Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al meerdere malen die whey isolaat besteld, (naturel) maar de kleur van de laatse pot is veel geeler dan de vorige..., die helder wit waren.
Kan je me vertellen waar dat aan ligt....
b.v.d.

net men pot whey toegekregen
maar een vraagje: die beschermlaag die der over zit, is dat normaal dat die los zit?
Zow, net een kilo creatine besteld. Ben benieuwd of hij nog op tijd is doorgekomen dat ik hem maandag in huis heb...
Met extra request voor evt. shakebekers die over zijn![]()
Wil je er creatine mee shaken 
wat vinden jullie van het supplement 5-HTP?
en kunnen we die ooit in jullie assortiment verwachtten?
Beste Powersupplements,
Ben een paar weken geleden begonnen met jullie whey isolaat; 3 maal daags zo'n halve schep. Daarnaast neem ik van jullie ook 2 visolie-capsules per dag. Vervelend is dat ik sindsdien veel last heb van acne op schouders, rug en armen. Bij andere merken whey heb ik hier vrijwel nooit last van gehad.
Mijn dieet is verder niet anders dan voorheen. Hebben jullie enig idee hoe dit kan? Ik wil geen voorbarige conclusies trekken, maar ik mag toch aannemen dat jullie labels kloppen met de inhoud?

Hallo Matrixview,
Je bent de allereerste met deze vraag. We hebben juist een extreem laag vet- en lactosegehalte in onze whey. Mensen die last hebben van acne bij het gebruik van andere merken whey hebben er bij onze whey juist geen last van.
En ja, de inhoud klopt met hetgeen op de labels vermeldt is. Zijn er nog andere wijzigingen in je voedingsschema sinds je onze whey bent gaan gebruiken? En ook geen kuur o.i.d neem ik aan?
Jaap
Anabolen bedoel je..? Nee, zeker niet, anders had ik geweten waar de acne vandaan zou kunnen komen.
Het enige dat ik me nog kan voorstellen is hetvolgende: Op mijn werk drink ik altijd halfvolle melk, aangezien ze daar geen magere hebben. Thuis drink ik vrij veel magere melk, maar heb dit 1,5 week moeten verangen door halfvolle, omdat de supermarkt geen magere meer had. Maar ik betwijfel of dit de oorzaak zou kunnen zijn. Wat denkt u?
Anabolen bedoel je..? Nee, zeker niet, anders had ik geweten waar de acne vandaan zou kunnen komen.
Het enige dat ik me nog kan voorstellen is hetvolgende: Op mijn werk drink ik altijd halfvolle melk, aangezien ze daar geen magere hebben. Thuis drink ik vrij veel magere melk, maar heb dit 1,5 week moeten verangen door halfvolle, omdat de supermarkt geen magere meer had. Maar ik betwijfel of dit de oorzaak zou kunnen zijn. Wat denkt u?
)Ik blijf versteld staan van de service als ik dit zo allemaal lees. Mooi werk!![]()

wat vinden jullie van het supplement 5-HTP?
en kunnen we die ooit in jullie assortiment verwachtten?