) als ik het goed heb... Als je veel melk drinkt kan dat aanzienlijk schelen.
De lactoseverschillen tussen magere en halfvolle melk ken ik (nog) niet. Ik zal vragen of Kris ook hier komende week op terug kan komen.

Jaap

Ik blijf versteld staan van de service als ik dit zo allemaal lees. Mooi werk!:thumbs:

Hoi Matrixview,

Probeer eens de whey op je werk met water te nemen. Kijk of dat scheelt. Wat ook heel belangrijk kan zijn is het type melk. Kantines serveren vaak geen verse maar houdbare melk. Die is gesteriliseerd (UHT proces). De eiwitten in houdbare melk zijn veel verder gedenatureerd dan in gepasteuriseerde melk. Dat kan resulteren in acne.

Aan onze whey zal het niet liggen. Als je andere whey producten goed verdraagt dan kan onze whey in geen geval problemen geven.

Kris (terug van vakantie :) )

Als uit onderzoek blijkt dat 5-HTP veilig is, zouden we overwegen het aan te gaan bieden. Momenteel is er nog onduidelijkheid over met name het zgn. 'serotonine syndroom' dat zou kunnen optreden. Het is niet bekend bij welke dosering en onder welke omstandigheden het gebruik van 5-HTP tot dit syndroom zou kunnen leiden. Met de beperkte informatie die momenteel beschikbaar is, vinden wij 5-HTP nog te 'tricky'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven