AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
:cool:Woensdag avond heb ik iets besteld en via ideal overgemaakt. Dag erop wou collega van mij ook wat van de site bestellen. Ik gebeld met Powersupplements of er nog wat bij de bestelling erbij kon en dat was geen probleem. Spullen zijn zelfde dag nog bij de bestelling gedaan en verstuurd. korting op verzendkosten omdat de bestelling nu over de 50,- ging en korting voor 2x creatine. Dit kon ik via bankgiro later overmaken. Volgende dag had ik alles in huis.

Geweldige service :cool:
Zo blijven de mensen terugkomen :)

Nou ook ik zal binnenkort de smaak van de whey gaan testen, heb zojuis m'n bestelling gedaan en gekozen voor de pure whey banaan en de creatine...

de afhandeling op de site is super en lekker duidelijk... super jongens !

• Topic Starter Topic Starter
Nou ook ik zal binnenkort de smaak van de whey gaan testen, heb zojuis m'n bestelling gedaan en gekozen voor de pure whey banaan en de creatine...

de afhandeling op de site is super en lekker duidelijk... super jongens !

Bedankt voor de complimenten allemaal!

Jaap

Vandaag alle spullen binnen inclusief de shake bekers... toppie !

ik heb gelijk de alles even open gemaakt en het ziet er goed uit, de creatine
is veel zachter als ik gewend ben, hiervoor had ik meer kristalvormige poeder,
wat tevens ook veel klonten in het potje achterliet, de smaak is vrij naturel
en daarom ook veel beter als wat ik gewend ben.

de whey proteïne moet ik nog testen, maar zal eerst melk in huis moeten halen.

Ik ben op zoek naar een goed supplement voor krachttoename, niet alleen tijdens de gebruiksfase maar ook nog voor erna.

Wat kan je mij aanraden? Geld is geen probleem.

Ik ben op zoek naar een goed supplement voor krachttoename, niet alleen tijdens de gebruiksfase maar ook nog voor erna.

Wat kan je mij aanraden? Geld is geen probleem.

Creatine lijkt me de beste optie. Als je goed reageert op het supplement ervaar je een vrij snelle krachttoename vanwege het verhoogde gehalte aan creatine in de spieren. Meer kracht betekent dan dat je bijvoorbeeld meer herhalingen kan met wat eerder je 8 rep maximum was.

Daarnaast kan creatine je herstel bevorderen. Je trainingen leveren dan meer spiergroei op. De kracht die dat met zich meebrengt kan je behouden nadat je met het supplement stopt.

Het is overigens een supplement dat je het hele jaar door kan gebruiken (bij 3 gram per dag).

Kris :)

Gisteren ook maar hier een keer wat besteld. 2,5kg Whey Isolaat. Hopelijk komt het snel binnen want de oude is al weer op :)

powersupplements zijn de beste die ik ken. ik bestel alles daar

whey, creatine en sindskort die isolaat gainer ben erg te spreken over deze bedrijf

alles is top gewoon

hoop alleen dat banaan net zo lekker smaakt als de aarbei :D

ik heb de banaan, hij is super... had hiervoor de aardbei van gotic, dacht in 1e instantie doe volgende keer maar weer aardbei, eenmaal de aardbei weer gepakt (lag nog wat op de plank) kwam ik er toch wel achter dat de banaan van power supplements fijner en lekkerder is. ik ben om... volgende keer meer smaak variatie bestellen en ga ik die ook testen.

De beste en meest geavanceerde methode is de crossflow micro- en ultrafiltratie. Deze methode zorgt ervoor dat de wei bij lage temperatuur wordt gescheiden van vetten, lactose en andere melkeiwitten. De eiwitfracties die het immuunsysteem ondersteunen en spierherstel bevorderen, blijven vanwege de lage temperatuur intact.
Dit staat op jullie site, Het onderstreepte van waar haal je die info? Heb je een bron.
jow

Dit staat op jullie site, Het onderstreepte van waar haal je die info? Heb je een bron.
jow

Er zijn heel veel bronnen voor. Je kan op PubMed het een en ander vinden als je het zoekwoord 'immune' combineert met bijvoorbeeld 'whey peptide' of 'glycomacropeptide'.

Ik heb een leuke overzichtsartikel voor je opgezocht. Altern Med Rev. 2004 Jun;9(2):136-56

Een kort stukje eruit:

"Whey, a protein complex derived from milk, is being touted as a functional food with a number of health benefits. The biological components of whey, including lactoferrin, beta-lactoglobulin, alpha-lactalbumin, glycomacropeptide, and immunoglobulins, demonstrate a range of immune-enhancing properties."

Het volledige artikel vind je hier: http://www.thorne.com/altmedrev/.fulltext/9/2/136.pdf

Kris :)

Okey bedankt :thumb: ff checken.

donderdag besteld,
vrijdag verstuurd en
woensdag ontvangen in België

Netjes qua service dus ;)

donderdag besteld,
vrijdag verstuurd en
woensdag ontvangen in België

Netjes qua service dus ;)

Helaas worden zendingen van vrijdag pas maandag door EPS verwerkt richting België. En dan heb je ook nog wel eens dat het 1 dag langer duurt..
In principe kan het binnen 24 uur naar België.

Jaap

Even off topic (of juist ON-topic):

sinds gisteren hebben we ook BOS-AARDBEI als smaak voor de Whey Isolaat.

Hoi Jaap gaan jullie in de toekomst ook nog een Proteïnemix van Wei-eiwit, Ei-eiwit en Melk-eiwit aanbieden?

Mijn whey is bijna op dus maar weer 2,5 kg besteld. :D

Hoi Jaap gaan jullie in de toekomst ook nog een Proteïnemix van Wei-eiwit, Ei-eiwit en Melk-eiwit aanbieden?

Hoi Jeremia,
excuus voor de late reactie. Misschien gaan wij wel een dergelijke mix aanbieden. Ik heb me echter door verschillende leveranciers laten vertellen dat álle afgeleiden van melk de komende tijd erg schaars zullen zijn. Wellicht willen we eerst een ander supplement aan het assortiment toevoegen..
DBB is the first to know :D

Jaap

Wat een prachtige tekst toch op de homepage van jullie site. . "Wat kunt u van ons verwachten?" "Wat zal Power Supplements u niet ‘verkopen’?" Moest even gezegd worden. Eerlijke zaken=Respect!

Jullie kunnen mijn eerstvolgende bestelling whey tegemoet zien. Mzzls :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven